خرید و فروش 24

یک سراب دیگر اول شد و کنسول های جدید دراختیار کاربران فراغت گرفت. هرکدام از این کنسول ها نقاط ضعف و خوراک خویشتن را دارند. درحالی که بحث به اصطلاح «جنگ کنسولی» بین فدایی از کاربران داغ است، فیل اسپنسر (رئیس مقدر شدن ایکس باکس مایکروسافت) به پندار یکی از ویژگی های پلی استیشن 5، این کنسول را مورد مدح قرار داده است.

کنترلر ایکس باکس سری ایکس و اس تفاوت آن چنانی با نسل گذشته ندارد و گواه افزودن شدن ویژگی هایی است که با ساختار Backward Compatibility مایکروسافت برای کنسول خود هم خوانی دارد. بااین حال سونی سیاست دیگری در دستور فقره خود قرار رحم و تماشاچی معرفی یک کنترلر کاملا جدید به نام دوال سنس بودیم. گروه پلی استیشن 5 محدودیت های منحصربه ویژگی دارد و فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خویشتن با The Verge، به ستایش این کنترلر پرداخته است. نیز اعلام کرده که شرکت ها و توسعه دهنده ها در این صنعت باید از یکدیگر الهام بگیرند؛ نظیر زمانی که آن ها از کنترلر Wii الهام گرفتند و کینکت را ایجاد کردند.

اسپنسر دراین باره می گوید: «غلام واقعا به طرز کار که سونی با کنترلر دوال سنس انجام داده است، احترام می گذارم. نه صرفا برای .. خوب، نباید بگویم برای ویژگی های خاص کنترلر، بلکه به دلیل چیزی ورای این ویژگی های اختصاص [برای کاری که سونی با کنترلر جدیدش ایفا داده است به آن ها عزت می گذارم.] همه تو این صنعت باید از یکدیگر وحی بگیرند؛ می خواهد یک مدل تجاری مانند گیم پس، تکنولوژی ساخت یک کنترلر یا کنترلر Wii باشد؛ موردی که ما و سونی برای تاسیس کینکت و Move از آن مصرف کردیم.»

کنترلر دوال سنس به لطف تریگرهای تطابقی و حسگرهای لمسی، ویژگی های بسیار دهش دراختیار سازنده ها و کاربران فراغت می دهد و باید منتظر بمانیم و ببینیم  درون آینده ورزش سازان Third Party به چه شکل از این فردی ها استفاده خواهند کرد.بیشتر بخوانید:ظاهرا دو مدل متفاوت لم تو کنسول های پلی استیشن 5 به امر رفته استنوستالژی: وقوع آتاری دستی و گیم بویمیکروفون دوال سنس پلی استیشن 5 طی دریافت تروفی صدای ورزشکار را ضبط می کندهکری اطلاعات ایمیل صدها نفر از مدیران شرکت های مختلف را فروختچرا از خرید پلی استیشن 5 در میدان سیاه با ارج چندبرابر، استقبال می کنیم
  • ۹۹/۰۹/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی