خرید و فروش 24

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، سامی صالحی ثابت کارگردان نمایش «باب اسفنجی کرگدن»، گفت که قطعا اجرای نمایش خود را تا روز جمعه ۲۷ تیرماه دنباله خواهد عدل. عرضه «باب اسفنجی کرگدن» همان گونه که از نامش پیداست، تلفیقی از انیمیشن «باب اسفنجی» و نمایشنامه «کرگدن» اوژن یونسکو است که با ورزش پرسنل از هنرجویان نوجوان تئاتر روی چیز پهن می جوی.

داخل خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «عده ای نوجوان و جوان گوشه ای از شهر، یک بازی نمایشی زیبایی داده اند. بازی آن ها تلفیقی از نمایشنامه «کرگدن» نوشته اوژن یونسکو و انیمیشن «اب اسفنجی» است: ‎در دنیای زیر آب، بنا به دلیلی نامعلوم، همه از عموم دوستان و آشنایان باب اسفنجی یکی یکی تبدیل به کرگدن می شوند. هیچ کاری از مشت اب اسفنجی ساخته نیست. او نه عزب نمی تواند دوستانش را از «دگرگونی شدن» منصرف بطی ء که مورد استهزا و استهزای آن ها هم صبر می گیرد. همه باب اسفنجی را عتاب می کنند که چرا به کرگدن تبدیل نمی شود. درون انتهای نمایش باب اسفنجی...»

این ارائه کار کننده از گروه تئاتر «خارق العاده» به سرپرستی سامی صالحی ثابت است که خاص تماشاگران نوجوان و جوان روی صحنه می جوی. هادی صالحی ثابت، صبا مرادیان، هلیا حسن زاده، مینو سادات متقی، مانا مکری، شبح حمزه پور، خزنده عفت منش، سارینا بنیانی، رادمان منفرد، مهرداد امانی، امیرپاشا عبدی و علیرضا خدابخش، بازیگران این ارائه هستند. این پی نمایشی از ۲۲ تا ۲۷ تیرماه ساعت ۱۹ داخل تئاتر مستقل تهران اجرا می شود.
  • ۹۹/۰۴/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی