خرید و فروش 24

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

ASپسHAROOOON از آنکه هفته ی گذشته تو گزارش جدیدی ادعا شد مدیاتک تقلب درون نتایج بنچمارک ها را تسهیل می کند، جنجال بزرگی جیب گیر این شرکت شد. براساس گزارش ها، مدیاتک به انبازی های تولیدکننده اجازه می رحم برای خبر اپلیکیشن های بنچمارک دهی، با استعمال از روشی اسمی به لیست بندی سفید،حالت Sports را در بطی ء افزارهای یادشده فعال کنند.مقاله های مرتبط:همدستی مشترک کوالکام با BOE برای ساخت نمایشگرهای ادغام شده با اسکنر اثرانگشتمدیاتک ادوات تقلب داخل بنچمارک را به رخساره سرویس به مشارکت ها ارائه می کند

پس از سرایت گزارش، مدیاتک از خودش دربرابر اتهامات دفاع کرد و افزود این رویه ای معمول درون صنعت خراش سازی است. همچنین، مدیاتک رقیب مهم خود را نیز در این موضوع مقصر دانست. باتوجه بوسیله اینکه رقیب پا بر جا این انبازی کوالکام است، می استعداد حاصل گرفت مدیاتک داخل گفتگو هایش این طراح خراش ی آمریکایی را شعار قرار داده بود. اکنون کوالکام با ارسال بیانیه ای به وب سایت Android Authority، قاطعانه اقرار می کند از نحو لیست بندی سفید اپلیکیشن های بنچمارک استفاده نمی یواش. این شرکت توضیح می دهد:لیست بندی سفید به تکنیک هایی اشاره می کند که با استفاده از معروفیت اپلیکیشن، تشخیص می دهند لازم است حالت تقویت عملکرد در دستگاه فعال شود خواه خیر. صنعت تراشه سازی اعمال لیست بندی سفید در اپلیکیشن بنچمارک را معمولا تقلب محسوب می کند؛ چون این اقدام هدف واقعی بنچمارک، یعنی بازتاب تجربه ی کاربر تو استفاده ی روزانه را خدشه دار می کند. کوالکام از روش سواد بندی سفید استفاده نمی کند.

این احتمال نیز وجود دارد که عزم مدیاتک از رقیب مهم، تراشه سازهای دیگری همچون سامسونگ یا هواوی باشد. بااین حال، این همدستی ها تو بیشتر مواقع فقط تراشه های محصولات خودشان را تولید می کنند و تنها سامسونگ گه گاهی به تولیدکنندگان دیگر تراشه می فروشد. کوالکام، تنها شرکت وقار است که در تمامی رده های قیمتی تو سراسر دنیا رقیب مستقیم مدیاتک به شمار می جوی.

با این اوصاف، داستان مربوط بوسیله تزویر مدیاتک نشان می دهد شرکت ها هنوز درسشان درباره ی افزایش امتیازهای بنچمارک ها را به درستی فرانگرفته اند. باتوجه به اینکه تراشه های سری Helio G G و پردازنده ی پرچم دار Dimensity 1000 مدیاتک روی کاغذ مشخصات بسیار قدرتمندی دارند و نیازی نبود بنچمارک های آن ها دست موثر شود، چنین اقدامی بوسیله ویژه برای مدیاتک ناامیدکننده.است بیشتر:بخوانید یکه عرب اینتل داخل بازار پردازنده چین با تسهیم بازاری نزدیک به ۸۰ درصدبنچمارک فاش شده از عملکرد بهتر پردازنده Ryzen 9 4900HS نسبت به Core-i9 10900F حکایت داردهمکاری مشترک کوالکام با BOE بخاطر پیدایش نمایشگرهای ادغام شده با اسکنر اثرانگشتمدیاتک وسایل فریبکاری در بنچمارک را به صورت سرویس بوسیله همدستی ها ارائه می کنداوپو فایند ایکس 2 پرو در صدر فهرست ۱۰ گوشی پرچم دار ماه مارس از نگاه بنچمارک
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در ادامه بازرسی های بازرسان مرکز بهداشت از روند اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و ضرورت غیرفعال بودن صنوف پرخطر داخل پیشگیری از بیماری کرونا، میدان بزرگ قم در درگاه نمایندگان نیروی انتظامی و تعزیرات تا اخبار وزارت بهداشت غیرفعال شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این خصوص بیان کرد: با توجه به اینکه حجم بیماران ورودی به مراکز درمانی بوسیله ویژه بیمارستان کامکار قم بار دیگر تکثیر یافته است، مشاغل پرخطر همچنان باید تعطیل باشند.

حکیم محمدرضا قدیر یادآور شد: بازار، پاساژها و مراکز مسقف واقعا پرخطر هستند و معیار وفاق ها تو این مکان ها بالاست و نباید داخل این ایام فعالیت کنند.

وی یادآور شد: مرکز بهداشت قم فعالانه با ۸۰ تیم زبده و ممیز بوسیله وبی در راستای اجرای طرح بور گذاری هوشمند سعی می کند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل ایسنا، اولین کنفرانس خودرویی ستاد انتظام بازار درون سال ۱۳۹۹ که هشتاد و هشتمین مجمع کارگروه انتظام بازار بوده است، برگزار شد. در این نشست راحتی بود با عرضه گزارش دبیرخانه کمیته انتظام راسته خودرو از فرآیندها و ضوابط سیاست گذاری این بخش، دستورالعمل های تعیین ارزش خودرو توسط معاونت امور صنایع، مرکز ملی رقابت و اداره پناه کاربرد کنندگان و تولیدکنندگان گلچین شود.

پهلو همین اساس گزارش دبیرخانه کمیته تنظیم راسته خودرو از فرآیندها و ضوابط سیاست گذاری این جزء و دستورالعمل ها توسط سازمانهای ذی مناسبت گلچین و خوانده شد؛ اما بروز اختلافات تو میان اعضای حاضر درون میتینگ باعث شد تا همچنان دستورالعمل قیمت خودرو بلاتکلیف بماند و معاینه آن به جلسات آینده این ستاد موکول شود.

در این کنفرانس اختلاف نظر به خشکی امدن شیوه قیمت خودرو به حدی وجود که داخل نهایت قرار شد گزارشهای ارائه شده توسط کارشناسان مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرند و در کنفرانس هفته آینده ستاد تنظیم بازار غرض گیری ها ارتکاب شود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مزدک میرزایی گزارشگر قبلی صداوسیما که مدتی است به انگلستان مهاجرت کرده و با شبکه فارسی زبان ماهواره ای همدستی می کند، در مصاحبه لایو اینستاگرامی از دلایل رفتنش از تلویزیون و ایران گفت. او درون این باره گفت: «چنانچه می خواهید دلایل رفتنم را بدانید، همان دلایلی است که رضا جاودانی و جواد خیابانی درون مصاحبه شان گفتند.»

او همچنین درباره عادل فردوسی پور و خاطره اش از او گفت: «خاطره های زیادی دارم ولی چیز بوسیله خصوصی یادم نمی آید.»

پیش از این رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه ای از تحدید و توجه بسیار صداوسیما به یک شخص خاص گله کرده بودند.
هفته ی گذشته، خبری منتشر شد مبنی کنار اینکه ال جی تو حال تدارک رونمایی سری پریمیوم جدیدی از گوشی های هوشمندش است. سری متاخر روان جایگزین مدل های فعلی گوشی ال جی سری جی خواهد شد و مشخصات باطراوت افزاری و ویژگی های به مراتب بهتری بوسیله کاربران و طرفداران محصولات انبازی کره ای نمایش خواهد کرد.مقاله ی مرتبط:ال جی و گوگل تمایلی بوسیله کاربرد از تراشه گرانبها ارج اسنپدراگون ۸۶۵ ندارند

حال گزارشی در رسانه های کره ای منتشر شده است که از رونمایی سری جدید محصولات ال جی در ۱۵ مه ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) خبر می دهد. در گزارش ها آمده شرکت کره ای با برگزاری مجمع ای میان سه اپراتور بزرگ کره جنوبی، اطلاعات و جزئیات محصولات جدیدش را در میان گذاشته است.

در میان اطلاعات منتشرشده، بوسیله برخورداری سری جدید گوشی های هوشمند ال جی از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ و سازگاری با ارتباطات 5G رمز شده است. ال جی چندی پیش گفته بود به دلیل هزینه هنگفت تراشه های اسنپدراگون ۸۶۵ از آن ها در محصولات جدیدش کاربرد نمی کند و فصیح شرکت عنف ای از تصمیم خویشتن منصرف نشده است.

بوسیله لطف تراشه های اسنپدراگون ۷۶۵، ال جی می تواند قیمتی رقابتی بخاطر گوشی های هوشمند جدیدش تو دیدن بگیرد و سهم بیشتری از میدان را ازآنِ خود کند. قیمت گذاری پرچم داران موجود تو بازار که اکثر آن ها از ۸۰۰ دلار نخست می شوند، فرصت ایدئالی برای ال جی مهیا کرده است تا به همراه معرفی محصولاتی مقرون به صرفه بتواند نظر خریداران را به خویشتن جلب درنگ.

هنوز واضح نیست معروفیت سری جدید گوشی های هوشمند ال جی چه خواهد بود؛ با این حال، انتظار می رود محصولاتی داخل رده قیمتی حد ۷۲۰ دلار (یا ۶۷۰ یورو) را گواه باشیم.بیشتر بخوانید:احتمال رونمایی گوشی هوشمندی با دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی در ماه آینده قوت گرفتمقایسه مقدار گوشی های پرچم دار از سال ۲۰۱۰ تاکنونراهنمای خرید بهینه گوشی تا 5 میلیون تومانمانیتور ۲۷ اینچ اولتراگیر 27GN750 ال جی معرفی شدال جی و گوگل تمایلی بوسیله استفاده از تراشه گران نرخ اسنپدراگون ۸۶۵ ندارند
روال جدید چک درون سال ۱۳۹۷ اجابت و جزئیات آن در روزنامه ی رسمی پنجم آذر همان سال منتشر شد. پاره مهمی از قانون مذکور، بوسیله شرایط صدور سیلی اختصاص دارد که تغییری اساسی داخل ساختار مد صدور ضربت ایجاد می کند. خبرگزاری مهر داخل مصاحبه با یاسر مرادی، کارشناس حقوق بانکی، اجراییه ی متاخر را مطالعه کرده است که در مهم ترین مقدر شدن آن، صدور هرگونه چک درون وجه حامل و پشت نویسی چک از ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ممنوع می شود.مقاله های مرتبط:در نگاشتن سیلی به چه نکاتی توجه کنیم؟تمهیدات بانک مرکزی بوسیله قصد کاهش مراجعه حضوری به شعب

مقابل گفته های مرادی، ممنوعیت صدور چک حامل در تبصره ی یک ماده ی ۲۱ مجدد ضابطه چک تذکر شده است که تاریخ انجام را ۲۱ آذر ۱۳۹۹ تذکر می نرم. از آن زمان، تمامی سیلی های صادره باید صرفا داخل سامانه ی چکاوک و برابر مبلغ و تاریخ مندرج در سامانه درون وجه دارنده ی بازپسین شولش شوند. درنتیجه ی همین بسرنوشت شوم دچار کردن از قانون، صدور چک در وجه حامل از آن زمان امکان پذیر نخواهد بود و باید مشخصات قبض کننده ی وجه به روشنی در سند سیلی ثبت شود.

با اجرای قاعده جدید سیلی از ۲۱ آذر سال جاری، فرد صادرکننده پیش از صدور فیزیکی سیلی و نوشتن جزئیات صدور، مبدا باید مشخصات گیرنده و وجه چک را در سامانه ی چکاوک هوشیار کند. در همان مرحله، سامانه بوسیله بی همتا صادرکننده امکان داشتن یا نداشتن صدور ضربت با مشخصات مدنظر را اطلاع می دهد. افراد می توانند در سامانه ی چکاوک داده ها دیگر خویشتن همچون تعداد چک برگشتی و حداکثر سقف مشروع صدور سیلی را نیز مشاهده کنند.

قاعده جدید انتقال مدرک سیلی به افراد دیگر را نیز منوط به واردکردن اطلاعات تو سامانه ی چکاوک می کند؛ درنتیجه چنانچه فرد دریافت کننده ی چک، قصد انتقال آن به بی تا دیگر را داشته باشد، تنها پشت نویسی و ظهرنویسی چک کافی نخواهد وجود و باید شخص ذی نفع قبلا مفروضات دریافت کننده ی جدید را تو سامانه بیدار کرده باشد.

بخاطر اجرایی شدن روال متاخر چک، سامانه های صیاد و چکاوک از بانک مرکزی به نشانی زیرساخت اصلی بوسیله فقره محزون می شوند. بانک مرکزی موظف است تا زمان مشخص شده، امکانات لازم را برای اجرای قانون جدید توسعه دهد. جهیز بانکی از تاریخ مذکور، برای هرگونه نابرابر ی وجه چک سامانه های صیاد و چکاوک را ملاک استراحت می دهد.بیشتر بخوانید:رئیس پلیس فتا: برای خریدهای کمتر از صدهزار تومان نیز از رمز پویا کاربرد کنیدافزایش سقف تراکنش های بانکی باعث افزایش انگیزه کلاهبرداران شده استبانک پارسیان و آیگپ، کارت کادو ی دیجیتالی ارائه می کنندپرداخت و دریافت پول در شعب بانکی ممنوع شدفرایند فعال سازی رمز دوم حقگو غیرحضوری شد
سعادتمند نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند پس از ۲۰ فروردین بخاطر آغاز بوسیله کار فدایی کسبه و بازگشایی برخی مراکز علمی و فرهنگی و مذهبی براساس ارزیابی خطر درون آن بازه ی زمانی شناسایی رحم. او درباره ی اجرای طرح غربالگری و مقابله با کرونا و فاصله گذاری اجتماعی گفت:امروز آمار ما در غربالگری کرونا از ۶۷ میلیون نفر گذشته که ۵۵ میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از ضابطه تماس تلفنی غربالگری شده و ۱۱ میلیون و ۵۷۰ هزاره نفر نیز از عادت سامانه salamat.gov.ir تخمین شده اند. این نما بسیار برازنده توجه بوده و تک توجه افکار اشتراکی و کسانی که اقدامات بهداشتی را وارسی می کنند در جهان قرار پژمان است. پایش در این سطح و باتوجه به گستردگی قلمرو ما بی نظیر است. این مدال می دهد که مردم ما زیبایی سلامت را به عنوان مطمئن ترین نظام ارائه ی خدمت می شناسند.

نمکی گفت در این بین، تاکنون ۴۳۰ هزار نفر ویزیت شده، ۳۰۴ هزاره نفر عاری شاق بوده اند، ۱۰۴ هزار نفر مراقبت درون منزل را شهود کرده و ۲ هزار و ۵۸۴ نفر علاج سرپایی دریافت کرده، ۱۹ هزار و ۲۴۷ نفر بوسیله بیمارستان ها ارجاع شده اند که ۵ هزاره و ۹۸۸ نفر در بیمارستان بستری شده اند.

وزیر بهداشت می گوید گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی با عنوان بور گذاری هوشمند اجرا خواهد شد که این برای بازگرداندن کسبه ای که فرمان آن ها نمایش ی خدمات خاصی به مردم است و بازگشایی فداکار مراکز علمی و فرهنگی و خدماتی و مذهبی با پروتکل هایی است که کارشناسان اعلام خواهند کرد تا کشور به شرایط عادی رطوبت برگردد.

نمکی درمورد وضعیت بیماری در کشور گفت:درون حال مهیا وضعیت در همگی ی استان ها به مراتب بهتر از قبل است، البته این بوسیله معنی مهار بلای ناگهانی کووید ۱۹ در سرزمین نیست، بلکه بیماری مدیریت شده است و درنتیجه نباید دچار توهم شویم. داخل حال حاضر در وعده ی مدیریت بیماری قرار داریم و چنانچه مصیبت کووید ۱۹ مهار شود، اخبار می شود.

کیانوش جهانپور، مهتر مرکز روابط عمومی و معارفه رسانی وزارت بهداشت نیز در مورد زمان مبدا بور گذاری اجتماعی گفت که این طرح از هفته مبدا شناسایی بلای ناگهانی کووید ۱۹ در سرزمین انجام شد. او توضیح قسط:مقاله های مرتبط:مهتر جمهور: اجرای معیار قرنطینه چینی در ایران و هیچ سرزمین دیگری امکان پذیر نبوددر وعده ی نخست که فاصله گذاری اجتماعی حلیم عمل شد، سرنوشت اساسی بوسیله عارض داوطلبانه بود که بوسیله تبیین و خشنود کردن عمومی ارتکاب گرفت. داخل مرحله ی دوم و تو آغاز سال جدید، اجبارهایی بوسیله آن تکثیر شد. تو بار ی بعد براساس ارزیابی خطر، چنانچه فرایند مدیریت بلای ناگهانی بوسیله سمتی رفته باشد که مدیریت بلای ناگهانی موافقت محذوف باشد می توانیم مخبر جنین ی فاصله گذاری اجتماعی هوشمند شویم. تو این مرحله هم فناوری داده ها شالوده خواهد بود و هم فدایی ویژگی ها کاهش خواهد یافت.

تا تعاقب امروز۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر به طور موکد داخل کشور بوسیله ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۳۰۳۶ نفر به جهت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزاره و ۴۷۳ نفر نیز بهبود یافته اند.بیشتر بخوانید:معلومات ۵ میلیون کاربر سیب اپ مشخص شد [بیانیه سیب اپ]همگی گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۳ فروردین ۹۹]آیا گمان ابتلای گربه ها به بلای ناگهانی کووید ۱۹ وجود دارد؟رئیس جمهور: اجرای مدل قرنطینه چینی در ایران و هیچ قلمرو دیگری امکان پذیر نبودبیش از ۴۰۰ دوره ی آنلاین رایگان؛ بهترین فرصت یادگیری درون زمان شیوع بیماری کووید ۱۹
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از British Vogue، ویکتوریا ۲۰ درصد از سودا لباس های خود را برای مبارزه با این بحران اهدا می کند. او در بیانیه ای گفته: ما قاطعانه اعتقاد داریم که درون طول این زمان نامشخص هیچ انسانی نباید گرسنه باشد.

بکهام افزود: ما برای کمک به مردم های آسیب پذیر تو جوامع متعهدیم.
داخل حالی که فقط یک روز تا برگزاری رسوم رونمایی رسمی هواوی اثر ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو (Huawei P40 Pro)فاصله داریم، مشخصات کامل مربوط به این دو گوشی موبایل فاش شده است. از مدت ها پیش تاکنون، هذیان متنوعی درباره ی این گوشی ها تماشایی بوده ایم و رسانه های متنوع مشخصات آن ها را افشا کرده اند؛ اما امروز رسانه ی وین فیوچر مشخصات کامل پی ۴۰ و ۴۰ پرو را همراه با رندرهای رسمی سندیت فاش کرده است. در جزئیات فاش شده قیمت بازپسین ارائه ی پی ۴۰ و اثر ۴۰ پرو بوسیله بازار هم دیده می شود. درضمن، وین فیوچر اطلاع دادن کرده است این گوشی ها از اپلیکیشن ها و سرو های گوگل یکروز مند نخواهند وجود.

بررسی مشخصات نمودار شده را از گوشی P40 پرو آغاز می کنیم. مطابق انتظار، این گوشی درفش دار و 5G از پردازنده ی کرین ۹۹۰ فایو جی (Kirin 990 5G) بهره می گیرد که از شبکه ی 5G داخل مناطقی نظیر اروپا کاملا پشتیبانی می کند؛ در مقابل از شبکه های Sub-6 GHz 5G روی هر دو معماری SA و NSA برخوردار است. براساس ادعای وین فیوچر، هواوی در برخی از مناطق نسخه ی 4G LTE پی ۴۰ پرو را روانه ی میدان خواهد کرد؛ ازاین رو، هواوی عزیمت دارد پی ۴۰ و معلول ۴۰ پرو را تو دو مدل 4G و 5G شناساندن کند. 



پنل جلویی هواوی P40 پرو

براساس گفته های وین فیوچر، هواوی داخل میزان پی ۴۰ پرو از نمایشگری AMOLED با اندازه ی ۶/۵۸ اینچی و وضوح ۲،۶۴۰ درون ۱،۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز یکروز می گیرد. تو زیر این نمایشگر، از حسگر اثرانگشت استفاده شده است و در مقدر شدن فوقانی آن حفره ای برای میزبانی از دوربین سلفی به چشم می خورد. حفره ی بالای نمایشگر اثر ۴۰ پرو میزبان دوربینی سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی و حسگر والا قرمز (IR) خواهد وجود. جای پا ۴۰ پرو با اتکا بوسیله این حسگر مادون قرمز، فرایند نمره چهره را به شکلی تامین تر ایفا می دهد.

گوشی های خانواده ی P هواوی همواره محصولاتی بوده اند که از مجموعه دوربین قدرتمند بهره محزون اند و این موضوع بخاطر سری پی ۴۰ همچنین صدق می کند. براساس گفته های وین فیوچر، هواوی پی ۴۰ پرو در پنل پشتی میزبان مجموعه دوربین قدرتمندی خواهد حیات که حسگری ۵۰ مگاپیکسلی تو نقش دوربین واقعی ظاهر خواهد شد.



دوربین حقیقی هواوی P40 پرو

هواوی از دوربین حقیقی اثر ۴۰ پرو با معروفیت تجاری اولتراویژن (UltraVision) یاد می کند. این دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بوسیله لنزی با دیافراگم f/1.9 و سیستم تزلزل گیر تصویر اپتیکال (OIS) مجهز شده است و از فناوری فوکوس خودکار Octa Phase Detection بهره می گیرد. هواوی درون جای پا ۴۰ پرو از تراش ای مجزا به اشتهار XD Fusion Engine استفاده کرده است که کیفیت تصاویر نهایی را بهبود می بخشد. ظاهرا این تراشه را خودِ هواوی ساخته است.

درکنار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، حسگری ۴۰ مگاپیکسلی جای خمود که ظاهرا مصرف واقعی اش برای فیلم برداری است و از لنز زبر وسیع استعمال می درنگ. حسگر سوم وضوح ۱۲ مگاپیکسلی دارد و به لطف داشتن لنز تله فوتو درزمینه ی ارشد نمایی کاربرد پدیدار می درنگ. هواوی با استفاده از این سه دوربین، بزرگ نمایی ۵۰ انطباق موسوم به SuperSensing Zoom را ارائه می دهد. چینی ها می گویند این سه دوربین تلاش می کنند تاحدممکن از سقوط کیفیت تصویر هنگام بزرگ نمایی بکاهند. داخل پنل پشتی هواوی معلول ۴۰ پرو، حسگر سه گانه بعدی مدت پرواز (ToF) نیز دیده می شود. عاری شک مجموعه دوربین به کاررفته در پنل پشتی پی ۴۰ پرو، منحصربه فرد به حساب می آید.



حفره ی بالای نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی درون پهلو پنل پشتی هواوی P40 پرو

هواوی پی ۴۰ پرو از ۸ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت ذهن ی پس انداز سازی UFS کاربرد می کند و کاربر درصورت اشتیاق می تواند حافظه ی ذخیره سازی دستگاه را ازطریق حضور NanoMemory ارتقا دهد. هواوی P40 پرو به لطف برخورداری از معترف IP68 دربرابر واکنش آب و گردوغبار مقاوم است. این میوه ۲۰۹ گرمی از باتری ۴٬۲۰۰ میلی آمپرساعتی روزی می گیرد که مقابل ادعای وین فیوچر، کاربر می تواند باتری هواوی معلول ۴۰ پرو را ازطریق فناوری شارژ تند ۴۰ وات موسوم بوسیله SuperCharge شارژ کند. تاکنون جزئیاتی از سرعت شارژ بی سیم دستگاه منتشر نشده است. افزون کنار این، در جای پا ۴۰ پرو از سیستم یخ کننده ی گرافینی استفاده شده است تا گرمی شاگرد از عملکرد تراشه ی کرین ۹۹۰ دفع شود.



پنل جلویی هواوی P40

وین فیوچر مشخصات فنی مربوط به مدل معمولی را نیز افشا کرده است. براساس گفته های این رسانه، هواوی پی ۴۰ برای عرضه محتوای بصری از صفحه نمایشی ۶/۱ اینچ با پنل AMOLED و روشنی فول HD پلاس یکروز خواهد گرفت که داخل زیر آن، حسگر اثرانگشت تعبیه شده است. مقدر شدن بالایی نمایشگر هواوی معلول ۴۰ حفره ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. ظاهرا حسگر مادون سرخ درون مدل معمولی حضرت ندارد؛ با این حال پنل جلویی پی ۴۰ افزون کنار دوربین ۳۲ مگاپیکسلی، به حسگری برای تشخیص عمق به منظور ثبت جلوه ی بوکه مجهز خواهد بود. درضمن درون پنل پشتی، دوربین سه گانه با حسگرهای ۵۰ و ۱۶ (با لنز علو عریض) و ۸ (با لنز دام فوتو) مگاپیکسلی جای خواهد گرفت.



دوربین اصلی هواوی P40

نمونه معمولی هواوی پی ۴۰ استراحت است به تراش ی کرین ۹۹۰ و ۸ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی مجهز باشد. کاربر می تواند ذهن ی ذخیره سازی را ازطریق کارت NanoMemory ارتقا دهد. در این گوشی، چینی ها از باتری ضعیف تازگی درمقایسه با مدل پرو استفاده کرده اند (۳،۸۰۰ میلی آمپرساعت) که از فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ وات پشتیبانی می نرم. ظاهرا درون مدل معمولی از شارژ بی سیم خبری نخواهد وجود. نبود شارژ بی سیم در مدل معمولی اتفاقی حیرت برانگیز ازاله و می شد آن را حدس زد؛ ولی اینکه هواوی بخواهد داخل مدل محور همچنان از شارژ ۲۲/۵ وات بهره ببرد، اندکی نادیده خواهد بود؛ بوسیله اختصاص به این برهان که چینی ها از سال ۲۰۱۶ تاکنون، از این فناوری استفاده می کنند. ناگفته نماند هواوی پی ۴۰ از معترف IP53 برخوردار است. 

پنل پشتی هواوی P40

هر دو گوشی پی ۴۰ و اثر ۴۰ پرو روی کاغذ محصولاتی بسیار قدرتمند هستند؛ اما عیب مهمی داخل آن ها دیده می شود. هذیان پیشین می گفتند بوسیله دلیل بایکوت های آمریکا، در جای پا ۴۰ و اثر ۴۰ پرو نیز اپلیکیشن ها و درخت سرو های گوگل وجود نخواهد داشت و رسانه ی وین فیوچر مُهر تأییدی به خشکی امدن این شایعات زده است؛ بنابراین اتفاقی که برایمیت ۳۰ افتاد، برای اثر ۴۰ و پی ۴۰ پرو نیز تکرار می شود. البته هر دو گوشی مبتنی بر جدیدترین نسخه از رابط کاربری هواوی با سیستم عامل اندروید ۱۰ خواهند حیات. گفته می شود هواوی مشیت دارد فردا درون جریان رویداد رونمایی پی ۴۰، دومین نسل استاندارد کارت های حافظه ی خود بوسیله معروفیت NanoMemory 2 را رونمایی کند. مشخص تراشیدن کارت های قدیمی با این استاندارد همچنین کار خواهند کرد یا خیر.

وین فیوچر در گزارش خویشتن تقاضا می کند هواوی نیت دارد مدل پایه ی هواوی اثر ۴۰ معمولی را با قیمت ۷۹۹ یورو (تقریبا ۸۶۴ دلار) و مدل پایه ی هواوی پی ۴۰ پرو را با قیمت ۹۹۹ یورو (تقریبا ۱،۰۸۰ دلار) روانه ی میدان آلمان کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی مفروضات فاش شده از خانواده ی هواوی پی ۴۰ چیست؟

ارزش گوشی و مشخصات متخصص و هر اطلاعات موردنیاز دیگر بخاطر خرید ارزان و آگاهانه ی انواع گوشی هواوی را در حصه محصولات زومیت بیابید. تو این بخش، مقایسه ی مشخصات فنی انواع گوشی های هواوی و برند آنر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود.مشاهده مسوده گوشی های هواویبیشتر بخوانید:تعداد دستگاه های مجهز به رابط کاربری EMUI 10 هواوی از صد میلیون فراتر رفتآنر 9A همراه با آنر 30S تو ۱۱ فروردین معرفی می شودعملکرد بهتر کرین 820 5G از اسنپدراگون 855 داخل گیک بنچنرم افزار AppSearch هواوی امکان دانلود اپلیکیشن های محبوب را فراهم می کندرندرهای مطبوعاتی هواوی پی 40 و جای پا 40 پرو نمودار شد
عروج به نقاط دیدنی تفریحی کیف بخش در ایام تعطیلات محسوب می شود. البته این امر به توان مالی زیاد نیازمند است که امسال برای بسیاری از ما حاضر حلق. داخل هفته های اخیر، شیوع کرونا بسیاری از مراکز گردشگری دنیا را بوسیله تعطیلی کشاند تا تا اینکه ثروتمندترین مردم دنیا همچنین از سیر تکاملی به نقاط سلیقه خود درمانده شوند. تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ برای ایرانیان همچنین خانه نشینی اجباری و اوقات فراغت به دنبال داشته است. با این اوصاف، استفاده از فضای رمزی و سرگرمی های مرتبط با اینترنت، اسباب مناسبی بخاطر آشنایی با نقاط دیدنی گیتی فراهم می کند.

امروزه، یواش وسایل گوگل ارث (Google Earth) علاوه بر قابلیت انتصاب مجانی روی افزار الکترونیکی مثل کامپیوتر انحصاری و گوشی همراه، به رخساره آنلاین (والا وب) با مرورگر اینترنت نیز کاربردی است. حدود ۱۵ سال از اول به حکم گوگل ارث می گذرد و حالا قابلیت های مختلف مثل تور مجازی و دید ۳۶۰ درجه و ارائه سه مربوط باینده نیز ارائه می کند. امروزه، تصاویر سه گانه اینده از کوچه ها و خیابان های شهرهای مختلف دنیا در گوگل ارث موجود هستند و می نبوغ با کلیک روی هر نقطه، نوعی تور مجازی و حضرت در بکلی جهان را امتحان کرد.

بازدید از کفش های سرپوشیده یکی از نبوغ های جالب گوگل ارث محسوب می شود. البته بسیاری از موزه های دنیا وب سایت های عام با تیشه مجازی دارند؛ ولی کاربرد از گوگل ارث روندی ساده و بدون خرج دارد. درادامه ی مطلب، تعدادی از بهترین موزه های خودرو جهان با قابلیت بازدید رمزی سه بعدی درون گوگل ارث را شناساندن کرده ایم. شما می توانید با کلیک روی شمایل موزه در ابتدای هر تقدیر واقف شوید و از عزا تو آن ها لذت ببرید. متأسفانه بسیاری از خودروسازان مشهور دنیا، مثل فراری، بی ام و، پاگانی، بوگاتی و مک لارن تور مجازی رایگان ندارند.موزه ی مرسدس بنز در اشتوتگارت آلمان





پرطرفدارترین خودروساز گیتی آقا تعداد اضافی از میزان های کلکسیونی ارزشمند دنیا است. موزه ی مرسدس بنز در اشتوتگارت سالیانه نزدیک به یک میلیون نفر بازدیدکننده دارد. تو این موزه، ۱۶۰ خودرو از گوناگون تولیدی و مفهومی و محک ای با سابقه ی تاریخی و صیت جهانی نگه داری می شوند. وسعت موزه ی مرسدس بنز به ۱۶،۵۰۰ مترمربع می رسد؛ اما کامل آن را ازطریق تور مجازی گوگل ارث نمی توان مشاهده کرد.موزه ی پورشه در اشتوتگارت آلمان



مشهورترین خودروساز کلاس اسپرت آلمان با دست و دل ورزش ستودنی خود بوسیله علاقه مندان اجازه می دهد تمامی نقاط موزه را ازطریق گوگل ارث رایگان تماشا کنند. مشابه مرسدس بنز، کفش ی پورشه در اشتوتگارت آلمان نیز کلکسیون ای بسیار ارزشمند از خودروهای کلکسیونی گرانبها دنیا است. این ارسی سال ۲۰۰۵ افتتاح شده است و معماری خارق العاده ای دارد. در موزه ی پورشه، حدود ۳۰۰ خودرو از مدل های تاسیس ۱۹۱۰ تا مقیاس های مدرن پورشه نگه داری می شوند.ملکی ی هوندا در موتگی ژاپن



مجموعه محصولات تاریخی هوندا با نام طولانی هوندا کالکشن هال، انواع تولیدات این شریک شدن ژاپنی در کشش کتاب را علامت می دهد. علاوه بر خودرو، دوچرخه، موتورسیکلت، استاندارد های مینیاتوری، روبات و تجهیزات تولید نیرو (مشابه موتور برق) که از ۷۰ سال پیش تاکنون مخلوق شده اند، در موزه ی هوندا وجود دارند. این ملکی یکی از موزه های کامل دنیا از نظر تعداد عمه ی دید در نرم افزار گوگل ارث است و تقریبا طولانی مساحت آن را با تور رمزی می قابلیت مشاهده کرد.کفش ی مزدا در هیروشیما ژاپن



شهر هیروشیما از سال ۱۹۲۰ میزبان نخستین کارخانه و دفتر خرید شرکت خودروسازی مزدا است. امروزه، بزرگ ترین مجموعه ی محصولات مزدا برای بازدید عموم همچنین در هیروشیما وجود دارد. گوناگون خودروهای مدرن و کلاسیک این برند محبوب ژاپنی همراه با تعداد پرشماری از پیشرانه های مزدا را داخل کفش ی هیروشیما به صورت مجازی با نرم وسایل گوگل ارث می توان مشاهده کرد.موزه ی لامبورگینی داخل مراسم آگاتا ایتالیا



برخلاف فراری و پاگانی، لامبورگینی به گوگل ارث دستور داده است بازدید مجانی از بسیاری از نقاط موزه را بخاطر دلبستگی مندان مجهز درنگ. خودروهای کمیابی قرین میورا یا تا اینکه مورد نمونه ی لامبورگینی استوک (Estoque) را درون تبر مجازی از ملکی ی رسم آگاتا می توان مشاهده کرد. این مجموعه بزرگ ترین کلکسیون از خودروهای لامبورگینی داخل گیتی محسوب می شود.موزه ی شورولت کوروت در کنتاکی آمریکا



شورولت کورت مهم ترین خودرو کلاس سوپراسپرت تو تاریخ آمریکا است. علاقه مندان به استاندارد های مختلف این خودرو هرساله به شهر بولینگ کرین (Bowling Gree) در ایالت کنتاکی مراجعه می کنند؛ هرچند تمامی خودروهای موجود در این موزه را ازطریق نرم اسباب گوگل ارث و تور رمزی نیز می نبوغ مشاهده کرد. موزه ی ملی کورت (National Corvette Museum) در سال ۱۹۹۰ گشادن شد؛ اما سال ۲۰۱۴ براثر انگیختن زمین و سقوط خودروها داخل گودالی عظیم آسیب رویت. امروزه، تمامی استاندارد های خسارت دیده بازسازی شده اند تا برای بازدیدکنندگان واقعی و رمزی مشاهده شدنی باشند.موزه ی اشکودا در ملادا بُلِسلاو جمهوری چک



خودروسازی اشکودا بخاطر مردم ایران چندان مشهور و شناخته شده نیست؛ اما اهمیت زیادی برای کشورهای شرق اروپا دارد. از اواسط دهه ی ۱۹۵۰، اشکودا به نشانی یکی از غول های صنعتی در پیدایش خودرو و موتورسیکلت و نیروگاه های مجلل صاعقه کوشا وجود. سال ۱۹۸۵، این شرکت تأسیس شد و اکنون با گذشته ۱۲۴ سال، عمده ترین برند تجاری جمهوری چک محسوب می شود. از سال ۲۰۰۰، مالکیت بخش خودروسازی اشکودا با حدود یک قرن سابقه دراختیار گروه فولکس واگن آلمان است. تور مجازی موزه ی اشکودا علاوه پیاده شدن نمایش انواع وسایل نقلیه ی ساخت این شرکت، نگرش تولد فردیناند پورشه، شالوده گذار شریک شدن پورشه و خدا فولکس واگن بیتل، در جمهوری چک، بخشی از امپراتوری اتریش مجارستان را بوسیله بازدیدکننده نشان می دهد. تو چندی مواقع، تا اینکه می توان به درون تعدادی از خودروهای اشکودا نیز خبردار شد و دید سه اینده فضای داخلی مدلی کلاسیک را تجربه کرد.موزه ی تویوتا تو ناگاکوته ژاپن



بزرگ ترین خودروساز امروز ژاپن مجموعه ی تولیدات خود از سال ۱۹۳۶ را درون کفش ی ناگاکوته نمایش می دهد. مشابه بسیاری دیگر از خودروسازان دنیا، موزه ی تویوتا نیز بزرگ ترین مجموعه از محصولات این شرکت را شامل می دهد. در این محل، علاوه بر وسایل نقلیه، پیشرانه ها و فناوری های مرتبط به انرژی های نو هم بود دارد. کاربران گوگل ارث می توانند با کاربرد از خال دیدهای متعدد، از گشت مجازی داخل موزه ی تویوتا لذت ببرند.موزه ی ولوو درون گوتنبرگ سوئد



سفر بوسیله سوئد و حضور داخل موزه ی بزرگ ترین خودروساز سیرت اروپا بخاطر بسیاری از مردم مقدور ازاله و البته ملاقات مجازی از این محل با وجود سرمای اکید زمستانی دهکده گوتنبرگ طرفداران بسیاری دارد. هرچند نمی توان کامل نقاط موزه ی ولوو را با تور رمزی گوگل ارث مشاهده کرد، دید ۳۶۰ درجه بوسیله تعداد کافی وجود دارد تا با بسیاری از خودروهای تاریخچه ساز این شریک آشنا شوید.بیشتر بخوانید:نقاشی جیغ، اثر ادوارد مونش درون حال محو شدن استموزه آینده؛ ساختمانی که بر اساس الگوریتم نقشه کشی شده استگشتی در خانه موزه سرگئی کارالیوف؛ معمار دستور کار فضایی شورویحراج فسیل دایناسور تی رکس در eBay، صدای دانشمندان را درآورداطلاعات ۳۱ میلیون کاربر اپلیکیشن کیبورد رمزی AI.type لو رفت