خرید و فروش 24

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

یکی از مفیدترین ویژگی های امنیتی جدیدی که در چند سال گذشته به سیستم عامل iOS افزوده شد، قابلیت Security Code AutoFill بوده است. این فردی به iOS 12 اضافه شده است و پیام های متنی تأیید عرض که شامل کد امنیتی است، از بانک ها و وب سایت ها و موارد دیگر گرفتن می کند و درنهایت، به طور خودکار آن را در کادر مدنظر اتمام خواهد کرد.مقاله ی مرتبط:آموزش مدیریت مجوز دسترسی اپلیکیشن ها تو iOS

این هفته، یکی از مهندسان کند افزاری اپل در توییتر نحوه ی توسعه ی این قابلیت را توضیح کرده است. ریکی ماندلو توضیح می دهد ایده ی امنیتی Code AutoFill داخل حالی به وجود آمد که مهندسان نرم افزار مشغول فقره روی پروژه ی بزرگ تری بودند؛ ولی این پروژه به پایان نرسید و تمرکزها از این پروژه برداشته شد.



ریکی ماندلو اشاره کرد:ایده ی Security Code AutoFill از گروه کوچکی از مهندسان کند افزاری خارج آمده که روی ایده ای بلندپروازانه حکم می کردیم. درواقع، نتیجه ی این پروژه چیزی نبود که در شروع برنامه ریزی کرده بودیم؛ بلکه ایده ی فرعی کوچکی خلال نقشه کشی پروژه ای بسیار متفاوت بوده است. ما روی این پروژه ی ارشد هفته ها حکم کردیم و جدول کشیدیم و طرح های مختلف را امتحان کردیم؛ اما درنهایت پروژه ی اصلی اجرا نشد و آن را ایستا کردیم. پس از این ماجرا، تمرکز خویشتن را تغییر دادیم و خوشحالم روی موضوع دیگری متمرکز شدیم. تو نهایت، سال ها بعد به این آویشن و این پروژه فخر می کنم. این تیم قابلیت امنیتی بی نظیری را با ترکیب چندین تخصص بوسیله ارمغان آورد؛ در حالی که بوسیله توسعه دهندگان و دستور کار نویسان دستور کار ها و وب سایت ها نیازی نداشته است. این توان هنوزهم برایم الهام جزء است.

ماندلو تأکید می کند آنچه این فردی را بسیار دوست داشتنی کرده، آن است که قابلیت امنیتی تکمیل خودکار کد بدون نیاز به کمک توسعه دهندگان ادا می شود و در حفظ حریم خصوصی کاربران بهینه عملکرد را داشته است. برخی از انسان معقدند اندروید این قابلیت را زودتر از iOS ارائه کرده است؛ ولی ماندلو در جواب بوسیله این قسمت قسمت کردن از افراد می گوید:نه، از یک سو، ClipBoard با اتمام خودکار برابر تراشیدن و از لفظ دیگر، جزئیات و حریم مخصوص است که اهمیت دارند.بیشتر بخوانید:ایمنی گوشی موبایل با روش های بیومتریک تضمین شده نیستتولید آیفون SE 2 از اوایل ۲۰۲۰ آغاز می شوداستفاده از کلیدهای امنیتی یوبیکو برای دخول به رایانه های ویندوزی ممکن شدحفره امنیتی حسگر اثرانگشت گلکسی نوت 10 و اس 10 سامسونگ هفته آینده رفع خواهد شدرازهایی از تشریفات رونمایی اپل که بخاطر هر کسب وکاری موثر است
به گزارش مهر، احمد محمدی فر با اخبار اینکه جثه ۷۷ زائر ایرانی که تو اربعین امسال فوت شده بودند، بوسیله کشور برگشته است، گفت: نیمی از این افراد به موجب حوادث رانندگی جان خود را از مشت دادند و باقی این افراد به خشکی امدن اثر مصیبت هایی مانند سکته فوت کردند.

سخنگوی ستاد اربعین حسینی با یادآوری اینکه هزینه احاله اجساد و دیه افراد فوت شده کنار عهده بیمه است، افزود: پس ازآن از اینکه اجساد تدفین شدند بوسیله برهان اینکه بیمه داخل همان جا گزارش های لازم را تهیه کرده است، دیه متوفی صیقلی می شود.

وی با رمز به وضعیت درمانی افرادی که به درمانگاه های عراق رجوع کردند، گفت: همدستی بیمه موظف بوده تو بیمارستان های عراق پاسبان داشته باشد تا اگر زائری دستخوش بیماری یا حادثه ای می شود هزینه را پرداخت کند، و اگر زائری بوسیله بیمارستانی رفت و نماینده بیمه آنجا نبود فاکتور بگیرد و داخل ایران بوسیله بیمه مراجعه کند تا خرج های درمانی را از بیمه بگیرد.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر ملک و رئیس ستاد اربعین حسینی پیشتر در تک تعهدات همکاری بیمه تک حساب ستاد اربعین گفته بود که بیمه متعهد شده تا برای اقدامات تروریستی و ماجرا ۳۶۰ میلیون تومان و بخاطر مصیبت و درمانگاه تا سقف ۴۰ میلیون و بخاطر متورم معمولی ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کند.
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه چهارشنبه ۲۴ مهر داخل اظهاراتی در طبق فراکسیون حزبش در پارلمان این قلمرو گفت: آنکارا به پیوستگی بین المللی پیشنهاد دیر الزور را مطرح کرد اما آنها ترجیح دادند با تشکیلات و قسمت قسمت کردن های کرد همکاری کنند. نمی دانم دلیل جناب نیروهای آمریکایی داخل سوریه چیست در حالی که نیروهای روسیه با دعوت دمشق به این کشور آمدند.

 رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد: ما دو راه بیشتر نداشتیم خواه پذیرش سناریوهای مغرب یا سکوت درون طبق مجرمان و "تروریست ها" داخل ارتکاب اقدامات گیرایی علیه ما.

او مداومت کرد: کشورهایی هستند که از نگرانی خویشتن درباره آسیب به غیرنظامیان مصاحبت می کنند ولی از اقدامات ما در نجات جان غیرنظامیان داخل ادلب و عفرین بی خبر هستند.

رئیس جمهور ترکیه اقرار کرد: رهبران غربی بوسیله جای این که به ما کشته شدن نیروهایمان تو تجاوزات تروریست ها را تسلیت بگویند با ما تماس می گیرند و می گویند عملیات را ایستا کنید. برخی رهبران منظور دارند کنار ما قرار بگیرند ولی ما بوسیله آنها اعتمادی نداریم.

او خطاب بوسیله اتحادیه عرب و مغرب گفت: اگر کمی اخلاق و وجدان داشته باشید بوسیله شما می گویم که جهان تحول خواهد کرد. شما به دلیل کمک تان بوسیله "تروریست ها" از سوی آنها معتدل دردهایی خواهید شد. هرگز موضع ما را حساسیت نخواهید کرد مگر این که با تجاوزات "تروریست هایی" که از آنها حمایت کردید روبه رو شوید. هرگز از عملیات کنونی تا زمانی که پیروزی جستجوگر شود عقب نشینی نمی کنیم.

اردوغان خطاب به سندیکا عرب افزود: پذیرای چه تعداد سوری بودید؟ شما کسانی بودید که سوریه را از هم گذاری تازی بیرون کردید و الان به خاطر آزردن ترکیه به دنبال پس دادن آن به این طبیعت هستید.

رئیس جمهور ترکیه افزود: زمانی که درون برج های منیع و محافظت شده خود با تروریست ها روبه رو شوید و آتش درگیری موافق چشمان شما خاکه زغال نیمسوز ور شود چه خواهید کرد. زمانی که تروریست ها با شما می جنگند ما در پیاده شدن شما خواهیم حیات از این رو شما هم نباید در رویارویی ما با تروریسم شفاعت کنید.

او خاطرنشان کرد: آمریکا، فرانسه و آلمان بیش از ۳۰ هزاره کامیون غل برای "تروریست های" کرد فرستادند کسانی که ما را بوسیله جنایت غیرنظامیان مستنطق می کنند همان کسانی هستند که میلیون ها تن را کشتند مانند فرانسه و غیره، هیچ کس نمی تواند ترکیه را به هدف شهود عمدی غیرنظامیان مستنطق بطی ء در حالی که ما مقابل اطلس پیش می رویم. تروریست ها در کلیساها و مساجد تو سیرت سوریه کمین می گیرند تا سربازان ترکیه را بکشند. ما توانستیم تعداد زیادی از مقرهای تروریستی در شمال سوریه را نابود کنیم.

به گفته اردوغان، ترکیه موفق به پاکسازی ۱۲۰۰ کیلومتر مربع از مزار سوریه از وجود "تروریست ها" شد. وی با اعتراف اینکه ما هیچ تبعیض نژادی را دنبال نمی کنیم مدعی شد:  ما خاک سوریه را اشغال نمی کنیم بلکه اقدام به پاکسازی برخی مناطق سوریه از حیات "تروریست ها" می کنیم.

رئیس جمهور ترکیه اعتراف کرد، هر چه بگویید و بکنید ما عملیات خصیصه سوریه را ایستا نخواهیم کرد. برخی از رهبران می خواهند بین ما و "تروریست ها" واسطه شوند اما ما رگه می کنیم و نمی خواهیم با آنها مناظره کنیم.

اردوغان مداومت کرد: ترکیه مسئولیت "تروریست ها" درون منطقه پناه را برعهده خواهد گرفت اما "تروریست ها" بازداشتی های داعش را آزاد می کنند.

رئیس جمهور ترکیه مدعی شد: ما از جامع سماوی و حاکمیت ملی سوریه زنهار می کنیم و نمی خواهیم پیاده شدن مزار این قلمرو مستولی شویم.

او خاطرنشان کرد: بعد از سرانجام عملیات ما خاک سوریه را بوسیله مسؤولان آن برمی گردانیم. ما می خواهیم مساحتی به عمق بین ۳۰ تا ۳۳ کیلومتر را پاکسازی کرده و منطقه امنی بوسیله مساحتی زیاد از ۴۴۰۰ کیلومتر مربع خلق کنیم. نیاز به دستیار مالی به ترانه اجرای پروژه هایمان برای منطقه حمایت داریم و سپس از پاکسازی از وجود تروریست ها این طرح ها را آغاز می کنیم.

اردوغان اعتراف کرد: عملیات ما بوسیله طور طولانی به بود "تروریست ها" ته خواهد داد و این به صرفه کشورهای منطقه بی آرامی هست، عملیات ما زمانی عاقبت می یابد که تروریست ها سلاح هایشان را تحویل دهند و از منطقه زنهار خارج شوند. هیچ تهدیدی عملیات ما را متوقف نخواهد کرد. ما قبل از شروع عملیات مان غرض داخل این باره را به روسیه، آمریکا و اتحادیه اروپا وقوف دادیم.

او خاطرنشان کرد: بوسیله کشورهایی که ما را بوسیله تحریم تهدید می کنند می گوییم "مقابل اندک، ناچیز را از دست می دهید و برابر زیاد، زیاد. ما هرگز تسلیم تهدیدات کشورهای استعمارگر نمی شویم و صدمه هایی که سعی می کنند داخل قناعت ترکیه باز کنند روی خویشتن شما معلول خواهد گذاشت این تهدیدات شایسته آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می داند، محو.

اردوغان پافشاری کرد: برخی از رهبران بوسیله عزم اسکان عملیات "چشمه صلح" با ما ربط می گیرند ولی امکان تکیه به آنها نیست.

او اظهار کرد: زننده ترین رویه حل برای مساله سوریه این است که شبه نظامیان تا امشب غل هایشان را تحویل دهند و مراکزشان را در مناطقی که ما به عنوان منطقه امن تحسین کرده ایم، خرابکاری کنند. هرگز با "تروریست ها" پای یک میز نمی نشینیم.

رئیس جمهور ترکیه پیش روی کرد، چنانچه می خواهید چیز پهن های جنایت غیرنظامیان را ببینید بوسیله افغانستان، راخین، قره باغ و بوسنی نگاه کنید.

او اصرار کرد: امکان ندارد هیچ غلبه و نیرویی قبل از رسیدن بوسیله اهدافش حمله داخل سوریه را ایستا بطی ء.

اردوغان همچنین گفت که با مایک پنس، کمک ترامپ و پمپئو، وزیر خارجه آمریکا که قرار است بوسیله ترکیه سفر کنند، دیدار نخواهد کرد. او گفت: من نمی خواهم با آنها دست افزار بزنم. آنها با همتایان خویشتن گفتگو کنند. وقتی ترامپ اینجا آمد با او حرف می زنم.

با این حال سایت اینترنتی النشره و سایت روزنامه هاآرتص به نقل از فخرالدین آلتون، مدیر ارتباطات رئیس جمهور ترکیه گزارش دادند، اردوغان با مایک پنس در آنکارا دیدار خواهد داشت.

او افزود: اردوغان امروز پذیرای هیات آمریکایی نخواهد بود اما پنج شنبه ۲۵ مهر با این تیم به ریاست مایک پنس دیدار خواهد داشت.
اپلیکیشن هایگوشی های هوشمند راهی برای دسترسی بوسیله عملکردها و استعداد های متنوع هستند؛ ولی باید بگوییم که هر اپلیکیشن درون بر کارایی که دارد و قابلیت هایی که نمایش می کند، دسترسی هایی را نیز از کاربران ستاندن خواهد کرد. درون این مطلب قصد داریم بوسیله آموزش مدیریت مجوز اپلیکیشن ها در iOSبپردازیم.خطرات مجوز دسترسی اپلیکیشن های موبایل بوسیله داده هامقاله های مرتبط:تاریخچه iOS؛ تکامل و محبوبیت در گذر زمان

برخی از اپلیکیشن های iOS یا اندروید، مجوزهای دسترسی به عکس ها و فیلم ها، دسترسی به دوربین و میکروفون، دسترسی به موضع مکانی دقیق کاربر و اطلس را دارند و با این مجوزها دسترسی به مدخل های متنوع گوشی هوشمند، برای یک اپلیکیشن امکان پذیر خواهد شد. برای مثال شما مجوز دسترسی به دوربین گوشی خود را به اپلیکیشنی می دهید تا از دوربین گوشی در این دستور کار کاربرد کنید. در نهایت این پروگرام تا زمانی که این مجوز فسخ شود، بوسیله دوربین گوشی شما دسترسی خواهد داشت و گاهی اوقات برنامه ها می توانند از این مجوزهای دسترسی سوء استفاده کنند. در نتیجه حال شما هستید که باید در این زمینه آگاه و هوشیار باشید. در واقع خود کاربران، تو زمان نصب این اپلیکیشن ها، مجوز دسترسی ها را در اختیار اپلیکیشن ها قرار می دهند؛ اما امکان لغو و  مدیریت این مجوزها برای کاربران بود خواهد داشت. اپلیکیشن های iOS نیز از این قاعده مستثنا نیستند و امکان مدیریت مجوزها در iOS نیز وجود دارد.

معمولا پروگرام ها، مجوزهایی زیرا که موقعیت مکانی، دوربین، میکروفون، گالری، مخاطبان و اطلاعات بهداشتی را درخواست می کنند. در واقع شما با نمایش ی این مجوزها بوسیله اپلیکیشن های مختلف، مفروضات شخصی شبیه موضع مکانی، گالری یا دوربین تان را با آن ها به ابونمان می گذارید و آ ن ها می توانند این مفروضات را بدون اطلاع شما با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارند. این موضوع نه تنها نقض حریم خصوصی است بلکه یک موضوع بیش خطرناک خواهد حیات. البته همیشه امکان تغییر وضعیت مجوز اپلیکیشن ها وجود دارد و این مدیریت از قانون تنظیمات گوشی هوشمند شما امکان پذیر است. پس بخاطر حفظ حریم خصوصی و کنف بیشتر خود، باید گاهی این مجوزها را باطل و غیرفعال کنید و اذن ی دسترسی به بخش های مختلف گوشی هوشمند خود را به اپلیکیشن ها ندهید.فروش موضع مکانی کاربران در سال ۲۰۱۸ با هدف تبلیغات، حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزیابی زده شده است

براساس یک تفحص متاخر از نیویورک تایمز، فاش شده که حداقل ۷۵ شرکت، اطلاعات مکانی دقیقی را از طریق اپلیکیشن ها دریافت کرده و از طریق این قابلیت بوسیله اطلاعاتی دسترسی برملا می کنند. نیویورک تایمز خاطرنشان کرد که این شریک ها می توانند داده ها را بفروشند، تجزیه و تفریق کرده یا از آن ها سوء استعمال کنند و این مفروضات به نفع اعلان کنندگان، لقمه فروشان و مؤسسات مالی خواهد بود. براساس گفته های نیویورک تایمز، ابتیاع موقعیت مکانی کاربران در سال ۲۰۱۸ با مرام تبلیغات، حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزیابی زده شده است. بنابراین بسیار اساسی است که چند دقیقه دم بگذارید و مجوزهای اپلیکیشن های خود را بررسی کنید. درون رخ نیاز، ضروری است تا فدایی از این مجوزها را لغو کنید. داخل این پیغام چند گونه بخاطر کنترل مجوزهای اپلیکیشن ها درون تلفن همراه عرضه خواهد شد.مدیریت مجوز دسترسی اپلیکیشن ها تو iOS

برای دسترسی بوسیله همه ی مجوزهای موجود در یک گوشی آیفون، باید مبدا بیدار Settings app شوید و سپس روی Privacy کلیک کنید. در نهایت روی هر یک از موارد عرضه شده مشابه دوربین، گالری خواه تقویم کلیک کنید؛ خواهید نظر که کدام پروگرام ها به آن ها دسترسی دارند. تو مرحله ی اختتام همچنین می توانید مجوزهای غیرضروری را لغو کرده و روی Never کلیک کنید.



البته می توانید به نعوظ کامل این دسترسی ها را غیرفعال نکنید و فقط زمانی که از برنامه مورد نظر استفاده می کنید، این دسترسی وجود داشته باشد. داخل واقع امکان محدودسازی مجوزها وجود دارد؛ برای مثال می توانید روی Camera کلیک کنید و مجوز آن را به شرایط While Using the App تغییر دهید تا در زمان استفاده از برنامه، این مجوز فعال شود. از سوی دیگر می توانید وضعیت مجوزها را بوسیله Ask Next Time تغییر دهید تا دفعه دیگری که دستور کار به این مجوز حاجت داشت، مجددا از شما درخواست بطی ء که این دسترسی را تو اختیارش قرار دهید.

نحو حل اتیه این است که از طریق تنظیمات بوسیله سراغ هر اپلیکیشن بروید و مجوزهایش را محدود کنید. درون انتهای صفحه Settings، فهرستی از اپلیکیشن ها در اختیارتان قرار دارد. از این حصه می توانید مجوز تمامی برنامه های موجود در گوشی هوشمند خود را کوشا یا غیرفعال کنید. در واقع برای تغییر وضعیت، باید هر سوئیچ در هر بسرنوشت شوم دچار کردن تنظیمات مجوزها را تغییر دهید. نکته جالب این است که مجوز دسترسی به اتصال داده و وای فای (Wi-Fi) همچنین بخاطر اپلیکیشن ها قابل تغییر است که این موضوع از مصرف بی رویه اینترنتجلوگیری خواهد کرد.

داخل iOS 13، ماجرا کمی متفاوت است و برنامه ها می توانند بوسیله جهیز عامل اعلام کنند که می خواهند از یک داده یا یک قابلیت مانند دوربین گوشی استفاده کنند؛ این التماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می توانید یکی از گزینه های Allow While Using App، Allow Once و Don’t Allow را برگزینی کنید. بهترین گزینه در این وضعیت برگزینی گزینه Allow Once است که فقط یکبار به برنامه اجازه استفاده خواهد داد. درون مولود هربار برای دسترسی بوسیله داده ها، از شما رخصت خواهد گرفت و هربار می توانید تصمیم بگیرید که این دسترسی ها را داخل اختیار اپلیکیشن مورد دید قرار دهید یا خیر.

تو سال های اخیر، اپل توجه و تمرکز خویشتن را در اساس حریم خصوصی و امنیت، بیشتر کرده و با جهیز عامل iOS 13، مدیریت مجوزهای اپلیکیشن ها، آسان تر از همیشه است.بیشتر بخوانید:اپلیکیشن های تلفیقی مک و آیپد چالش هایی را برای توسعه دهنده ها و کاربران بوسیله همراه دارداینستاگرام پیام رسان Threads را برای دوستان نزدیک سیاق اندازی کردبررسی iOS 13قابلیت عکاسی دیپ فیوژن همراه با نسخه بتا iOS 13.2 از رویه رسیداپل دومین بوسیله روزرسانی iOS 13 و iPad OS 13 را منتشر کرد
ASGHتوOOOON به روزرسانی متاخر اینستاگرام، کاربران می توانند از قابلیت متاخر این اپلیکیشن بخاطر مقابله با حملات فیشینگ استعمال کنند. در این قابلیت متاخر کاربر می تواند با ورود به بخش امنیت اپلیکیشن و بررسی قسمت «ایمیل های ارسالی از طرف اینستاگرام»، ایمیل هایی که دعوی می کنند از طرف اینستاگرام یا فیسبوک ارسال شده اند را راستی آزمایی نرم.

تو این بخش، ایمیل های سفیر شده هنگام ۱۴ روز اخیر زیبنده مشاهده است. براساس گزارش موجودی خبری ورج، این قابلیت درون حال فراهم بوسیله اینستاگرام افزایش شده و کاربران به زودی می توانند اپلیکیشن خود را به روزرسانی کنند.



توان جدید، ایمیل های دریافت شده از سمت اینستاگرام را به دو بخش ایمیل های امنیتی و «ایمیل های دیگر» تقسیم می نرم. اگر کاربر ایمیلی تو این بخش مشاهده کند، می تواند با خاطر راحت آن را باز یواش و روی لینک هایی که ممکن است در آن وجود داشته باشد، کلیک کند.مقاله های مرتبط:استعداد مشاهده فعالیت دوستان به زودی از اینستاگرام حذف می شوداینستاگرام برای پست های مربوط به رژیم غذایی قوانین جدید اعمال می بطی ء

اگر کاربر ایمیلی دریافت کند که توقع می کند از طرف فیسبوک خواه اینستاگرام ارسال شده اما در این فهرست حیات ندارد، بوسیله احتمال بسیار تله ی فیشینگ است و نباید به آن اطمینان کرد. اندرز می شود کاربر در چنین مواقعی عاری اینکه ایمیل را باز کند، آن را حذف یواش.

درون حال مجهز بعضی از تله های فیشینگ تا اینکه قابلیت عبور از موانع امنیتی دو وعده ای اینستاگرام را حزن دارند. این تله ها برای عبور از این موانع امنیتی، از یک سایت جعلی که از کاربر درخواست کد احراز هویت ۶ رقمی می کند، استفاده می کند. قابلیت جدید اینستاگرام یک قدم رو به جلو بخاطر مبارزه با این تله های فیشینگ به شمار می رود که اخیرا گسترده شده اند و مشکلات یدکی بخاطر کاربران ایجاد کرده است.بیشتر بخوانید:دایرکت بوسیله زودی به نسخه وب اینستاگرام تکثیر می شودقابلیت مشاهده فعالیت دوستان به زودی از اینستاگرام حذف می شوداینستاگرام اولین دامنه ها برای تبدیل شدن به یک اتاق پرو AR AR را برداشتاینستاگرام پیام رسان Threads را بخاطر دوستان نزدیک روش اندازی کردتم مرموز به نسخه آزمایشی اینستاگرام افزوده
تمایل نمی رود پردازنده ی مستشار 9 3900 همدستی AMD حداقل تا یک ماه دیگر درون قفسه های فروشگاه ها یافت شود؛ ولی این موضوع نتوانسته اورکلاکری با معروفیت مستعارِ Splave را از تهیه ی پردازنده ی یادشده و اورکلاک آن بازدارد. اورکلاک و درون جای پا آن نتایج بنچمارک پردازنده ی رایزن 9 3900، هیولای تو این تراشه ی ۶۵ واتی (نبوغ نقشه کشی حرارتی) را آشکار ساخته است.



پردازنده ی مستشار 9 3900 با ۱۲ هسته ی پردازشی و ۲۴ رشته، ثابت قدم همانند برادر بزرگ خیس خود، تراشه ی رایزن 9 3900X است و با عملیات اورکلاک کاملا متجانس است. تفاوتِ مهم تو این پردازنده ها، داخل سرعت های کلاک و مدل قدرتشان است. پردازنده ی رایزن 9 3900 با ۶۵ وات توان طراحی حرارتی، درمقابل خراش ی مستشار 9 3900X ایستاده که ۱۲۵ وات قابلیت طراحی حرارتی دارد. همچنین تأیید شده که نرخ کلاک پایه درون پردازنده ی مذکور ۳.۱ گیگاهرتز بوده و سرعت کلاک توربو در عملکرد تک هسته ای ۴.۳۵ گیگاهرتز و درون حالتی که تمامی هسته ها بوست شوند، ۴.۰۵ گیگاهرتز خواهد بود.

مقاله ی مرتبط:پردازنده ی 3900 9 Ryzen همدستی AMD در سیاهه بایواستار دیده شد

Splave تو انجام اورکلاکِ پردازنده ی مستشار 9 3900، هنگام مصرف از سیستم خنک کننده ی مایعِ Liqtech II 360 White شرکت Enermax و مادربرد مدل X570 Taichi ازراک، توانست تراشه ی رایزن 9 3900 را در حالت بوستِ تمامی هسته ها، به فرکانس پردازشی ۴.۳۵ گیگاهرتز برساند.

به کارگیری پردازنده ی رایزن 9 3900 تو شرایطی هراسناک و تجهیزاتی قدرتمند تر جهت شد این پردازنده رکورد های Cinebench R15 و Geekbench 3 را بوسیله راحتی بشکند. با استفاده از خنک کننده ای که گرمی را تا دامن صفر منصب ی سانتی گراد پایین می آورد، Splave توانست با تکثیر تناوب پردازنده ی مذکور تا ۵.۵ گیگاهرتز، رکورد جهانی جدیدی برای پردازنده هایی با توان نقشه کشی حرارتی ۶۵ وات، در بنچمارک های یادشده ثبت بطی ء.

درون فرکانس پردازشی ۵.۵ گیگاهرتز در تمامی هسته ها، پردازنده ی رایزن 9 3900 توانست با امتیاز ۴،۳۱۹ داخل بنچمارک Cinebench، دومین جایگاه را سپس از رکورد ۴،۳۸۳ امتیازیِ اورکلارکری با نام مستعار Safedisk که با پردازنده ی رایزن 9 3900X بوسیله دست آمده، از آنِ خود بطی ء. در بسامد پردازشی ۵.۴۷۵ گیگاهرتز هنگامی که تمامی هسته ها بوست می شوند، رایزن 9 3900 با امتیاز ۷۷،۱۰۶ داخل بنچمارک Geekbench 3 نیز زورمند ترین پردازنده ای است که ۶۵ وات نبوغ نقشه کشی حرارتی دارد. در این بنچمارک رتبه ی طاسی پردازنده ی سابق الذکر دوم است و پس از پردازنده ی مستشار 9 3900X استراحت محزون که با رکورد ۷۸۱۰۰ امتیازیِ خود بوسیله دست همان safedisk اورکلاک شده است.نام پردازندهبیشترین تعداد هسته ها و رشته هابیشترین توان مدل سازی حرارتی TDPتعداد مسیر PCIe 4.00 در پردازنده تناوب پایهفرکانس بوستحافظه ی کش L2حافظه ی کش L3زمان عرضهقیمتRyzen 9 3900۱۲/۲۴۶۵ وات۱۶ ۴ ۴۳.۱ گیگاهرتز۴.۳(؟) گیگاهرتز۶ مگابایت۶۴ مگابایتنامعلوم(؟)Ryzen 9 3900X۱۲/۲۴۱۰۵ وات۱۶ ۴ ۴۳.۸ گیگاهرتز۴.۶ گیگاهرتز۶ مگابایت۶۴ مگابایتژولای 2019۴۹۹ دلارRyzen 9 3950X۱۶/۳۲۱۰۵ وات۱۶ ۴ ۴۳.۵ گیگاهرتز۴.۷ گیگاهرتز۸ مگابایت۶۴ مگابایتنوامبر 2019۷۴۹ دلار

این رکورد شکنی ها شاهکاری چه بسا چشمگیر بوده و پردازنده ی رایزن 9 3900 همکاری AMD بوسیله وضع ای طراحی شده تا یکی از تمجید برانگیزترین پردازنده هایی باشد که تا به امروز دیده ایم. این تراشه با توجه به قیمت مناسبش، احتمالا پادشاه بی بجهت و چرای پردازنده های مصارف عام خواهد بود.بیشتر بخوانید:افزایش فروش آیفون 11 شاید منجر به کاهش تولید پردازنده های AMD شودگیگابایت نتایج اورکلاک پردازنده ۱۶ هسته ای Ryzen 9 3950X را منتشر کردمنتظر به روزرسانی ارشد AMD برای تمامی مادربردهای AM4 باشیدجزئیات پردازنده های جدید مایکروسافت که با همکاری AMD و کوالکام باریک شدندکارت های گرافیک ارزان مقدار AMD از سری Radeon RX 5500 به زودی معرفی می شود
ASGایسناAROOOON نوشت: هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب به پایان رسید. داخل مهمترین ورزش زنیت برابر بنفیکا راحتی گرفت و  سه پهلو یک مهمانش را شکست عدالت.
سردار آزمون که در خیساندن اصلی زنیت محضر داشت توانست گل سوم تیمش را داخل دقیقه ۷۸ بوسیله ثمر برساند. مهاجم ایرانی دقایقی بعد تعویض شد. آزمون دومین گلش را داخل این رقابت ها بوسیله ثمر رساند.

درون دیگر بازی این گروه لیون با دو گل لایپزیگ را ضعف عدل و با ۴ امتیاز در ایستگاه دوم فراغت گرفت. زنیت با نمره قرین صدرنشین لوله کوچک است.

در دیگر بازی مهم این شب بارسلونا در نوکمپ بوسیله مصاف اینتر رفت و گل های لوییس سوارس آبی اناری ها را از انقراض نجات داد. لائوتارو مارتینس در دقیقه ۳ دروازه بارسا را باز کرد و نصف مقدمه با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید. سوارس در دقیقه ۵۸ ورزش را به همسانی رساند. مهاجم اروگوئه ای داخل دقیقه ۸۴ با پاس لیونل مسی بخاطر دومین بار دروازه اینتر را باز کرد تا آبی اناری ها ابتدایی پیروزی گیرایی را تو لیگ قهرمانان جشن بگیرند.

لیورپول برابر سالزبورگ قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۳ حریفش را شکست داد. سادیو مانه گل فاتحه میزبان را درون دقیقه ۹ به ثمر رساند. داخل ادامه رابرتسون و محمد صلاح برای این تیم گلزنی کردند. با این حال سالزبورگ توانست سه گانه گل خورده را تکرار نرم و بازی در دقیقه ۶۰ یکسان شد. در نهایت صلاح در دقیقه ۶۹ برای دومین بار گلزنی کرد و پیروزی تیمش را بوسیله ارمغان آورد.

داخل قسمت قسمت کردن H H چلسی و آژاکس حریفانشان را شکست. دادند شاگردان لمپارد ۲ بر یک غیر شفاف را شکست خورده.

 کردند آژاکس با سه گانه تراب در مستایا پیروز شد و نخستین ضعف والنسیا را نما. زد در این قسمت قسمت کردن آژاکس با ۶ تشخیص صدرنشین.
«صابر رک» متولد ۵۹ جوان کوشا و کارگردان کاربلد البرزی سعی دارد با همه توانش از تیم هنری خویشتن نیکوترین خروجی را بگیرد. لزوما نبود امکانات هم نتوانسته این گروه هنری پرعضله را از پا بنشاند و با بیگانه وصف ناپذیری مشغول فعالیت هنری شان هستند. خواسته های معقولی که هنوز هیچگاه کدام از هنرمندان تئاتری البرز به آنها نرسیده اند، ناروایی گزنده ای را بین دست افزار هایش ایجاد می کند. پلاتوی محقر و تلالو کم رمق آن شاهد عینی همه صحبت های این کارگردان و تهیه کننده کرجی است. با او بوسیله گفت وگوی صمیمانه کوتاهی در محل تمریناتش نشستیم که تو ادامه می خوانید. چطور به تئاتر علاقه مند شدید؟

از آنجا که فارغ التحصیل رشته مهندسی الکترودیجیتال (مهندسی صدا) هستم، مدت ها وجود که برای تماشاخانه موسیقی فقره می کردم. سال ها پیش در یک دوره آموزشی آهنگسازی و موسیقی برای تئاتر تو موسسه کارنامه تهران باهم اتحاد کردن کردم و همان عهد وجود که به پیشنهاد دوستانم داخل کلاس های بازیگری و کارگردانی آن کلکسیون بی قراری باهم اتحاد کردن کرده و مهارت های لازم را کسب کردم. چون بوسیله فقره تئاتر آشنا و علاقه مند بودم، طولی نکشید که خویشتن پا به این وادی پرشور گذاشتم و تاکنون مدت ۱۸ سال است که در عرصه هنر تئاتر در مقام بازیگر، کارگردان، تدارک کننده و ساخت موسیقیبرای تئاتر مبتلا بوسیله کارم. از آثار و فعالیت هایتان بگویید؟

ارائه «چای شیرین با شکر غصه نخورده» از کارهای موفقی بود که در سال های ۹۵ و ۹۶ در سالن پلاتوی اسماعیل حیاتی مهر راه اندازی کل نزاکت و ارشاد استان البرز به مدت ۲ ماه به روی صحنه بردم و کارگردانی کردم. عرضه «خزینه» بی آرامی از آثاری است که کارگردان آن بودم. این کار توانست جوایز هشتمین مهمانی تماشاخانه استانی را در شاخه های سوم نویسندگی و کارگردانی و بازیگری مرد و عیال و همچنین جایزه اختصاص طراحی دکور و مزد برگزیده پوستر و بروشور را از آن خود بطی ء. نمایش «آلبرده» با ژانر فکاهی فانتزی از دیگر آثار جالب و متفاوتی است که قرار است از ۱۰ تا ۲۵ مهرماه امسال در تالار تماشاخانه شهر کرج به اجرای یکسره گذاشته شود. گروه هنری خود را چگونه و با چه معیارهایی برگزینی کردید؟

از شیوه آشنایان و دوستان و وقوف رسانی در فضای مجازی توانستم گروهی را تشکیل دهم که حتی اولین تجربه بازیگری تئاتر را داشتند، ولی با تمرینات مستمر توانستند به آماده سازی لازم دست پدیدار کنند. فضای تماشاخانه را در البرز چگونه می بینید؟

فضای تئاتر در استان البرز دوقطبی شده و هنرمندان یک روشنایی و مسئولان و متولیان هنری سوی دیگر قرار دارند و هیچ گاه بوسیله تعامل استوار و هماهنگی کاملی نرسیده اند. فداکار مسئولان امور فرهنگی درون کرج دغدغه هنری ندارد و اولویت برنامه کاری شان تماشاخانه نبوده و نیست و بدین موجب هرگز نتوانستند معضلات جامعه تئاتر البرز را حس کنند. به طور معمول البرز هر سال یک پلیس داخل جشنواره تماشاخانه سپیده دم تا اینکه در مقدر شدن بین المللی داشت که سال گذشته این اساسی را هم از هنرمندان فقره نمایشی استان دریغ کردند.

تالار پلاتوهایی را که اکنون در اختیار داریم شاید از دید امکانات کمی بهتر از گذشته شده باشند، اما هنوز هم کاستی هایی زیبنده توجه دارند. محدود کردن فضای تئاتر و حاضر بودن دسترسی به محوطه نزدیک سالن ها باعث می شود که فضای تئاتر خفه شود. تالار های تئاتر امکانات سخت افزاری و کند افزاری نداشته و اگر هم داشتند، با گذشت زمان از بین رفته اند. داخل صورتی که این امکانات کمترین چیزی است که یک تالار خواه پلاتوی عرضه را مجهز می بطی ء و حق طبیعی ستاره و هنرجو و چه بسا مخاطب تئاتر است. اندک و هبوط های تئاتر البرز را در چه می بینید؟

سالن های تماشاخانه و پلاتوهای در اختیار هنرمندان هنوز آرشیو دکور و لباس ندارند. قبلا اتلیه دکوری داشتیم که سپس از مدت ها آن را هم از ما گرفتند. تالار های ما مسئول متخصص ندارد. تجهیز همگی امکانات متخصص و صوتی و نورپردازی بر عهده خویشتن قسمت قسمت کردن تئاتر است که این کار بوسیله هیچ اسکناس ایمن نیست و اگر کسی را برق بگیرد، هیچکس جوابگو نیست. باید بوسیله آویشن هنر تماشاخانه کرج مجسمه ایثار و مقاومت اعطا کرد که با دست خالی و عاری امکانات و تنها با اعتماد پیاده شدن قابلیت و نبوغ خویشتن سعی تو درخشش آثار هنر نمایشی شهرشان دارند. در مقام کارگردان و آشنای کاربلد تئاتر، خواسته تان از مسئولان امور فرهنگی و هنری شهر کرج چیست؟

التماس من از موسسه بی مو فرهنگ و ارشاد استان این است که با دستگاه هایی همانند شهرداری، راه اندازی تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، نغمه و اهنگ و... که دارای امکانات شیرهدار افزاری و نرم افزاری هستند، کنفرانس های مشترک داشته و وارد تعامل شده تا بتوانند از ظرفیت های در وارستگی این دستگاه ها استفاده کنند و آنها را در اختیار هنرمندان بگذارند تا آنها به دستیار ظرفیت های انسانی و فعالیت ها و تولید محتوای خوب، داخل جذب مخاطب پا بر جا خود موفق عمل کنند. حامی مالی می تواند در این زمینه بوسیله شما کمک کند؟

تنخواه گذار زمانی واقف انجام می شود که بهره کافی را از سرمایه گذاری اش ببرد. چون برای تماشاخانه فضای تبلیغاتی، مخاطب کافی و امکانات زیرساختی مناسبی نداریم، سرپرست مالی غبطه و رغبتی به تبلیغات ندارد. این حق یک حامی مالی است که درون قبال سرمایه گذاری بتواند برند و محصول موردنظر خود را معرفی و تبلیغ درنگ که با اندک تبلیغات داخل مستخدم و فضای رمزی حامیان مالی هرگز مجاب نمی شوند که سرمایه خویشتن را داخل کار وارد کنند. تا اینکه اگر بخواهند بخاطر هنر تنخواه گذاری کنند، حامی کنسرت ها می شوند که بیشتر و بهتر دیده می شوند. برای ارائه هایتان بلیت فروشی هم می کنید؟

قبلا درون کرج بیشتر اجراها به صورت رایگان بود، اما اکنون برای بیشتر کارها بلیت می فروشیم. گرچه مبلغ اندکی است و چیزی دست گروه هنری ارائه را نمی گیرد. ارائه هایی که قسمت قسمت کردن من و حتی دوستان درون کرج فقره می کنند از سطح کیفی بالایی برخوردار است، اما به دلیل نبود تبلیغات و اطلاع رسانی، مخاطب درخوری از اجراها رویت نمی بطی ء و این آسیبی است که ناخواسته به بدنه تئاتر استان خورده می شود و موجب می شود که هم هنرمندان و هم هنردوستان تماشای تئاتر را تو کرج بی تفکر شده و برای دیدن تماشاخانه خوب به تهران بروند. بدین صورت است که هنرمندان عرصه تماشاخانه استان البرز به آسانی دیده نمی شوند. یک اجرای خوب نیاز گسترده تری به تبلیغات محیطی و برون سازمانیدارد. آینده هنر تئاتر در استان

صابر واضح: البرز دارای ظرفیت های منحصربه بی تا و ناب هنری خصوصا در دنیای تئاتر است که بدبختانه مدیریت درست و مناسبی تو این بن نمی شود و شرف این نیروهای کارآمد البرزی را نمی دانند. استان البرز بزرگان تئاتری شاخصی چون داود فتحعلی بیگی (استاد ارائه های ایرانی)، لله دامود، مصطفی و محسن کیایی، نوید محمدزاده و... را هدایت کرده که از دهکده خودشان دور شده و داخل جای دیگر به فعالیت هنری شان می پردازند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه موشک سایوز روز چهارشنبه ۳ مهر در شایسته کردن ۱۳:۵۷ به وقت گرینیچ از پایگاه فضایی بایکونور داخل قزاقستان به هوا پرتاب شد تا سه گانه فضانورد از جمله هزاع المنصوری، نخستین فضانورد تازی ازامارات متحده عربی را بهایستگاه فضایی بین المللی برساند.

المنصوری که ۳۵ ساله است با  اولگ اسکریپوچکا، کیهان نورد روسی و مادام جسیکا میر، فضانورد آمریکایی همراه می شود.

شوق می رود که سفینه سایوز حامل این سه فضانورد کبد زمانه پس از پرتاب داخل جایگاه فضایی پهلو بگیرد.

اداره فضایی روسیه، راسموس، اطلاع دادن کرده است که کشتی با موفقیت در مدار زمین فراغت اندوهناک است.

المنصوری هشت روز را درون رله فضایی بین المللی خواهد گذراند.

این سه فضانورد به جگر سرنشین فعلی جایگاه فضایی بین المللی خواهند پیوست و این ایستگاه برای مدت کوتاهی ۹ سرنشین خواهد داشت.
ASGHAکانیننتالOOOONSGHAROOOON در نمایشگاه خودرو فرانکفورت امسال از خلاقانه ترین تایر هنگام سال های اخیر رونمایی کرد. کانتیننتال به لطف مهندسی هوشمندانه و ادغام تجهیزات الکترونیکی تو لاستیک های جدید، می تواند سلامت لاستیک را کنترل کرده و فشار آن را خلال لول تنظیم کند.



وقتی گپ از مصرف بنزین می شود، تأثیر تنگ کردن لاستیک بسیار متجاوز است. مطابق مطالعات اخیر، تایر با فشار ۰/۱۷ بار (معادل ۷/۵ پی اس آی) کمینه از میزان مناسب می تواند منجر به اضافه ۲/۸ درصدی کاربرد سوخت شود. منابع این معاینه همچنین اشعار می کنند که بیش از ۲۵ درصد خودروهای موجود داخل جاده، دارای لاستیک با تنظیم باد نامناسب هستند.



برای بهبود مصرف سوخت، تایر جدید کانتیننتال می تواند چند متغیر رادیکال از جمله عمق آج، یکپارچگی لاستیک و فشار تایر را بررسی کند. کانتیننتال این کلکسیون فناوری را .C.A.R.A R E نام گذاری می نرم که مخفف متصل، خودران، برازنده توکل و. برقی است این طور جهیز پیچیده ای به تایرهای کانتیننتال اجازه می دهد تا داده های بحرانی را گزارش کرده و همچنین فشار تایرها را برای نگه داشتن آن تو محدوده ی پارامترهای صحیح.

پایش درنگ مقاله:های مرتبط تایر عاری هوا، با همکاری میشلن و جنرال موتورز تولید می شودتایرهای مفهومی هنکوک، چسبندگی بیشتری تولید

می کنند برای تنظیم تنگ کردن تایر، کانتیننتال از پمپ حزم از مرکز مصرف. می بطی ء پمپ یادشده از نیروی چرخشی برای افزایش فشار هوای تایر و نگه داشتن آن داخل محدوده ی مفت نصیب. می برد کانتیننتال معتقد است، این فناوری متاخر به خودروها اجازه می دهد که کارآمدتر باشند و در نهایت منجر بوسیله کاهش قابل توجه در استاندارد انتشار گاز دی اکسیدکربن.

می شود چنین فناوری هایی درون خودرو خودران نیز کاربرد دارند؛ زیرا تو صورتی که شوفر غصه حیات نداشته باشد، مصونیت تایر بررسی. خواهد شد لاستیک هوشمند کانتیننتال نه تنها به ایمن تر شدن خودرو، بلکه به کارآمدی بیشتر وسایل نقلیه نیز معاون.



می کند کانتیننتال معتقد است که گمان تکثیر عملکرد فنی خودرو نیز. وجود دارد (فناوری) پرشربوست PressureBoost کانتیننتال از هوا بخاطر انطباق سریع ضیق تایرها در موقعیت های متنوع رانندگی مصرف. می کند این طور تغییری باعث خواهد شد تا تایر از یک متغیر خارج از کنترل، به بخشی از تجربه ی رانندگی که تحت نظارت مداوم است،.

تغییر شود فناوری قلق انگیز تایر کانتیننتال، شلنگ بعد اینده تو توسعه ی. لاستیک است با داشتن تایر متصل و کنترل پذیر، مطمئناً شاهد کاربردهای چشمگیر از رویت کارایی و عملکرد تو آینده.خواهیم بود:بیشتر بخوانید بی ام و آلپینا B3 استیشن رونمایی شدهنگ چی از ابرخودرو هیبریدی و شاسی بلند خودران رونمایی کردمدل-تولیدی M Byte بایتون رونمایی شدلوگوی جدید فولکس واگن رونمایی شدهیوندای 45 EV مفهومی