خرید و فروش 24

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

دیزنی درون درخت سرو استریم دیزنی پلاس ( Disney) و دیگر شبکه های آنلاین خود (هولو و ESPN) تمام پولی که کاربر پرداخت می کند، بخاطر خویشتن برمی دارد؛ این یعنی در دیزنی پلاس برضد سالن های سینما و پلتفرم های دیجیتال همانند آیتونز و حتی سیستم بیع نسخه های فیزیکی فیلم ها، شرکت دیزنی درآمد خود را با هیچ طبیعت دیگری شریک نمی شود. با توجه به هزینه های پخش فیلم سینمایی، سینماها همواره ۵۰ درصد پول سودا هر بلیط را می گیرند.

تو بازار فروش نسخه های بلو-ری فیلم ها بخشی از پول به فروشندگان، همکاری تولیدکننده ی فیلم و تیم های دیگر علاقه دارد. تا اینکه وقتی دیزنی فیلم خویشتن را در آیتونز می فروشد، فقط ۷۰ تا ۸۰ درصد مبلغ پرداخت شده توسط مخاطب را بوسیله دست می آورد؛ بااین حال در دیزنی پلاس تمامی پول بوسیله خود دیزنی می رسد.

از ماه ها قبل برای مان مشخص بود که به برهان سودآور بودن پلتفرم های استریم محتوا، دیزنی سرود دارد به طور جدی در این حوزه متمرکز شود. انتظار نداشتیم دگرگونی در استراتژی های دیزنی به این زودی رخ دهد؛ اما دنیاگیریویروس کرونا اوضاع را دگرگونی داد و باعث عقب انداختن فرایند تحول استراتژی دیزنی شد. کووید ۱۹ ضررهای زیادی به صنعتی سینما باخبر کرد و می کند. به همین دلیل اکنون دیزنی بوسیله صورت کامل در حال تغییر ساختار مستخدم و مالی خود برای بردن سرویس های استریم به ترجیح اول و ارجاع «ساخت و اکران فیلم سینمایی» بوسیله رتبه ی دوم است.

دیزنی به رخساره رسمی اعلام کرد که درون آینده ای نزدیک تمامی واحدهای تولید محتوا را متحد می کند تا این واحدهای تجاری تمرکز خود را روی ایجاد و پخش محتوا از شبکه های هولو، دیزنی پلاس، ای اس پی ان و  استار بگذارند. حتی تبلیغات شرکت از این بوسیله بعد به جای تمرکز روی فراخوانی مخاطب بوسیله سینماها، بیشتر روی تبدیل کردن شاهد به مشترک دیزنی پلاس دم می گذارد.

تحلیلگری حرفه ای می گوید دیزنی فرع ی خاصی به سینماها، پلتفرم های دیجیتال جاهل اختصاصی و حتی فروش بلو-ری ، DVD و بلو-ری 4K Ultra HD ندارد. مدتی قبل هم به رخ رسمی مشخص شد که  دیزنی برای افزودن توجه به دیزنی پلاس، تولید نسخه های فیزیکی فیلم ها را کاهش می دهد.  اب چیپک، مدیرعامل دیزنی، اعلام کرد: این تصمیم فقط به عهد شیوع ویروس کرونا محدود نمی شود و تغییری دائمی تو برنامه های ما به حیات می آورد. دیزنی تو هر حالت مبتلا لول به این سمت بود. دنیاگیری کرونا باعث شد سرعت دگرگونی شدن سرویس استریم به ترجیح اصلی ما افزودن برملا نرم. دیزنی اکنون بیشتر از ۱۰۰ میلیون مشترک درون شبکه های آنلاین عام خود دارد؛ جمعیتی که بیشتر از نیمی از آن را مشترکین دیزنی پلاس تشکیل می دهند.

یکی از مهم ترین دلایل اتخاذ این تصمیم توسط دیزنی، تکثیر سرمایه گذاری  دن لوئب در شرکت است. او باور اضافی بوسیله اکران فیلم داخل سینما ندارد و معتقد است دیزنی باید فقط روی شبکه های استریم اختصاصی خویشتن متمرکز باشد. او می گوید: «اکثر سرمایه گذارها همین را می خواهند. دیزنی باید بنیانی ترین آغازکننده ی این لول به سمت آینده ی مشغولیت های تلویزیونی باشد؛ جایی که ارائه ی مستقیم فیلم در خانه به مخاطب بیشتر از اکران آن داخل سینما وقار دارد.»

دیزنی اخبار کرد تیم مدیریتی حقیقی خود را مشغول دستور کار ریزی بخاطر شبکه های استریم می درنگ. این خبرِ سراسیمه کننده برای تمامی سینماهای دنیا، وقتی از راه رسید که چندین و چند سینمادار و مستخدم سالن های پخش فیلم، از عدم اکران انیمیشن Soul ابراز ناراحتی قطعی کرده بودند.

چیپک صحبت های خود را این روش اتمام کرد: شرکت مبتلا آزمون و خطا برای درک کامل نحوه ی تنظیم بودجه و روش خرید فیلم ها و سریال ها به مخاطب در دیزنی پلاس می شود. «مولان» با ارزش ۳۰ دلار پخش شد و Soul قیمت جداگانه ندارد و صرفا داشتن اشتراک دیزنی پلاس برای تماشای آن تو دسامبر ۲۰۲۰ (آذر و دی ۱۳۹۹) کافی است. ولی داخل یک نکته شکی نیست؛ مخاطبان به تماشای فیلم در پلتفرم آنلاین تعلق دارند و سینما برای آن ها اهمیت زیادی ندارد. ما نیز از خواسته های مخاطبان خود پیروی می کنیم.

آیا واقعا این نعوظ است؟ آن غم در زمانی که تعداد زیادی از مخاطبان تو چندین و چند ناحیه دنیا نشان داده اند که مشتاق پشتیبانی از سالن های سینما هستند. اکنون تعداد سزاوار سرزنش توجهی از سینماهای دنیا مجبور بوسیله تعطیلی شده اند. البته خارج از آمریکا و بریتانیا اوضاع چندان بد زدودن و مثلا فیلم Tenet درون کشورهای متنوع مثل ژاپن، خرید بسیار انعام تجربه می درنگ.  مقاله ی مرتبط:چگونه کرونا سینما را حداقل تا ۵ سال تحت تأثیر خود فراغت خواهد داد؟

بنا بوسیله گفته ی  رابی کالین  و بسیاری از تحلیل گرهای دیگر، اگر تا فرجام سومین ماه سال آینده ی میلادی با اکران گشاد ی فیلم های مبصر مواجه نشویم، بازار سینما کوچک تر خواهد شد و در پی آن افراد یدکی بی حکم می شوند، سینماهای پرتعدادی بخاطر همیشه تعطیلی و ورشکستگی را می پذیرند و سینما دگرگون می شود.

در صورتی که واقعا دیزنی و دیگر استودیوها بخواهند فیلم های بیشتری را با تأخیر اکران کنند یا سراغ پخش آنلاین آن ها بروند، تقریبا همگی چیز دگرگونی خواهد کرد؛ زیرا با ظهر کردن رویه های سودآوری جدید و تنظیم شدید مرطوب بودجه، چند سنخ از فیلم سازی برای همیشه از بین می جوی. امروز سرنوشت سینماها غیر شایان پیش بینی تر از قدیم است.

پس از اطلاع دادن این خبر، نرخ سهام دیزنی پنج درصد افزایش پیدا کرد.بیشتر بخوانید:گوگل آنالیتیکس با فناوری یادگیری ماشین آپدیت شدآیفون 12؛ بهترین گزینه برای پشتیبانی از اینترنت 5Gگوگل تغییرات متاخر اتومبیل جستجو را معرفی کردوردپرس امکان تبدیل خودکار متن سایت به لفافه توییت را حاضر می کندتوییتر با محتوای نادرست درباره ی هولوکاست مقابله می کند
Jacob King/PA
به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا می رساند، در راستای خلق امکان فرصت موافق ثبت صیت برای همگی متقاضیان خرید خودرو، خلق کردن سازوکار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان پا بر جا ، وضعیت بیع علو العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح دامن اعلام می گردد. خودرورنگقیمت مصب معامله (تومان)زمان تحویلتاریخ فک رهنتیبا مجری دارسفید۷۱,۲۰۴,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودروتیبا 2 هاچبکسفید۷۷,۸۰۴,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از شهود خودروسایناسفید۷۶,۲۰۴,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودروسایپا 151سفید۶۵,۵۰۴,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودرونیسان بنزینیآبی ۱۳۲,۴۸۲,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودرونیسان بنزینی آپشنالآبی۱۶۹,۶۳۲,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودرونیسان دوگانه آپشنالآبی۱۸۹,۰۳۱,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از اخذ خودروپادرا پلاسسفید۱۸۲,۶۵۶,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودرو

فهرست برگزینی شدگان نهایی از طریق سایت سودا اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

توضیحات:

۱ .به هر کد ملی فقط یک مایه خودرو فرع می گیرد.

۲ .متقاضی ملزم بوسیله ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

۳ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت اشتهار یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۴ .امکان صلح و نقل و واگذاری خودرو حتی بوسیله صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو حیات ندارد.

۵ .طالب باید تو خلال ثبت نام، عده شمار (شماره شبا) مربوط به خویشتن را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به شهرت خویشتن برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین عده تلفن همراه معرفی شده باید بوسیله شهرت خود خواستگار باشد.

۶ .ثبت معروفیت برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد حیات.

۷ .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی تفویض می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی داخل یک استان باشد.

۸ .واگذاری حقوق ناشی از تفویض شدن تو قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹ .گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل درون صورت عدم مراجعه بوسیله نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه لغو می شود و درون رجوع به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .سند و فاکتور بیع خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت سایپا باقى خواهد ماند و پس از تسویه احصائیه مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته۱ :بخاطر متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (انتصاب روی خودرو) امکان ثبت معروفیت میسر نخواهد بود.

نکته۲ :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سومین) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و داخل این طرح ثبت اشتهار نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت معروفیت تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های بیع آتی محصولات شرکت سایپا را نخواهند داشت .

نکته۳ :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.بیشتر بخوانید:پیشرانه ۶۰۰ اسب دود تسلا بخاطر ابتیاع عمومی معرفی شدآیا با حذف شورای رقابت، سود بیشتری بوسیله خودروسازان می رسد؟پکیج تیونینگ نویتک برای فراری مونزا SP1 و SP2 معرفی کردن شداتحادیه اروپا استفاده از مجسمه نورانی روح اکستازی رولزرویس را ممنوع کردشاسی بلند جدید فولکس واگن تائوس رونمایی شد
تقریبا همه چیز را درباره ی آیفون ۱۲ می دانیم؛ اما امروز اطلاعات تازه ای درزمینه ی محصولات جدیدی افشا شد. بوسیله نظر می رسد که اپل قصد دارد دو مقیاس شارژر بی سیم درکنار آیفون ۱۲ معرفی کند. این داده ها را افرادی منتشر کرده اند که قبلا اندوه داده ها مختلفی از محصولات اپل در شبکه های مدنی منتشر کرده بودند. باتوجه بوسیله این گزارش ها ، دو شارژر بی سیم اپل با صیت های MagSafe Charger و MagSafe Duo Charger راهی بازار می شوند.

هنوز اطلاعات زیادی از این محصولات داخل دست نیست؛ اما به نظر می رسد که مدل کوچک نم MagSafe، تنها می تواند یک مایه را شارژ بطی ء و میزان Duo می تواند دو دستگاه را هم زمان شارژ درنگ. درون امتداد ی اطلاعات فاش شده از این محصولات گفته شده است که مدل کوچک نم شارژر مذکور ۱۵ وات غلبه دارد.

شهریورماه، ویدئویی از شارژر آهن ربایی بی سیم اپل فاش شده حیات. در آن زمان، شایعات به این موضوع اشاره می کردند که در آیفون ۱۲ محفل ی آهن ربایی قرار اندوهناک که باعث می شود این گوشی با دستگاه های جدیدی در ارتباط باشد؛ بااین حال، امروز مشهود شد که این حلقه آهن ربایی برای شارژرهای بی سیم بوده اند.مقاله ی مرتبط:چرا تولید ایرپاور ابطال شد؟

سررشته ی شارژرهای بی سیم جدید درون حالی منتشر می شود که اپل در سال ۲۰۱۹ پروژه ی شارژر بی سیم ایرپاور را ایستا کرد. در آن زمان، اپل دلیل این موافقت را تولید گرمای بیش از پیمانه اخبار کرده بود. اکنون به دید می رسد که اپل تغییر سیاست داده و تصمیم گرفته شارژر آهن ربایی تولید کند. اپل سال ها است که از این میزان شارژر برای سری مک بوک کاربرد می کند. رویداد شناساندن آیفون ۱۲ زمانه ۲۰:۳۰ سه شنبه ی همین هفته برگزار می شود و به ظن زیاد درکنار معرفی آیفون ۱۲، معرفی محصولات جدید دیگری را شاهد خواهیم حیات.بیشتر بخوانید:رسانه ای چینی: نمایشگر OLED آیفون ۱۲ تاسیس شریک شدن BOE استزوم کست: چه انتظاراتی از مراسم Hi, Speed اپل داریم؟یکی از افشاگران خوش نام: ایرتگز داخل مراسم Hi, Speed اپل معرفی نمی شوداولین اطلاعات از خراش اگزینوس ۱۰۸۰ منتشر شدخبر ولیعهد واقعی گوشی پوکو اف 1 تأیید شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی کرمی با اشاره به لزوم اعتدال داخل رژیم غذایی گفت: همه ما به یک اعتدال پروتئینی، چربی، کربوهیدرات ها، فیبر، ویتامین و مواد معدنی در رژیم غذایی خویشتن نیاز داریم تا اشتی بدن خویشتن را حفظ کنیم. لازم نیست قسمت قسمت کردن های خاصی از طعام را از رژیم غذایی خود حذف کنید، بلکه از هر گروه سالم ترین گزینه را انتخاب کنید.

وی با شرح برخی ضروریات رژیم غذایی و شکوه فیبر نشانی کرد: خوردن غذاهای دارای فیبر بلندی (حبوبات، میوه، سبزیجات، آجیل و لوبیا) می تواند به شما معاون بطی ء تا منظم بمانید و سربزرگی خود را برای بلای ناگهانی های قلبی، سکته و دیابت کاهش دهید. همچنین می تواند سلامت غشا را بهبود بخشیده و حتی بوسیله شما معاون کند تا کمیت خود را کاهش دهید.

این کارشناس با اشاره به عظمت وجود پروتئین درون رژیم غذایی اظهار کرد: پروتئین زیاد می تواند بخاطر افراد مبتلا به بیماری های کلیوی مضر باشد. ما به پروتئین با کیفیت بالا، به خصوص در سنین اوج نیاز داریم. استفاده یومیه از انواع منابع گیاهی می تواند این اطمینان را بدهد که بدن شما طولانی پروتئین مورد نیاز خود را دریافت می درنگ. 

توصیه به نوشیدن تخم مرغ زمان صبحانه 

کرمی با تشریح عظمت چربی درون رژیم غذایی افزود: همه چربی ها قرین غصه نیستند. اگرچه چربی های بد می توانند رژیم غذایی شما را ویران کنند و کار بزرگ بیماری های خاص را افزایش دهند، چربی های خوب از مغز و قلب شما مراقبت می کنند. 

وی یادآور شد: تو حقیقت، روغن های سالم مثل امگا ۳ برای سلامت جسمی و عاطفی کارگر هستند و گنجاندن چربی تندرست بیشتر در رژیم غذایی می تواند به بهبود حال شما دستیار کند، لذا با این امر می توانید سلامت خود را بهبود دهید. 

این مربی ورزشی ضمن توصیه به خوردن تخم مرغ ترجیحاً برای صبحانه گفت: تخم مرغ ها به طور باورنکردنی سالم هستند، بوسیله خصوص اگر آنها را خلال صبح بخورید چرا که غنی از پروتئین، با کیفیت بالا و دارای بسیاری از مواد مغذی ضروری هستند که مردم اغلب بوسیله اندازه کافی از آنها استفاده نمی کنند. 

مجتبی کرمی امتداد عدالت: اسقاء کردن دانه مرغ بامداد ها، عاطفه سیری را افزودن می دهد و باعث می شود شخص کالری کمتری در طول ۳۶ ساعت آینده مصرف کند که این می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد.



علیه ها را به جای نوشیدنی ها بخورید

این ممیز تربیت بدنی با بیان اهمیت آشامیدن آب کافی برای داشتن بدن سالم افزایش کرد: آشامیدن آب کافی برای صلح و صفا شما زیاد مهم است. آب آشامیدنی امکان پذیر است به کاهش وزن، حفظ کمیت و حتی کاهش نمونه کالری مصرفی روزانه معاون نرم.

وی اشعار کرد: نوشیدن آب قبل از غذا می تواند اشتها و جذب کالری را در کشش وعده غذایی بعدی تو بزرگسالان میانسال و مسن تر کاهش دهد. بنیانی ترین چیز اسقاء کردن آب به جای نوشیدنی های دیگر است که این کار ممکن است باعث کاهش جدی قند و کالری شود.

کرمی با بیان اینکه دشت ها را به جای نوشیدنی ها بخورید، گفت: میوه ها بیش تندرست و کارگر هستند. آنها پر از آب، فیبر، ویتامین و آنتی اکسیدان ها هستند. متخصصان اشامیدن میوه را عاملی برای کاهش خطر ابراز چندین بیماری نظیر بیماری های قلبی عروقی، دیابت و سرطان می دانند. از آنجا که محصول ها حاوی فیبر و ترکیبات گیاهی مختلف هستند، قند آنها به طور متعارف بسیار آهسته هضم می شود و علت افزودن سطح قند خون نمی شود.

این مربی ورزشی با توصیه روش طبخ کبابی خواه آبپز کردن به جای سرخ کردن توضیح عدالت: روشی که غذا را آماده می کنید، می تواند تاثیرات آن را به معیار چشمگیری دگرگونی دهد. قزل کردن و گریل کردن، روش های محبوب بخاطر تمهید گوشت و ماهی هستند. اما همه این ترکیبات با چندین بیماری از عموم سرطان و بیماری های قلبی مرتبط بوده اند، پس باید درون نظر داشته باشیم که اسلوب طبخ کبابی خواه آبپز بخاطر حفظ کردن سلامت بهتر است.



مغزتان را نیرنگ دهید

این کارشناس با اشعار مزایای آهسته خوردنی خوردن عنوان کرد: سرعت غذا خوردن بوسیله مقدار غذایی که می خورید و افزایش حد وابستگی دارد. میزان اشتها، اینکه چقدر غذا می خورید و چطور سفر می شوید به هورمون ها مناسبت دارد. این هورمون ها بوسیله مغز پیام می دهند که شما گرسنه هستید یا نه. حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد تا عدد شما این پیام ها را دریافت کند. آهسته اشامیدن می تواند نمونه کالری مصرفی را کاهش دهد و به شما کمک کند تا وزن کم کنید.

وی با بیان اینکه از بشقاب های کوچک تر استفاده کنید، خاطرنشان کرد: وزن بشقاب می تواند پیاده شدن میزان نوشیدن تاثیر بگذارد. وقتی غذا درون یک ظرف مبصر سرو می شود، افراد تمایل دارند تا ۳۰ درصد بیشتر بخورند. با نوشانیدن در بشقاب کوچک تر، می توانید مغز را فریب دهید و خیال کنید که بیشتر می خورید.

مجتبی کرمی با توصیه انتخاب نان سبوس دار بوسیله جای تصفیه شده گفت: می توانید به فراغت رژیم غذایی خویشتن را کمی سالم تر کنید و نان گندم را به جای نان سفید انتخاب کنید. همانطور که در تک غلات تصفیه شده که با بسیاری از مسائل بهداشتی مرتبط بوده اند، تمام غلات بوسیله انواع فاکتورهای سلامتی مربوط می شوند، از جمله خطر کاهش دیابت سنخ ۲، بیماری قلبی و عطارد. آنها همچنین منبع خوبی از فیبر، ویتامین های ب و چندین ماده معدنی نظیر روی، آهن، منیزیم و منگنز هستند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، رئیس مجتمع شورای اسلامی به ICU این بیمارستان رفت و ضمن بازرسی میدانی به خشکی امدن روند تفحص بوسیله بیماران، گفتگویی بی واسطه با جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا داشت.

مهمترین دغدغه کارکنان بخش کرونا، کاستی تخت و تجهیزات و نیرو وجود که رئیس مجلس تعهد پیگیری آنها را عدل. جزئیات را در این ویدئو ببینید.
چند روز پیش، آرش کریم بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل درون حساب توییتر خود، مشخصات فنی و ظاهری اولین گوشی صاایران را واضح کرد. کریم بیگی داخل توییت خود اعلام کرد که صاایران مشیت دارد در آینده ای نزدیک «دو مقیاس» گوشی هوشمند با برند «ویرا» (به معنی هوشمند، یادگیرنده و یاددهنده) به بازار ارائه کند. به گفته ی کرم بیگی، نخستین گوشی صاایران، ابدار افزار قوی تازگی نسبت به گوشی دوم دارد و برای پردازش کارهای مختلف از تراشه ی ۸ هسته ای مدیاتک با سرعت کلاک دو گیگاهرتز نصیب می گیرد. پس از انتشار این خبر و سرایت تصاویر منتسب به گوشی صاایران، کاربران درون شبکه های اجتماعی، مقدمه به نظر دادن درباره ی این گوشی کردند؛ در تصاویر منتشر شده، شباهت قشری بسیار اضافی بین گوشی صاایران و یک گوشی چینی با صیت Ulefone Power 6 مشخص وجود. بوسیله پشت این حواشی، وزیر ارتباطات تصریح کرد که امکان پیدایش صفر تا قرن یک گوشی موبایل، درحال مهیا در داخل قلمرو امکان پذیر حلق.

روز گذشته، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات، در حاشیه ی هیأت دولت، درباره ی شباهت گوشی های رونمایی شده ی منتسب بوسیله صاایران با یک شرکت چینی، توضیحاتی ارائه عدل. بوسیله گفته ی جهرمی، درحال حاضر، امکان تولید صفر تا قرن گوشی در داخل کشور، امکان پذیر حلق. وزیر ارتباطات اعلام کرد که تو ابتدای دست خط تولید گوشی موبایل، غریزی است که روند تولید را با استاندارد های SKD و CKD آغاز کنند تا به مراحل بعد اینده برسند.

دو کلمه CKD و SKD در صنایع تولیدی کاربرد دارند و ایران نیز همچون کشورهای زیادی، در بسیاری از صنایع همانند خودروسازی و لوازم خانگی، به این طریق کالا تولید می کند.

CKD (Complete Knocked Dawn خواه قطعات کاملا منفصل) روشی است که در آن همگی ی قطعات به رخ جدا از حزن باخبر کشور شده و درون خطوط تولید سرهم بندی می شوند. تو نحو دیگر که SKD (Semi Knocked Dawn یا قطعات شقه طولانی) نام دارد، مراحل راه قبلی تکرار می شود؛ با این تفاوت که بعضی از قطعات همچنین به دلیل فناوری بالا، فرایند تولید اختصاص و عوامل دیگر به قیافه آماده از کشور مبدأ وارد و سرهم بندی می شوند. حال باتوجه به اینکه شیار تولید موبایل هوشمند صاایران نو ساختن شده و شباهت ها بوسیله نسخه ی چینی بسیار اوج است، به رویت می رسد که ایران درحال حاضر، طرز SKD را برای تولید این گوشی ها داخل نظر پژمرده است.مقاله های مرتبط:ایران با انبازی کشورهای آسیایی تلفن همراه تولید می نرم

وزیر ارتباطات درادامه ی مصاحبت های خود افزودن کرد که چنانچه شرکت های سازنده ی داخلی با شرکتی خارجی به تفاهم برسند که خط تولید گوشی را در تو کشور روش اندازی کنند، این قدمی مثبت بخاطر فاز اول تولید گوشی داخل ایران محسوب می شود.

محمد جواد آذری جهرمی، سال گذشته همچنین اعلام کرده وجود بوسیله دلیل مشکلات ارزی و شرایط تحریم، گوشی های تلفن همراه ایرانی با قیمت حدودی ۱/۵ میلیون تومانی وارد بازار می شود. جهرمی داخل اردیبهشت ماه سال جاری غصه اعلام کرد که یکی از سه طرح کلان ملی بخاطر محلول چالش های دوران پساکرونا، تولید گوشی همراه و تجهیزات هوشمند تویی با دستیار دو باهم اتحاد کردن ایرانی است و وزارت ارتباطات قصد دارد تا پایان سال ساری به هدف گذاری درون این زمینه یعنی تولید ۴۰۰ هزاره دستگاه گوشی هوشمند در سال برسد.

صبح روز گذشته، بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل تو مراسم افتتاحیه ی مرکز ربط مشتریان برای ناشنوایان تأیید کرد که گوشی های صاایران به صورت CKD و SKD تهیه شده اند و برای توزیع دراختیار ایرانسل راحتی گرفته اند. او از عرضه ی این میزان ها در راسته تو آینده ای نزدیک اطلاع انصاف و تأکید کرد که ارج مناسبی بخاطر این گوشی در رویت گرفته شده و امکان صیقلی اقساطی نیز فراهم شده است.بیشتر بخوانید:آیا اینترنت شاد مجانی است؟هدیه ۲۰ گیگابایتی معلمان از یخه خودشان تأمین می شود؟همه گیری ویروس کرونا تو ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۹ مهربانی ۹۹]وزیر ارتباطات: مقیاس ظرفیت مصرفی در مسرور از واتساپ بیشتر شده استسازمان نصر: کمبود کالای IT تا دو ماه دیگر درصورت عدم تخصیص ارز
با مسری ویروس کرونا، بسیاری از کارهای روزمره ی ما دچار تبدیل شد و بوسیله یک باره بسیاری از کسب وکارها به حالت نصف تعطیل درآمد و بسیاری جدیت کردند تا کارها و وظایف روزانه ی خویشتن را از منزل و به صورت دورکار انجام دهند. دانشگاه ها و مدرسه ها نیز از این ضابطه مستثنی نبودند و پس ازآنکه بسیاری از دبستان ها و دانشگاه ها بوسیله حالت تعطیل درآمدند، استفاده از قابلیت فضای مجازی و برگزاری کلاس های یادگیری تو فضای آنلاین به عنوان راهکاری بخاطر ادامه ی سال تحصیلی مطرح شد.

سال گذشته ی تحصیلی با بهره گیری از پلتفرم شاد به هرترتیب به پایان رسید؛ اما از متاع بربستن کرونا خبری نبود؛ ازاین رو، برگزاری کلاس ها به رخساره آنلاین تو سال تحصیلی جدید همچنان ادامه دارد که از حدود ۱۰ روز پیش نیز آغاز شده است. یکی از ملزومات محضر درون کلاس های آنلاین، داشتن گجتی دیجیتال همانند پی سی، لپ تاپ، تبلت خواه گوشی هوشمند است که با افزایش اخیر قیمت دلار و همچنین افت ایجادشده، متجاوز گران شده اند. همین گران شدن باعث شده شماری از خانواده ها بخاطر تهیه ی چنین گجت هایی با دشوار رو به رو شوند و فرزندانشان نیز از کلاس های پرورش محروم بمانند.

بوسیله همین دلیل، ما تو داریا همراه برای کمک به دانش آموزان بوسیله منظور حضرت تو کلاس های درس بر آن شدیم تا جشنواره ی خریدی بخاطر ابتیاع گوشی هوشمند گلکسی A11 سامسونگ برگزار کنیم. گلکسی A11 را باید جزو گوشی های هوشمند پایین رده ی سامسونگ خواند که از قیمت مناسب لطافت برخوردار است؛ هرچند به میانجی ی مشخصات فنی اش، می نبوغ از آن به عنوان گجتی کم قیمت برای حضور داخل کلاس های آنلاین مصرف کرد.

گلکسی A11 از نمایشگری ۶/۴ اینچی یکروز می برد؛ ازاین رو، گزینه ای مفت بخاطر مشاهده ی محتوا، مخصوصا محتوای آموزشی است. دیگر ویژگی مهم این گوشی بهره مندی از باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی است که نگرانی کاربران را از تمام شدن زودهنگام باتری کاهش می دهد. دوربین سه گانه گانه متشکل از حسگر های ۱۳ و ۵ و ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر انفراد این محصول است.

اطلاعات مربوط به جشنواره در این قسمت استراحت خواهد گرفت. شما می توانید ازطریق وب سایت داریا همراهیا پیچ اینستاگرام این مجموعه ثمر مدنظر را اندرز دهید.بیشتر بخوانید:فروش محصولات چرمی از بانی مدبا طبیب ساینا، به رخساره ۲۴ ساعته با پزشک داخل تماس باشیدرسپینا؛ لزوم استفاده مدارس و مؤسسات آموزشی از اینترنت اختصاصی برای آموزش آنلاینخرید کامپیوتر و تجهیزات جانبی از فروشگاه اینترنتی ببین ببرمدیاپردازش؛ اسکرین شات بگیرید و کارت تحفه ۵۰۰ هزاره تومانی نمدار شوید
خطرهای خیره شدن مستقیم به اشاره گرهای لیرز کاملا اثبات شده است؛ اما پیوستگی ناخوشایندی که برای نوجوانی از اوهایو افتاد، هشداری در این باره است که نشانگرهای مذکور می توانند درون مدت بسیار کوتاهی آسیبی دائمی به چشمان و سررشته بزنند.

در گزارش پزشکی ای که اخیرا منتشر شد، پزشکان موردی را گزارش می کنند که در آن نوجوانی دم بازی لیزری با دوستانش، چندین لحظه بوسیله رمز گر لیزر خیره شده بود. این مایه اسباب بازی رمز گر لیزر حیات که برای آموزش حیوانات مدل سازی شده است. به گفته ی پژوهشگران، درحالی که چنین مایه هایی اغلب بوسیله نشانی لیزرهای ناچیز توان تبلیغ می شوند، شواهد موجود درباره ی واردشدن آسیب بوسیله شبکیه به برهان خیره شدن به چنین اشاره گرهایی علامت می دهد تا اینکه اگر مردم اطلاع نداشته باشند، خطر حاصل از کاربرد ی نادرست از این ابزارها در حال تکثیر است. پژوهشگران در گزارش خویشتن توضیح می دهند:تصور می شود افزایش دسترسی و توان خروجی بیشتر و ساخت دستگاه های براق کننده طول موج های آبی و سبز در این آسیب ها مؤثر باشد. اگرچه معمولا این اعتقاد حیات دارد که آن ها بی سربزرگی هستند، حتی مواجهه ی کوتاه با چشم می تواند بوسیله از مشت دادن دائم سررشته منجر شود و به ویژه کودکان درمعرض سربزرگی هستند.

متأسفانه این دقیقا اتفاقی است که برای نوجوان مطالعه شده رخ عدل. با اینکه او فقط چند نفس مستقیما به لیزر نگاه کرده بود، بالافاصله پس از آن و به مدت چند دقیقه دچار نوعی کاهش سررشته شد. پنج ماه پس از حادثه، نوجوان مذکور که دچار تاری دید پیش رونده و کاهش بینایی قلیل داخل چشم راست خویشتن شده بود، نزد چشم پزشکی بوسیله نامفردریک دیویدورف رفت. در آن زمان گفت که درحالی که چشم چپش سپرده است، گاهی نمی تواند با چشم عبث خویشتن حروف را خلال خواندن متن ببیند. آزمایش ها علامت داد که بخشی از دقت بینایی چشم راست او کاسته شده است؛ ولی سررشته چشم چپ او غریزی بود. درون مراجعه ی بعدی که ۶ ماه بعد بود، دقت بینایی او داخل هر دو چشم به سطح طبیعی روان بود؛ اما آن نتایجِ ظاهرا مثبت کبود شدگی ی واردشده بوسیله درون چشم را علامت نمی عدل.



دو ضایعه ی بزرگ و مناطق کوچک زیرفون تخریب سلول های مخروطی چشم عبث

دیویدورف با استعمال از سیستم اسکن نوری با وضوح متجاوز آسیب واردشده به شبیکه ی چشم نوجوان یادشده را دید که در آن، طاس مناطق سلول های گیرنده ی نوری حساس به تلالو (مخروطی و سیلندر ای) از بین رفته بودند. دیویدورف می گوید: «در آنجا چیزی سرمد نمانده است. مناطق آسیب دیده تهی از سلول های مخروطی هستند.» مشکل نوجوان سوختگی ماکولای شاگرد از لیزر تشخیص داده شد و هیچ وضعیت دیگری توضیح دهنده ی کاهش بینایی او نبود.

پژوهشگران با استفاده از سیستم نوری پرقدرتی به اشتهار AO-OCT-SLO، می توانند سلول های شبیکه را به رخ تکی بشمارند. درباره ی بیمار تجسس شده به دید می رسید ضایعات شاگرد از لیزر سلول های گیرنده ی نوری شبیکه ی چشم را از بین اسیر باشد. دو ضایعه داخل چشم ضایع و یک ضایعه در چشم چپ اتفاق افتاده وجود.

بوسیله نظر می رسید با گذشت زمان جریحه نوجوان بهتر شود؛ اگرچه به عقیده ی پژوهشگران بهبودی کامل رخ نمی دهد. چشم نوجوان در دو بخت در ۱۱ و ۲۰ ماه پس از جراحت، با استفاده از مایه معاینه ی چشم (افتالموسکوپ) تجسس شد. در این دوره، پژوهشگران کاهش اندکی در اندازه ی ضایعات مشاهده کردند. دیویدورف می گوید: «بهبودی کامل رخ نمی دهد و همیشه جای آسیب دیدگی در چشم باقی می ماند.»

امیدواریم با گذشت زمان وضعیت چشم نوجوان بهبود پیدا کند؛ اما تجربه ی وی هشدار ارزشمندی است که خطرهای شاگرد از این ابزارهای کوچک و ابزار ورزش ها را برای چشم آدم بوسیله ما یادآوری می بطی ء. این حکم به ویژه با درنظر شهود این مسئله شکوه بیشتری پیدا می بطی ء که آگاهی از قدرت لیزر اختصاص شاق یا ناممکن است،. درحالی که فدایی پژوهش های گذشته نشان می دهند درباره ی خطرهای این ابزارها مبالغه شده است، مورد ناگوار گزارش شده مستقیما خلاف آن را نشان می دهد. نویسندگان توضیح می دهند:لیزرهای دستی می توانند ازنظر توان از اندک از ۵ میلی وات (نشانگرهای لیزر معمولی) تا متجاوز از ۱،۲۰۰ میلی وات (لیزرهای آبی پرتوان که می توانند سیگار یا آتش را از طرز دور روبرو کنند) متغیر باشند. مصرف ی نادرست می تواند به جراحات شبکیه منجر شود یا فقط در سطح خارجی شبکیه بماند خواه اینکه سوراخ های ماکولا با ضخامت کامل را باعث شود.

نتایج این مطالعه درون مجله ی Retinal Cases
بهای مقدار گوناگون تلفن همراه در روزهای اخیر روندی به شدت افزایشی پیش گرفته است. با شیوع کرونا در سراسر دنیا، آموزش مجازی در کامل کشورها در دستورکار فراغت گرفت و حاجت به خدمات الکترونیکی تو تمام ابعاد زندگی بیشتر احساس شد. این عوامل درکنار افزایش نرخ ارز درون قلمرو ما، به معضلی شدید در سودا موبایل، تبلت، لپ تاپ و کالا جانبی تبدیل شد. مانند بسیاری از کالاهای وارداتی دیگر، تغییر تو ارزش میدان تلفن همراه مستقیم بوسیله قیمت ارز موقوف است. درحال حاضر، مقدار ارز از ۲۷ هزاره تومان نیز عبور کرده و درمقایسه با سه هفته ی گذشته، حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است. نرخ جهانی موبایل همچنین به برهان افزایش قیمت خراش با نمو ۱۰ تا ۱۵ درصدی مواجه شد. حال علاوه بر افزایش ارزش ارز درون ایران و افزایش ارج خراش درون جهان، اختلال ۴۵ بسرعت در تخصیص ارز بخاطر واردات موبایل به قلمرو نیز از دیگر دلایل لرز قیمت موبایل در بازار است.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان موبایل و تبلت و متاع جانبی، امیر اسحاقی، دبیر اجرایی انجمن، درباره ی وضعیت تأمین موبایل موردنیاز در کشور اطلاع دادن کرد که در ۴۵ روز گذشته، ارزی برای واردات موبایل بوسیله شرکت های واردکننده ی موبایل اختصاص داده نشده و این پیوستگی بوسیله کاهش موجودی انبازی ها و ناتوانی آن ها در تأمین حاجت راسته نیز منجر شده است. سخن سنج اجرایی انجمن واردکنندگان موبایل اضافه کرد که انحصار نیافتن ارز و ناتوانی در تأمین موبایل درون روزهایی که تقاضا به دلیل غیرحضوری شدن دبستان ها و دانشگاه ها چند برابر شده، به برهم نوشانیدن اعتدال بین نمایش و تقاضا و ایجاد علف هرزه قیمتی در راسته منجر شده است.

اسحاقی با رمز به لزوم ایجاد تعادل در بازار، توضیح عدالت که درحال حاضر، بیش از ۳۵۰ انبازی مجوز واردات رسمی موبایل را اخذ کرده اند که از این میان ۱۷۰ شرکت از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون موفق شده اند تلفن همراه به کشور وارد کنند. بوسیله گفته ی اسحاقی، طبق آمارهای سامانه ی همتا، در نیمه ی شروع سال جاری (از فروردین تا شهریور ۱۳۹۹) تعداد ۶/۵ میلیون دستگاه موبایل تو کشور رجیستری شده که از این میان، ثبت ۵۰۰ هزار مایه ازطریق رویه ی مسافری بوده است؛ مایه هایی که عمدتا متعلق به برند آیفون بودند و بوسیله عارض قاچاق دانا سرزمین شدند.

نویسنده اجرایی سندیکا واردکنندگان موبایل و تبلت و لوازم جانبی اعلام کرد که براساس آمارهای دریافتی حدود ۱/۵ میلیون دستگاه موبایل کوشا نشده در کشور بود دارد که از این تعداد تقریبا ۶۰۰ هزار وسیله گوشی فیچرفون (غیرهوشمند) و ۹۰۰ هزار مایه موبایل های هوشمند است. به گفته ی اسحاقی، این تعداد گوشی ذکر شده در سطح خرده فروشی و فروشگاه ها موجود هستند؛ بااین حال، تجربه علامت داده است پایگاه پشتیبان موردنیاز که باعث ایجاد اطمینان خاطر تو راسته می شود، باید تقریبا ۳/۵ میلیون دستگاه موبایل باشد.مقاله های مرتبط:اجاره گذرنامه برای رجیستر تلفن همراه به ۵ میلیون تومان رسیدقیمت گوشی ، تبلت و لپ تاپ با آغاز به فقره مدارس بین ۱۰ تا ۱۵ درصد گران شد

اسحاقی به بار جریان ناشی از ترس کاستی لوازم در میدان نیز رمز کرد و توضیح عدالت که سیری کالایی با تقاضای فراوان باعث رقابت در سطح توزیع می شود و بدین ترتیب، ایجاد تعادل بین عرضه و دعوی موجب تعدیل قیمت ها در سطح عرضه و تکه فروشی خواهد شد. اسحاقی امتداد داد که در وضعیت کنونی، خیر تنها ارز بخاطر واردات موبایل تخصیص نمی یابد؛ بلکه ثبت وصیت شریک ها همچنین بوسیله دلیل اجرای ضابطه سقف و سابقه ناجور شده است و سندیکا واردکنندگان موبایل تو ماه های مرداد و شهریور با کاهش ۲۰ یکسانی ثبت سفارش درمقایسه با تیر رو به رو شده است.

بوسیله گفته ی اسحاقی، اختلال درون تأمین لوازم انگیزه شده است معیار موجودی رخت در حلقه ی تأمین نگران کننده شود و همین بغرنج بار روانی در سطح خرده فروشی را تکثیر داده و نگرانی آن ها را برای جایگزین کردن کالایی که امروز فروخته می شوند، دوچندان کرده است. اسحاقی اخبار کرد که برای دورکردن فشار روانی از میدان موبایل باید اقداماتی ادا شود و این اقدامات تو جلسات اخیر انجمن با مسئولان ذی ربط وزارت صمت، بانک مرکزی، سامانه همتا، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح شد و با همراهی ذی نفعان دولتی درون حال پیگیری است.

ادیب انجمن واردکنندگان موبایل بوسیله عنوان طرف مشورتی شانس تو حوزه ی تلفن همراه با حساسیت شرایط اقتصادی کشور، از دستگاه های دولتی غبطه تا گشایشی مستمر و مقاوم درزمینه ی تخصیص ارز برای واردات موبایل تو پیش گیرند. وی از عرضه ی پیشنهادهایی درباره ی اصلاح قانون سقف و سابقه شناسایی داد و اضافه کرد که این انجمن امیدوار است با اعمال اصلاحات پیشنهادی، ثبت سفارهای موبایل آغاز شود و با این دو اقدام، احتیاج میدان تأمین و کالای موبایل به سطح اشباع برسد.

درون طریق «سقف و سابقه» شرکت هایی که عزیمت دارند اولین بار تلفن همراه وارد کنند، نمی توانند بسیار از ۵۰۰ هزار دلار موبایل ملتفت قلمرو کنند. بخاطر فعالان باسابقه نمدار این عرصه همچنین قاعده شرایطی دیگر نظر گرفته است. در این قانون، شرکت هایی که در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ تلفن همراه وارد می کردند، میانگین کالاهایی که در این دو سال وارد کشور کرده اند، اندازه حلال واردات و فعالیت آن ها را درون سال سیال صریح می کند. بخاطر مثال، اگر شرکتی درون دو سال اخیر یک میلیون دلار تلفن همراه مخبر کرده باشد، میانگین این خرج سقف حلال فعالیت آن شریک در سال پیش رو است. دبیر انجمن واردکنندگان موبایل تو اطلاعیه ی خود اعلام کرد که به عنوان تشکل تخصصی مدخل خصوصی طولانی مجاهدت خویشتن را برای پس دادن آرامش به بازار تلفن همراه خواهد کرد؛ بااین حال، لازمه ی دستیابی بوسیله این هدف اقدام سریع دستگاه ها و ذی نفعان دولتی داخل تخصیص ارز و اصلاح نحو ها است.بیشتر بخوانید:اختلال داخل دسترسی به نسخه تحت وب واتساپ داخل بکلی کشوراجاره گذرنامه برای رجیستر تلفن همراه به ۵ میلیون تومان رسیددر رویداد سکوی پرتاب ۷میلیارد تومان روی ۳۰ استارتاپ سرمایه گذاری شدهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۳۰ شهریور ۹۹]احراز هویت کاربران پلتفرم های آگهی آنلاین مسکن و خودرو از ابتدای مهرماه قهری است