خرید و فروش 24

با مسری ویروس کرونا، بسیاری از کارهای روزمره ی ما دچار تبدیل شد و بوسیله یک باره بسیاری از کسب وکارها به حالت نصف تعطیل درآمد و بسیاری جدیت کردند تا کارها و وظایف روزانه ی خویشتن را از منزل و به صورت دورکار انجام دهند. دانشگاه ها و مدرسه ها نیز از این ضابطه مستثنی نبودند و پس ازآنکه بسیاری از دبستان ها و دانشگاه ها بوسیله حالت تعطیل درآمدند، استفاده از قابلیت فضای مجازی و برگزاری کلاس های یادگیری تو فضای آنلاین به عنوان راهکاری بخاطر ادامه ی سال تحصیلی مطرح شد.

سال گذشته ی تحصیلی با بهره گیری از پلتفرم شاد به هرترتیب به پایان رسید؛ اما از متاع بربستن کرونا خبری نبود؛ ازاین رو، برگزاری کلاس ها به رخساره آنلاین تو سال تحصیلی جدید همچنان ادامه دارد که از حدود ۱۰ روز پیش نیز آغاز شده است. یکی از ملزومات محضر درون کلاس های آنلاین، داشتن گجتی دیجیتال همانند پی سی، لپ تاپ، تبلت خواه گوشی هوشمند است که با افزایش اخیر قیمت دلار و همچنین افت ایجادشده، متجاوز گران شده اند. همین گران شدن باعث شده شماری از خانواده ها بخاطر تهیه ی چنین گجت هایی با دشوار رو به رو شوند و فرزندانشان نیز از کلاس های پرورش محروم بمانند.

بوسیله همین دلیل، ما تو داریا همراه برای کمک به دانش آموزان بوسیله منظور حضرت تو کلاس های درس بر آن شدیم تا جشنواره ی خریدی بخاطر ابتیاع گوشی هوشمند گلکسی A11 سامسونگ برگزار کنیم. گلکسی A11 را باید جزو گوشی های هوشمند پایین رده ی سامسونگ خواند که از قیمت مناسب لطافت برخوردار است؛ هرچند به میانجی ی مشخصات فنی اش، می نبوغ از آن به عنوان گجتی کم قیمت برای حضور داخل کلاس های آنلاین مصرف کرد.

گلکسی A11 از نمایشگری ۶/۴ اینچی یکروز می برد؛ ازاین رو، گزینه ای مفت بخاطر مشاهده ی محتوا، مخصوصا محتوای آموزشی است. دیگر ویژگی مهم این گوشی بهره مندی از باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی است که نگرانی کاربران را از تمام شدن زودهنگام باتری کاهش می دهد. دوربین سه گانه گانه متشکل از حسگر های ۱۳ و ۵ و ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر انفراد این محصول است.

اطلاعات مربوط به جشنواره در این قسمت استراحت خواهد گرفت. شما می توانید ازطریق وب سایت داریا همراهیا پیچ اینستاگرام این مجموعه ثمر مدنظر را اندرز دهید.بیشتر بخوانید:فروش محصولات چرمی از بانی مدبا طبیب ساینا، به رخساره ۲۴ ساعته با پزشک داخل تماس باشیدرسپینا؛ لزوم استفاده مدارس و مؤسسات آموزشی از اینترنت اختصاصی برای آموزش آنلاینخرید کامپیوتر و تجهیزات جانبی از فروشگاه اینترنتی ببین ببرمدیاپردازش؛ اسکرین شات بگیرید و کارت تحفه ۵۰۰ هزاره تومانی نمدار شوید
  • ۹۹/۰۷/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی