خرید و فروش 24

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

حراجی RM Sotheby’s یک وسیله جیپ رانگلر کاملا ارتقایافته را برای فروش گذاشته که تغییرات عریض و عمده ای روی اکثر قسمت های آن اعمال شده است. درون آگهی سودا این جیپ رانگلر اشاره ای نشده که خودرو کار شرکتی تیونر است یا مالک آن خودش تغییرات را درون خودرو ابداع کرده. هرچه باشد، نتیجه ی فقره یکی از جذاب ترین و جالب ترین مدل های سفارشی رانگلر بوسیله شمار می آید که احتمالا با قیمتی درحدود ۴۰ تا ۵۰ هزاره دلار می نبوغ آن را خرید. 

مقاله های مرتبط:جیپ رانگلر موآب ۲۰۱۹ شناساندن شدعملکرد فرسوده جیپ رانگلر ۲۰۱۹ در آزمایش تصادف ANCAP

تغیرات داخل این جیپ قشنگ از قسمت جلو آغاز می شوند؛ جایی که تماشاگر کاربرد از سپر سفارشی از برند Rock0Slide Engineering و وینچ Smittybilt X20  با ظرفیت طول ۶ جسم و اثر جزیی آمیزی روی کاپوت هستیم. نمای کناری نیز به لطف بود رینگ های مبصر ۲۲ اینچی با لاستیک های ۳۷ اینچی و تراب گیرهای پهن کاملا متمایز از رانگلر استاندارد است.

سایر تغییرات اعمال شده روی این خودرو شامل پله ی جانبی برقی DV8، دستگیره های در سفارشی، تایر یدکی و سپر قفا سفارشی هستند. 



رانگلر دوست داشتنی و فروشی RM Sotheby’s از پیشرانه ی ۳/۶ لیتری V6 فیات کرایسلر به‎همراه شوپرشارژر Magnuson TVS 1320 و جهیز اگزوز سفارشی استفاده می کند؛ ولی رمز ای به قدرت و گشتاور باریک بین این پیشرانه نشده است. غلبه پیشرانه در این خودرو با مصرف از مجری کنگره ای خودکار به چرخ ها واگذاری نمودار می درنگ و این خودرو از دنده ی کمکی نیز نصیب می برد. 



با نگاهی به درون اتاقک این جیپ رانگلر، متوجه سیستم اطلاعاتی و مشغولیت سفارشی، بلندگوهای آلپاین، آمپلی فایر راک فورد Fosgate، صندلی های جدید و سقف بازشونده ی متاخر خواهید شد. بیشتر بخوانید:لندرور دیفندر با تیونینگ Overfinch و مقدار ۳۲۰ هزاره دلارفورد موستانگ با تیونینگ Roush Stage 3 معرفی کردن شدنیسان پاترول و میتسوبیشی پاجرو با برگ قرین تولید می شوندنگاهی به تغییرات اساسی مدل سازی خودرو درون ۱۲۰ سال اخیرفولکس واگن توارگ با تیونینگ ABT رونمایی شد
گرگور فیسکن ۵۵ ساله در سال ۲۰۱۷ مبلغ ۴۴ میلیون دلار به برنارد کارل، وکیل آمریکایی در ازای خرید یک مایه خودروی کلاسیک فراری 250GTO استاندارد ۱۹۶۲ صیقل کرد، ولی مجری دنده واقعی خودرو را ستاندن نکرد. به همین برهان این دو کلکسیونر خودروهای کلاسیک دستگیر مشاجره حقوقی شدند.



ارگان ی تلگراف گزارش می دهد که فیسکن پس از خرید، بلافاصله این خودروی فراری منحصربه بی تا را به کلکسیونری ناشناس فروخت. وکلای فیسکن دعوی می کنند که او فکر می کرد جعبه دنده اصلی توسط مالک سابق، برنارد کارل تحویل داده شده است.



ویلیام هوپر، وکیل فیسکن که تو دادگاه صحبت می کرد، به متهم این طور توضیح می دهد:آقای کارل متعهد شد تمام تلاش خود را بخاطر بازیابی و تحویل مجری دنده بوسیله کار ببندد، چراکه باهم اتحاد کردن GFL خودروی فراری GTO را بدون آن تحویل گرفت. 



این دو نفر وقتی با تیمار دچار اختلاف شدند که دلالی در ایالات متحده که خداوندگار جعبه دنده بود، بخاطر فروش و تحویل آن مبلغ ۲۵ هزار دلار درخواست کرد. تنش ها بین فیسکن و کارل زمانی افزایش یافت که این دو سعی کردند مجری کنگره را داخل بریتانیا تحویل بگیرند؛ اما درباره ی اینکه چه کسی باید هزینه ی ترخیص و همچنین محموله ونقل را بپردازد بحث و تغار ی یدکی کردند.

مقاله های مرتبط:فراری کمیاب 250GT SWB درون حراجی RM فروخته خواهد شدمروری مختصر بر تاریخچه فراری های ۴ سرنشین

به گفته ی کارل، فیسکن از وصول جعبه دنده از کالیفرنیا امتناع کرده و موضوع قرارداد را حاشا کرده است. 

کارل گفت:جعبه کنگره و فراری GTO با همدیگر نرخ بیشتری دارند تا اینکه از غم جدا باشند. این کار به معنای تجاری (یکی کردن آن ها) است و من هرگز با چنین ایده ای مخالفت نکردم.



کارل از فیسکن می خواهد مبلغ ۵۰۰،۰۰۰۰ دلار برای اعاده خسارت و بی پرده کردن مجری دنده و سپس ارسالش به بریتانیا پرداخت درنگ.بیشتر بخوانید:بهترین خودروهای گیتی با بالاترین نسبت غلبه پیاده شدن حجم پیشرانهنمونه ای کمیاب از تاکر 48 آماده حراج شددیزاین وان، نخستین محصول جانارلی، معرفی شدفورد داخل طبق فراری؛ رقابت جذاب دو خودروساز مشهور آمریکا و ایتالیا چگونه شکل گرفت؟سوپراسپرت جدید فراری روما شناساندن شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، زمینه اوباما یک سازمان غیر انتفاعی تاسیس شده در شیکاگوی آمریکا است که بر حکم مرکز رئیس جمهورباراک اوباما نظارت و یک پروگرام بورس های تحصیلی دانشکده دادرسی عمومی هریس دانشگاه شیکاگو اداره می نرم.

Vincent Thian/AP
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال دیروز (یک شنبه) تو بیانیه ای که داخل اختیار رسانه های ایتالیایی راحتی داد، از لغو یک طرفه قراردادش با استقلال خبر قسط.

حدود ۱۶ زمانه پس از انتشار این خبر، کمیسیون نجات در اطلاعیه ای راجع به فسخ پیمان نامه استراماچونی تشریح قسط.

درون این اطلاعیه عنوان شده که بلوکه شدن شمار های بانکی استراماچونی در ایتالیا باعث باطل سازی قرارداد از این مربی شده است.

براساس اطلاعیه کمیسیون استقلال، واریز پول از حسابی غیر از حساب ارزی باشگاه باعث شده که حساب های بانکی استراماچونی تو ایتالیا بلوکه شود و به همین برهان وکلای استراماچونی با ارسال نامه ای بوسیله باشگاه استقلال، اعلام کردند که این مربی ایتالیایی دیگر قادر به همدستی نیست.
به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا بوسیله نقل از ایندیپندنت نوشت: مسئولانموزه تاریخ فطرت لندن از بین ۴۸هزار عکس که توسط عکاسان ۱۰۰ کشور مختلف برای کسب مزد «عکاس حیات وحش» سال ۲۰۱۹ درون این هم چشمی عکاسی مشارکت داده شده بودند، ۲۵ عکس را به عنوان نامزدهای نهایی معرفی کردند.

قرار است برنده نهایی این هم چشمی عکاسی که امان مالی آن را «لومیکس» برعهده دارد، با توجه به آرای مردم انتخاب شود.

عکس های سیاق یافته به فهرست نامزدهای بازپسین این رقابت درون حال حاضر در نمایشگاه موزه تاریخ طبیعت لندن به نمایش گذاشته شده اند و قرار است عرضه آن ها تا پایان مهلت رای گیری یعنی چهارم  فوریه ادامه داشته باشد. عکسی که به عنوان برنده بازپسین گزینش می شود نیز از چهارم فوریه تا سی و یکم ماه می در همین نمایشگاه به ارائه گذاشته خواهد شد.

«آویشن لیتل وود» - مدیر بخش علمی موزه «تاریخچه طبعیت لندن» - بیان کرد: «تمامی عکس های سیاق یافته بوسیله فهرست نامزدهای نهایی تاثیر شما را نسبت به سرشت برمی انگیزند و نگرش شما بوسیله جهان صنع را تحول می دهند. غیر ممکن است تحت نفوذ کردن این  آثار که زیبایی غیرقابل وصف، شفقت و بی رحمی را بوسیله تصویر می کشند، قرار نگیرید.»

تو امتداد تصاویر راه یافته بوسیله فهرست بازپسین رقابت عکاس وجود وحش سال ۲۰۱۹ را مشاهده می کنید: «گوش های بزرگ» از روسیه «داستان زمستان» از روسیه «بچه نهنگ گوژپشت» از استرالیا «مکان ملاقات» از فرانسه «بازی» از ایالات متحده «جلسه آموزش» از آلمان «نزاع داخل ایستگاه» از بریتانیا «مهمان ناخوانده» از اسپانیا «تمرین» از لبنان «شلوغی خانواده» از اتریش  «پاپا جانشین» از کانادا «اسیر» از «سوئد»  «یک سوغات مفت» از ایتالیا «نوش جان» از اکوادور «مطمئن» از آلمان «کار گروهی» از ایالات متحده «محل تجمع گوزن های شمالی» از اسپانیا «دریای تپنده» از ایالات متحده «چه ژستی» از کنیا «منقار به منقار» از مکزیک «کنجکاو» از نروژ «امضای اقیانوس» از اسپانیا «مادر خیرخواه است» از آلمان «آماده طلوع» از مجارستان «باختن بازی» از بریتانیا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، مجید باقری گفت: با تلاش آویشن مدیریتی و همت کارکنان قسمت قسمت کردن سایپا در موجب افزایش و رونق تولید، قضیه تحویل خودروهای ثبت مشهور قابل تولید به مشتریان با سرعت در حال پیگیری است.

وی افزود: پس از اتمام تعهدات برجای مانده از سال ۹۷، تحویل خودروهای معوق مربوط به طرح های پیش فروش و سودا موقت و اعتباری سال ساری در دستور امر فراغت دارد.

باقری ادامه داد: با توجه به تسریع در تکمیل خودروهای کف کارخانه و همچنین اجرای پروگرام تولید عبور مستقیم، داخل حال مجهز و به صورت روزانه، تحویل خودروهای مشتریان توسط سایپا از مرز ۳۰۰ هزار مایه گذشته و همچنان با سرعت بیشتری تعاقب می شود.

وی پیش بینی کرد تو ماه های آتی باتوجه بوسیله نزدیک شدن به اختتام سال و افزودن تولید محصولات، سرعت پاسخ گویی به تعهدات معوق افزودن یابد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا یادآور شد: سایپا گوناگون خودروهای متناسب عرضه را داخل طرح های جایگزینی محصولات غیرقابل تولید، با وضعیت مختلف درون جوانمردی مشتریان گذاشته تا از این عادت تعهدات خود را نیز دون پوشش قرار دهد.

به گفته باقری طرح های پیش فروش و فروش فوری و اعتباری محصولات سایپا با هدف کنترل میدان و پاسخ گویی بوسیله تقاضای موجود نیز به عنوان یک روش مؤثر برای مقابله با میانجی گری و با هدف تنظیم میدان و کاهش التهابات داخل این بخش، دنباله خواهد یافت.
فدایی از ستاره شناسان رصدخانه ای در شیلی اعلام کردند که ماهواره های منظومه ی ماهواره ای استارلینک (Starlink) اسپیس ایکس اختلالات فراخ ای را در رصدهای نجومی بوسیله وجود آورده است. منظومه ی ماهواره ای استارلینک که متشکل از ۶۰ ماهواره بود، ۲۰ آبان به مدار پائین زمین رسول شد تا تعداد کل ماهواره های این پروژه بوسیله ۱۲۰ مغز برسد. کلارا مارتینز واسکز، یکی از ستاره شناسان رصدخانه شیلی داخل شمار توییتر خود نوشت که عبور این منظومه ی ماهواره ای کنار پشته «رصدخانه اینتر-آمریکن سرویس تولولو» ۵ دقیقه طول کشیده است.

مارتینز واسکز داخل شمار توییتر خود نوشت، از این اتفاق شوکه شده است. او تو امتداد نوشت:امشب شمار اضافی از ماهواره های استارلینک از آسمان ما (در درخت سرو تولولو) رد شدند. نوردهی دوربین انرژی تاریک دی کَم (DECam) تا حد یدکی بوسیله وسیله ی ۱۹ تا (از این ماهواره ها) مختل شد. (گذر) قطار ماهواره های استارلینک متجاوز از ۵ دقیقه طول کشید!

کلیف جانسون، یکی از همکاران مارتینز واسکز از دانشگاه نورت وسترن، ایلینوی درون پاسخ بوسیله این توییت، نمایی از اطلاعات مغشوش شده ی نجومی رامنتشر کردکه مسیر منظومه ی ماهواره ای را در پهنه ی وسیعی از آسمان شب نشان می رحم. ستاره شناسان هم اکنون داخل حال نقشه برداری از اسفنج ماژلانی بزرگ، سوم کهکشان نزدیک به راه شیری بوسیله وسیله ی دوربین انرژی تاریک دی کَم (دوربین فوق العاده پیشرفته ای مقاوم در تلسکوپ ۴ متری بلانکو درون رصدخانه ی ملی نوری آمریکا) هستند. این پروژه همین نعوظ رصد بخش عمده ای از نیمکره ی جنوبی آسمان را در طیف امواج نوری برعهده دارد. هدف اصلی این پروژه بررسی هاله های هنرمند ای پرگیر ابرهای ماژلانی و کشف کهکشان های کوتوله متاخر درون مدار اطراف ابرهای ماژلانی خواه مجاور کهکشان وضع شیری است.مقاله های مرتبط:چرا اسپیس ایکس پروژه استارلینک را توسعه می دهد؟چرا اخترشناسان سراسیمه تأثیر ماهواره های استارلینک اسپیس ایکس پهلو آسمان شب هستند؟



نمای دوربین انرژی تاریک دی کَم از چندی از ماهواره های پروژه اینترنت جهانی استارلینک که دست خط این ماهواره ها را درون نمای وسیعی مشاهده می کنید

دوشنبه هفته گذشته، شماری از ماهواره های استارلینک اختلال گسترده ای را تو سیلان انجام رصدهای ستاره شناس ساختن کردند. جانسون در ایمیلی به گیزمودو گفت که از هر ۴۰ نوردهی که در طول رصدهای خود ایفا داده اند یکی تحت تأثیر عبور ماهواره ها قرار گرفته و تصویر حتی در همان نوردهی بی قراری تا ۱۵ درصد بر اثر عبور ماهواره های اسپیس ایکس دچار اختلال شده است. جانسون درون دنباله افزود، علاوه پیاده شدن خود تصاویر، باید مراقب کاهش قطعی کیفیت سنجش ها و همین طور تحریف مفروضات دریافتی کنار اثر اختلال ادامه ی ماهواره ای باشیم. جانسون همچنین گفت، آنچه او و همکارانش طی روزهای اخیر شاهدش بودند ممکن است تنها آغاز مشکلات رادیکال برای ستاره شناسان سراسر دنیا باشد. جانسون در ادامه گفت، تو صورت تکمیل این منظومه ی ماهواره ای که فراغت است از سرحد ده ها هزاره عدد همچنین عبور کند، باید تماشاچی اختلال چشمگیر مشاهدات احکامی باشیم.

اوایل سال ۲۰۱۹ نیز با فرستادن اولین دسته از ماهواره های استارلینک به مدار زمین، مشکل مشابهی بوسیله وجود آمد، به طوری که حتی فدایی فرض کردند شاهد یوفوها در آسمان شب هستند! اجتماع اخترشناسی آمریکا (AAS) همچنین نسبت به وضع اندازی پروژه اینترنت جهانی استارلینک هشدار داده و اعلام کرده بود که این منظومه ی عظیم ماهواره ای می تواند رصدهای ستاره شناسان از آسمان شب را به شدت مختل درنگ.

«جای پا قطاری (The Train Effect)» که داخل آن ماهواره ها به صورتی ردیفی مسیری را روبرو می کنند، موقتی است. این ماهواره های کوچک به مرور طی چند هفته متفرق شده و در مدارهای مشخص شده ی خود صبر می گیرند. با این حال، نیازی به تفسیر کردن محو که احصائیه اجرام بدلی موجود در محیط به نعوظ فزاینده ای داخل حال افزایش است. ولی جانسون بروز امیدواری کرد که تأثیر این قطارهای ماهواره ای قابل کنترل است و بدترین تأثیرات آن نیز موقتی خواهند بود.

جانسون گفت:من با بیانیه ی اخیر هم گذاری بین المللی اخترشناسی (IAU) موافقم که خواستار مناقشه فوری بین مراجع قانونی، همدستی ها و سازمان های ارائه دهنده ماهواره و بازیگر شناسان بخاطر به حداقل رساندن تأثیرات احکامی شده بود. البته این تنها به تأثیرات نوری منحصر نمی شود بلکه رصدهای رادیو نجومی را همچنین شامل می شود. ما (اخترشناسان) خواستار جلوگیری از بروز بدترین حالت ممکن -همان پرتاب بی حساب ماهواره ها- هستیم.

انبازی اسپیس ایکس هم تو پاسخ بوسیله این نگرانی ها اعلام کرد که رنگ بدنه ی ماهواره های استارلینک را مشکی خواهد کرد تا میزان روشنایی این ماهواره ها را به حداقل برساند. با این حال، متخصصان چندان این راهکار را قانع کننده ندانسته اند، چرا که برخی از رصدخانه ها از ابزارهای بسیار حساسی بخاطر رصد کمینه تلالو ترین اجرام کیهانی مصرف می کنند و راهکار ایلان ماسک به دید نمی تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

بد یا خوب، دانشمندان باید بوسیله نوعی به این اختلالات فراخ عادت کنند، چرا که به رویت نمی رسد مراجع عرفی چندان توجهی به موضوع داشته باشند. کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) قبلا به اسپیس ایکس اجازه پرتاب ۱۲ هزار ماهواره را داده حیات. اسپیس ایکس تا اینکه پا را فراتر گذاشت و روز ۲۳ مهر از این حلقه التماس کرد که ۳۰ هزاره ماهواره دیگر را نیز تا اواسط دهه ی ۲۰۲۰ به مدار پائین زمین ارسال کند.



نمایی از ۶۰ ماهواره ی خوشه ماهواره ای استارلینک پیش از استقرار طولانی در مدارهای تعیین شده درون مدار پائین زمین

منظومه ی ماهواره ای استارلینک استراحت است یگانگی اینترنتی پرسرعتی را برای انسان بکلی جهان فراهم کند و این کار را با حساب زیادی از ماهواره ها انجام خواهد داد. ایلان ماسک، مدیرعامل اجرایی باهم اتحاد کردن اسپیس ایکس اعلام کرده که استارلینک تا قبل از اینکه حدود ۴۰۰ ماهواره این شرکت رویه اندازی نشوند، نمی تواند پوشش لخت اینترنت را حاضر بطی ء و پوشش متوسط نیز به حدود ۸۰۰ ماهواره عملیاتی نیاز خواهد داشت. البته واضح است که پروگرام همکاری به پوشش متوسط ختم نمی شود. ایلان ماسک قبلا گفته بود، در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، اسپیس ایکس تو یک سال ونیم و شاید ۲ سال آینده، به قطع ی تمامی ماهواره های موجود در مدار زمین، ماهواره خواهد داشت. پروژه ی استارلینک پاره مهمی از پروگرام طولانی مدت ایلان ماسک برای استعمار سیاره قزل است. ماسک امیدوار است که از درآمد مولود از این پروژه عظیم بخاطر توسعه ی فضاپیماهای خود استفاده یواش که استراحت است انسان را بوسیله اضطرار مریخ، ماه و دیگر نقاط منظومه شمسی بفرستد.

ماسک قبلا گفته بود که اسپیس ایکس اطمینان خراج خواهد کرد که منظومه ی ماهواره ای این همدستی خطری را بااطلاع دیگر ماهواره های مدار پایین زمین نخواهد کرد. او گفته بود، ماهواره های استارلینک با استفاده از معلومات «فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی یا نوراد (NOARD)» قادر به ناوبری خودکار درون اطراف فضاپیماها و خاکروبه های فضایی مبصر تر خواهند حیات. اولین سری از این ماهواره ها در ارتفاع ۵۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفتند. این بلندی به اندازه ای پایین است که ماهواره ها پس از چند سال به سوی جو زمین کشیده شوند، مگر اینکه اسپیس ایکس برنامه ای برای تحول موضع مداری ماهواره ها داشته باشد.

حال، این قطارهای ماهواره ای به همراه خوشه های ماهواره ای عظیم دیگر بوسیله زودی به بخش عادی از آسمان شب بدل می شوند. البته اسپیس ایکس تنها شرکتی نیست که چشم به مدار پایین زمین دارد. شرکت های «وان وب (OneWeb)»، «تِلسَت (Telesat)» و آمازون نیز اهداف مشابهی دارند؛ هرچند سنبله های ماهواره ای این شرکت ها ممکن است به وزن استارلینک ارشد نباشند. تصور می شود که منظومه ی ماهواره ای وان وب و تلست بوسیله صدها ماهواره برسد. ولی «پروژه کویپر آمازون (Amazon's Project Kuiper)» اگر موافق برنامه پیش برود شامل حدود ۳۲۰۰ ماهواره خواهد وجود.

با وجودی که همین حالا غصه مشاهده سپهر شب تنها منوط به امساک از آلودگی های نوری شهرها و امن بردن به نواحی بیابانی است، در آینده نزدیک ممکن است حتی هنرپیشه شناسان نیز با یکروز بردن از پیشرفته ترین تجهیزات نجومی نتوانند بدون اختلال سپهر شب را رصد کنند.بیشتر بخوانید:نسخه آزمایشی استارشیپ اسپیس ایکس به نعوظ جزئی منفجر شدشیلی؛ پیشگام نجوم و دارنده صاف ترین آسمان دنیامنتخب عکس های علمی هفته از نگاه زومیت؛ از پنجاهمین سالگرد آپولو ۱۲ تا گذر عطارد از مقابل خورشیداسپیس ایکس گامی دیگر به ارسال فضانوردان ناسا به فضا نزدیک شدایلان ماسک: برای ساخت ایالت مریخی به هزار فروند استارشیپ احتیاج خواهد وجود
درحالی که هنوز ماه ها تا رونمایی از گلکسی اس ۱۱ سامسونگ زمان جاویدان الباقی است، افشاگران این مرزوبوم با انتشار بدوی رندرهای کامپیوتری، کاربران را از آنچه ممکن است درون آینده شاهد باشند مبدا کردند. اولین و غیرمنتظره ترین محدودیت گوشی هوشمند سامسونگ، نحوه ی چینش سنسورهای دوربین درون پشت گوشی است. همانند آنچه هم زمان حال داخل گلکسی M30s دیده می شود، ظاهرا تعداد زیادی از سنسورهای یادشده تو قابی مستطیلی لباس در پشت گوشی جا دلگشا خواهند کرد. کره ای ها موقعیت دوربین سلفی را در درفش دار جدید خویشتن تحول داده و همانند گلکسی نوت ۱۰ به مرکز قسمت فوقانی ورق ی ارائه منتقل کرده اند.مقاله های مرتبط:گلکسی اس 11 سامسونگ ۲۹ بهمن معرفی می شودجزئیات بیشتری از گلکسی اس 11 سامسونگ محسوس شد

اشتیاق می جوی گلکسی اس ۱۱ سامسونگ نمایشگری ۶٫۷ اینچی داشته و در همین حال برادر کوچک نم آن یعنی گلکسی اس 11e، از ورق ی نمایش ۶٫۴ اینچی برخوردار باشد. پیش بینی می شود قطر پنل نمایش گلکسی اس ۱۱ پلاس نیز ۶٫۹ اینچ باشد. همچنین از یاوه این وضع برمی آید که هر سه گوشی نسخه ی مجهز به فناوری 5G بوده و تا اینکه ویژگی مذکور درون نسخه ی پلاس، به عنوان معیار تعریف شده باشد.

چینش مستطیلی شکل تو تلفن هوشمند جدید سامسونگ، ۴ یا ۵ حسگر را درون خویشتن جای خواهد عدالت. البته منابع افشاکننده ی این مشخصات همچون شمار کاربری OnLeaks و رسانه های فعال دیگر در این حوزه، از هم زمان حال حدس و گمان در وفاق با نوع دوربین های به کار رفته داخل گلکسی اس ۱۱ را ابتدا کرده اند. براساس همین حدسیات، دوربین اصلی مایه یادشده دارای حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی وجود و یک ماژول پریسکوپ نیز با اقتدار ارشد نمایی ۵ برابر، جلوه بخشِ پنل پشتی وسیله خواهد وجود.

نوع نمایشگر بوسیله کاررفته درون هر سه گوشی Dynamic AMOLED بوده و از استاندارد HDR10 پشتیبانی می نرم. رزولوشن نسخه های عادی و پلاس ۱۸۰۰ در ۳۲۰۰ پیکسل بوده و نسبت تصویر ۱۶:۹ را خواهند داشت. رزولوشن نسخه ی 11e موافق با Full HD خواهد حیات. از فراغت معلوم قیمت نوسازی در تمامی نسخه ها ۱۲۰ هرتز است. از طرف دیگر پردازنده ی بوسیله کاررفته در خانواده ی جدید گلکسی برای بازارهای چین و آمریکا اسنپدراگون ۸۶۵ بوده و در سایر بازارها اگزینوس ۹۹۰ خواهد بود.بیشتر بخوانید:W20 5G، نسخه بهبودیافته گلکسی فولد سامسونگ، معرفی شدگلکسی اس 11 5G به فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز می شودگلکسی اس 11سامسونگ با نمایشگر با ارج نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی می شوداز مشت اعطا کردن میدان هند برای سامسونگ خدشه بار خواهد بودصفحه پشتیبانی گلکسی فولد 2 توسط سامسونگ ایجاد شد