خرید و فروش 24

بررسی های انجام شده علامت می دهد بیشتر از یک چهارم سازمان هایی که کمال مطلوب حملات باج افزار (Ransomware) واقع می شوند، درک می کنند هیچ گزینه ی دیگری به غیر از صیقل مبلغِ اعلام شده توسط مجرمان سایبری ندارند و بوسیله همین دلیل باج می دهند. امروزه میانگین مبلغ رشوه گیری که توسط مجرمان سایبری گلچین می شود بسیار از یک میلیون دلار است.

بررسی ی متاخر مؤسسه ی پژوهشی کرودسترایک (Crowdstrike) که بر اساس پاسخ های به مشت فصیح از هزاران فنی حوزه ی زنهار مفروضات (Information Security) و تصمیم گیرندگان حوزه ی فناوری داده ها (Information Technology) داخل سراسر دنیا انجام شده، به نتایج جالبی منتهی شده است. کرودسترایک می گوید ۲۷ درصد از این افراد گفته اند اداره محل کار آن ها بوسیله عقب قفل شدن شبکه شان ازطریق باج افزار، تصمیم محزون مبلغ باج را پرداخت کند.

آژانس های حوزه ی روال می گویند شرکت ها هرگز نباید عودت شوند و نباید مسکوک رشوه گیری را به مجرمان اینترنتی بدهند، بااین حال کسب و کار ها ترجیح می دهند سریعا مسکوک رشوه را پرداخت کنند؛ زیرا که اخذ کلیدِ بازکننده ی قفل شبکه، تند ترین وضع برای بازگردانی شبکه و از عادت گیری عملیات های کاری است. تحلیلگران می گویند پرداخت سریع مبلغ باج بوسیله مجرمان اینترنتی ازطریق رمزارزهایی بسان بیت کوین، باعث می شود این افراد موجب ی بیشتری برای حمله ی باج افزاری علیه شرکت های متنوع پیدا کنند. درواقع قسمت قسمت کردن های هکری اکنون به وضوح می دانند حمله های رشوه گیری افزاری زیاد پرسود هستند.قربانیان حملات باج افزاری به طور میانگین بیش از یک میلیون دلار باج می دهند

نکته ی مهمی که مطرح می شود این است که تا اینکه پس از صیقلی باج، هیچ ضمانتی وجود ندارد که هکر بخواهد شبکه را به طور طولانی بازگرداند. آلوده کردن شبکه های شرکتی به باج افزار، روشی محبوب و البته پردرآمد برای مجرمان سایبری است و این موضوع بارها توسط مؤسسه های پژوهشی تأیید شده است.

آن طور که گزارش جدید کرودسترایک می گوید، امروزه بوسیله نعوظ میانگین هر شرکتی که مجبوربه صیقلی باج می شود، باید ۱٫۱ میلیون دلار پول بدهد. افزون پهلو خرج ی صیقلی باج، نباید فراموش کنید که همواره خطر کاهش درآمد برای نهادهایی که تحت حمله ی رشوه افزاری قرار می گیرند وجود دارد؛ بمنظور تو زمانی که شبکه از دسترس بیرون شده، فرآیندهای کاری بوسیله ایفا نمی رسند و انبازی ضرردهی می درنگ. این موارد دست بوسیله مشت هم می دهند تا حملات باج افزاری به کابوس سازمان ها تبدیل شوند؛ حملاتی که هموار هزینه های سنگینی تو پی دارند. 

با همه ی این ها، سازمان های مختلف باید همواره حواس شان به حملات رشوه افزاری باشد و برای جلوگیری از این حملات، مقررات امنیتی را درون شبکه مراعات کنند. بیش از سه چهارم کسانی که داخل نظرسنجی کرودسترایک انبازی کرده اند می گویند اداره آن ها پس از مواجه شدن با حمله ی باج افزاری موفقیت آمیز، نرم افزار و زیرساخت های امنیتی را ارتقا داده است تا مجددا با حمله ای مشابه مواجه نشود. نیز دو سومین شرکت کنندگان در نظرسنجی می گویند بخاطر جلوگیری از حملات آینده، تغییراتی درون کارکنان تیم امنیتی خویشتن اعمال کرده اند.

درحال مهیا بوسیله طور دقیق نمایان نیست که چرا یک چهارم کسانی که فداکاری حملات رشوه گیری افزاری می شوند تمایلی به ارتقا زیرساخت های امنیتی شرکت خود ندارند. این همکاری ها با عدم تحول دستور کار ها و رویکردهای امنیتی، خود را تو معرض حملات باج افزاری مانند در آینده صبر می دهند. این موضوع داخل جریان سال جاری میلادی ابهت بسیار زیادی دارد و دلیل حقیقی بوسیله دنیاگیری ویروس کرونا مربوط است. زمانی که کارمندان در انبازی محضر دارند، همگی بخاطر اتصال بوسیله شبکه از سیستم هایی با امنیت متجاوز رفعت بهره می گیرند و این سیستم ها در فضای مشارکت به دهش محافظت می شوند.مقاله های مرتبط:چگونه برای مبارزه با حملات باج افزاری آماده شویم؟آموزش فعال کردن قابلیت نقیض باج ابزار در ویندوز 10

با آغاز دنیاگیری کووید ۱۹ بسیاری از شریک شدن ها دفاتر کاری را تعطیل کردند تا کارمندان تو خانه شروع به فقره کنند. سیستم های شوهردار از امن سیستم های شرکتی برخوردار نیستند و همین موضوع خطر حمله بوسیله شبکه ی شرکتی ازطریق یکی از سیستم های کارمندان دورکار را افزودن می دهد. این باعث شده است در سال ۲۰۲۰ روزنه های جدیدی به روی هکرهای سودجو به منظور هک کردن شبکه های شرکتی باز شود. به همین دلیل است که شرکت کلادفلر نیت دارد سیستمی اختصاص درون آینده طراحی کند تا حمایت شبکه ها بالاتر برود. 

متخصصان مملکت ی حمایت هموار بوسیله شرکت ها پیشنهاد می کنند بوسیله عزیمت جلوگیری از حملات سایبری به شبکه، سیستم های خود را به جدیدترین بوسیله روزرسانی های امنیتی فراهم کنند. این فقره باعث می شود شانس انجام حمله ی سایبری دشت سیستم ها ازطریق آسیب پذیری های شناخته شده، از بین برود. درکنار این ها پیشنهاد می شود سیستم های شرکتی دارای فرایند تصدیق هویت دو عاملی (Two-factor Authentication) باشند. بیشتر بخوانید:آیپد پرو ۲۰۲۱ از AiP پیدایش اپل برای ارائه 5G لبالب سرعت mmWave استفاده می کنداسپیس ایکس می تواند استارلینک را به یک شبکه GPS زیاد نکته سنج تغییر کندمدیرعامل ایرانسل: با استقرار 5G رؤیای عمر دیجیتال نزدیک تر از هر زمان می شودتوییتر چگونه داخل مقابل بزرگ ترین هک خویشتن مقاومت کرداینترنت آرشیو میزبان ورزش ها و انیمیشن های مبتنی بر Flash شد
  • ۹۹/۰۹/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی