خرید و فروش 24

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

سامسونگ یکی از شریک شدن های فناوری بزرگ گیتی است که متوجه حصه های مختلف راسته شده و قطعات متنوعی تولید می درنگ. داخل سال های اخیر، این همکاری با اتکا پیاده شدن بینش مهندسانش، حسگرهایی با وضوح درخورتوجه تولید کرده که عکاسی با گوشی های هوشمند را خبردار کود ی جدیدی می کنند.

اکثر حسگرهای سامسونگ پیکسل هایی نسبتا کوچک در ابعاد ۰٫۸ میکرومتر دارند. این همدستی بخاطر دستیابی به نتایج بهتر، به خیساندن کردن پیکسل ها روی می آورد تا از ترکیب آن ها، اَبَرپیکسل های جدید با قابلیت جذب نور بیشتر ایجاد شوند و چونی نهایی عکس اضافه پیدا درنگ. بااین حال، به نظر می رسد سامسونگ نمی خواهد خودش را بوسیله پیکسل های ۰٫۸ میکرومتری محدود نگه دارد. چند روز پیش، همدستی جبر ای از تولید چندین حسگر تصویر جدید وقوف داد که تعداد بسیار زیادی پیکسل در ابعاد ۰٫۷ میکرومتر را شامل می شوند. حسگرهای جدید سامسونگ ۱۰ درصد کوچک برنده شده اند

معمولا هرچه ابعاد پیکسل کوچک خیس باشد، آن پیکسل نبوغ کمتری برای جذب نور هوا دارد؛ بنابراین، تصاویر ثبت شده داخل محیط های کمینه نور مطابق صدای زیر مردانه به نظر نمی رسند. سامسونگ با بود آگاهی از این حقیقت، عقیده دارد استعمال از پیکسل های کوچک مزیت های مهمی نظیر گشایش عملکرد کلی حسگرها و کاهش اندازه ی برآمدگی دوربین در عقب گوشی های هوشمند بوسیله ارمغان می آورد. سامسونگ درون بیانیه ی مطبوعاتی اش می گوید حسگرهای جدید حداکثر ۱۵ درصد کوچک تر از حسگرهای ۰٫۸ میکرومتری هستند و همان وضوح را عرضه می دهند و ضخامت آن حداکثر ۱۰ درصد کاهش یافته است.

تمامی حسگرهای جدیدی که سامسونگ معرفی کردن کرده، فناوری عام این شرکت با اشتهار ایزوسل پلاس (Isocell Plus) را دربر دارند تا امکان تاثیر نور و ارتباط مستقیم درون بین پیکسل ها مهیا شود و کیفیت بازپسین تصویر افزودن یابد. سامسونگ از پیشگاه فناوری اسمارت ایزو (Smart ISO) در حسگرهای جدیدش بوسیله قصد نمایش ی اکسپوژر (نوردهی) بهبودیافته همچنین معارفه می دهد. تمامی حسگرهای جدید سامسونگ



بهترین حسگر جدید شریک شدن زور ای با نام Samsung Isocell HM2 شناخته می شود که ثالث حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ به حساب می آید. سامسونگ می گوید با حسگری 1/1.52 اینچ طرف هستیم که ۱۵ درصد کوچک مرطوب از حسگرهای پیشین است و همچنان می تواند قابلیت های آن ها بسان بزرگ نمایی سه برابری بدون سقوط چونی و جهیز فوکوس خودکار Super PD را ارائه دهد.

همچون Isocell HM1 که روی گلکسی اس ۲۰ اولتراوگلکسی نوت ۲۰ اولترا استفاده شده، حسگر متاخر سامسونگ می تواند هر ۹ پیکسل مجاور را با یکدیگر ترکیب درنگ. با ترکیب پیکسل ها، داده های موجود در پیکسل جدیدی ادغام می شوند تا امکان ثبت تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی فراهم شود. همچنین، سامسونگ می گوید حسگر ایزوسل HM2 می تواند ویدئوهای 8K/24fps و 4K/120fps را ضبط نرم.  ایزوسل HM2 سامسونگ با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی مخصوص پرچم داران آینده است

دومین حسگر جدید سامسونگ Isocell GW3 صیت دارد و از روشنی ۶۴ مگاپیکسل برخوردار است. این حسگر نسخه ی متاخر حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی GW1 و GW2 و برای وسیله های مین استریم تولید شده است. این یعنی به طور عمومی داخل میان رده ها و حتی مایه های نزدیک بوسیله پایین رده آستان پیدا خواهد کرد.

سامسونگ در بیانیه اش از کلیدواژه ی «ابعاد نوری» برای ایزوسل GW3 کاربرد می یواش و می گوید ابعاد نوری حسگر تقریبا حد حسگر ۴۸ مگاپیکسلی این شرکت با پیکسل های ۰٫۸ میکرومتری است و به 1/1.97 اینچ می رسد. حسگر ایزوسل GW3 سامسونگ ویدئوهای 4K/60fps را نیز می تواند بایگانی کندو سیستم ارتعاش انسداد شمایل مبتنی به خشکی امدن ژیروسکوپ ارائه می دهد.

سومین حسگر متاخر این غول کره ای با نام Isocell GM5 شناخته می شود که به وضوح ۴۸ مگاپیکسلی و ابعاد 1/2.55 اینچ و پیکسل های ۰٫۷ میکرومتری مجهز است. سامسونگ می گوید این حسگر ۴۸ مگاپیکسلی بوسیله طور ویژه بخاطر دوربین های مجهز بوسیله لنز زبر گشاد یا دوربین های مبتنی پهلو مکانیسم پریسکوپی مصنوع شده است. درواقع، اگر دوربینی که بزرگ نمایی پنج برابری پریسکوپی عرضه می دهد، از حسگر متاخر سامسونگ استعمال کند، برآمدگی کمتری روی پنل پشتی گوشی ایجاد خواهد کرد. 

آخرین حسگر جدید سامسونگ Isocell JD1 نامیده می شود و وضوح ۳۲ مگاپیکسلی دارد. سامسونگ دعوی می کند ایزوسل JD1 کوچک ترین حسگر ۳۲ مگاپیکسلی صنعت است و ابعادش به 1/3.14 اینچ می رسد. حسگر ۳۲ مگاپیکسلی ایزوسل JD1 خصوصی دوربین های سلفی پاپ آپ (بالاجهنده) است و می تواند بخاطر دوربین های پنهان شده تو دامن ورق عرضه بی آرامی مناسب باشد. این حسگر به استراحت داخل کوچکتر نمایشگر جای می گیرد و ضخامتش اندازه کلفتی حسگری ۱۶ مگاپیکسلی با پیکسل های یک میکرومتری و حسگری ۲۰ مگاپیکسلی با پیکسل های ۰٫۹ میکرومتری است. چه نکات دیگری باید درباره ی حسگرهای جدید سامسونگ بدانیم؟



دو حسگر ایزوسل GM5 و ایزوسل JD1 که به ترتیب از وضوح ۴۸ و ۳۲ مگاپیکسل بهره می برند، به نسخه ی ویژه ای از نمونه HDR مجهزند. سامسونگ می گوید این استاندارد HDR با رویکردی ویژه، فرایند پردازش شمایل را دیر کردن می نرم. در این الگوریتم، بازخوانشی از هر ردیف از پیکسل ها با اکسپوژر کوتاه و متوسط و بلند ثبت و به پردازنده ی گوشی فرستاده می شود. طبق گفته ی سامسونگ، این راهکار HDR سریع تر و کم مصرف تیز است. با درنظرگرفتن این نسب که راهکار سامسونگ برپایه ی پیکسل های ترکیب شده ی ۱٫۴ میکرومتری طراحی شده و بوسیله پیکسل های منفرد کوچک تر متکی نیست، تصاویر نتیجه از آن معلوم تیز و واضح تر خواهند حیات و نویز کمتری خواهند داشت. سامسونگ تا پیش از ته ۲۰۲۰، حسگرهای دیگری همچنین با پیکسل ۰٫۷ میکرومتری معرفی کردن می یواش

درحال حاضر، حسگرهای جدید ۱۰۸ و ۶۴ و ۳۲ مگاپیکسلی سامسونگ وارد مرحله ی تولید متراکم شده اند و حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GM5 زمان حال آماده ی تحویل به مشتریان است. سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی می توانیم منتظر عرضه ی بدوی گوشی ها با حسگرهای جدید سامسونگ باشیم. اینکه رویکرد متاخر سامسونگ برای استفاده از پیکسل های کوچک پر حرارت درنهایت می تواند جواب گو باشد یا نه، سؤالی است که هنگام ارائه ی نخستین گوشی ها و بررسی آن ها پاسخش را خواهیم فهمید.

سامسونگ می گوید تا پیش از عاقبت سال سیال میلادی، حسگرهای دیگری نیز با پیکسل های ۰٫۷ میکرومتری رونمایی خواهد کرد. حسگرهایی که تو آینده معرفی می شوند از فناوری جدید Isocell 2.0 روزی خواهند برد. شرکت عنف ای اطلاع دادن می کند فناوری Isocell 2.0 درنهایت مقیاس درک حسگرها به پرتو را درمقایسه با ایزوسل پلاس حداکثر ۱۲ درصد بهبود می بخشد.بیشتر بخوانید:می توان گوشی ویندوز فون قدیمی را تو سال ۲۰۲۰ آپدیت کرد؟کانن دوربین تک چشمی PowerShot Zoom را معرفی کردشیائومی و ریلمی مشغول ساخت گوشی با تراشه 5 نانومتری هستندگوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالاً با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه می شودمشخصات سخت افزاری بیشتری از نسخه طرفداران گلکسی اس 20 فاش شد
بوسیله نظر می رسید روز گذشته توییتر بالاخره امکان ویرایش پاسخ توییت ها را دراختیار کاربرانش صبر داده است. روز یکشنبه، کاربران توییتر ملتفت تغییراتی تو حصه نظرات توییت ها شدند. بدین نظام که چنانچه آن ها پاسخشان را در توییتی پاک می کردند و مجددا روی همان توییت ریپلای می زدند، توییت پاک شده محسوس می شد که می توانستند آن را ویرایش و بعد ارسال کنند.مقاله های مرتبط:چگونه کاربران را داخل پاسخ اعطا کردن به توییت هایمان محدود کنیم؟بخش Quote Tweets توییتر برای تمامی کاربران این شبکه مدنی کوشا شد

جامع وارن، سردبیر رسانه ی ورج، نیز این ویژگی را مشاهده و داخل صفحه ی توییترش درباره ی آن شناسایی رسانی کرد؛ ولی مدتی بعد، سخن گوی توییتر در پاسخ وارن این خبر را نفی کرد و گفت:متأسفانه توییتر این انفراد را آزمایش نمی کند و بهسازی ریپلای به باگ مربوط می شود.



مدتی است کاربران توییتر خواهان تکثیر محدودیت تصحیح توییت به این پلتفرم هستند؛ اما به گفته ی جک دورسی، مدیرعامل توییتر، احتمالا هرگز این فردی افزوده نخواهد شد. البته توییتر فردی های دیگری ازجملهمحدودکردن پاسخ به توییت ها را بوسیله این شبکه ی مدنی افزوده است؛ انفراد هایی که کاربران بوسیله شدت خواستار افزایش شدنشان بودند. درواقع، توییتر بوسیله لطافت امکان محدودکردن ریپلای در توییت ها را دراختیار کاربرانش فراغت داده است تا این افراد داخل تعاملشان با کاربران دیگر در توییتر بتوانند نظارت بهتری کنند. درپایان باید رمز کنیم که توییتر تلاش می نرم باگ تصحیح حصه نظرات را رفع یواش.بیشتر بخوانید:خبرگزاری دولتی چین، خریداری تیک تاک توسط اوراکل را نفی کرداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۴ شهریور)اینستاگرام انتقادهایی تند علیه سیاست متاخر عرضه تبلیغات اپل مطرح کردبه اشتراک گذاری آفلاین اپلیکیشن ها به پلی استور گوگل می آید؟ترامپ می گوید خدشه الاجل بیع تیک تاک تمدید نخواهد شد
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل ازسایت مجلس فولاد خوزستان، طبق ارامش باشگاه فولادخوزستان و مجتمع چسبیده تاون آفریقای جنوبی، پیمان نامه آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی و با تکنیک آویشن هندبال فولادخوزستان به مدت دو انفصال دیگر تسلسل خواهد شد تا وی شاگرد نکونام در لیگ بیستم تو آویشن فولاد باشد. گفتنی است پیمان نامه پاتوسی با فولاد به صورت دائمی خواهد حیات.
پاتوسی از بازیکنان اصلی فولاد در لیگ نوزدهم حیات که تاثیر زیادی در موفقیت فولاد داشت.یاران نکونام با تصرف رتبه ثالث درون لیگ شایسته چیره شدند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.
گروهی از پژوهشگران دانشگاه منچستر به پیشرفت تحلیلی چشم گیری دست یافته اند که به شکل درخورتوجهی احتمال یافتن بود فرازمینی را در کهکشان روش شیری افزایش می دهد. آن ها در این پژوهش متاخر به تحلیل مجدد داده هایی پرداخته اند که می توانند سنگ بنایی متاخر در جست وجوی درک قدر یا بهای چیزی فرازمینی (SETI) باشند.

تیم پژوهشی، نمونه ی آماری جست وجوی وجود فرازمینی را از ۱۴۰۰ ستاره به ۲۸۰ هزار هنرمند رسانده اند. مقابل نتایج، کمتر از ۰.۰۴ درصد از منظومه های ستاره ای دارای پتانسیل میزبانی تمدن های پیشرفته با فناوری های یکسان یا کمی پیشرفته مرطوب نسبت به انسان قرن بیست و یک هستند. پژوهشگرها برای اولین بار از فیلترها و شروط جدیدی برای جست وجوی وجود هوشمند استفاده کردند. در این ضربان وجو تصور می شود دشواری بالقوه ی وجود هوشمند دارای فناوری مخابراتی پیشرفته هستند.

باتوجه به معیارهای یادشده، پژوهشگرها تنها قادر به کشف تمدن های پیشرفته و هوشمندی هستند که از امواج رادیویی برای برقراری بستگی استفاده می کنند و درنتیجه نمی توانند صرفا شکل سهل ی بود یا تمدن های غیرپیشرفته را پیدا کنند.

پژوهشگرها بر اساس داده های فضاپیمای گایا متعلق بوسیله آژانس فضایی اروپا، به محاسبه ی مجدد محدودیت ها روی ستاره های موجود در میدان رویت تلسکوپ رادیویی پرداختند. فضاپیمای گایا تاکنون به قطع گیری بور ی بیش از یک میلیارد هنرپیشه پرداخته است. آن ها با گزینش ستاره های دوردست (تا مسافت ۳۳ هزار سال نوری) می توانند مجموعه انتخاب های محتمل را از ۱۳۲۷ به بیش از ۲۸۸ هزار ستاره برسانند.مقاله های مرتبط:بشر در سال ۲۰۲۰ موفق بوسیله یافتن حیات فرازمینی هوشمند خواهد شد؟حیات هوشمند روی زمین؛ رویدادی نادر یا معمول؟

بوسیله عقیده ی مایک گرت، تو جست وجوهای قبلی بود هوشمند فرازمینی، ستاره های دورتری که تو محدوده ی حساسیت تلسکوپ ها قرار دارند به عنوان هدف حقیقی درون نظر محزون نمی شدند؛ ولی گایا همه چیز را تحول عدل. گرت می افزاید: با دانستن مسافت و موقعیت ستاره ها می نبوغ نبض وجوی حیات هوشمند فرازمینی را به کل کهکشان یا فراتر از آن توسعه داد. انتظار داریم داخل پژوهش های آینده ی SETI از این رویکرد کاربرد شود. با مصرف از نتایج می توانیم محدودیت هایی را بخاطر فرستنده های احتمالی بود فرازمینی قرار دهیم که با فناوری قرن بیست و یک قابل ترقی هستند. از میان ۱۶۰۰ ستاره ی نزدیک که داخل فاصله ی کمتر از ۳۳۰ سال نوری از زمین استراحت دارند، احتمال وجود حیات هوشمند و برخورداری آن از فرستنده هایی پرعضله تیز و قدرتمندتر از فرستنده های ما حداکثر یک عدد است. به همین دلیل دنیاهای مسکونی که تمدن پیشرفته رطوبت نسبت به ما دارند، زیاد کمیاب اند.

فیلترهای این پژوهش از دقیق ترین فردی هایی هستند که تاکنون برای جست وجوی حیات هوشمند فرازمینی به کار رفته اند. علاوه به خشکی امدن این، پژوهشگرها بخاطر مقدماتی وعده از انواع بازیگر ها داخل این خیز وجو مصرف کرده اند. نمونه ها شامل مجموعه ای وسیعی از ستاره ها از عموم هنرمند های غول آسا تا کوتوله های سفید هستند.بیشتر بخوانید:چین به تازگی فضاپیمای مبهم چندبارمصرف جدیدی را پرتاب کرداسپیس ایکس نسخه آزمایشی تمام معادل SN6 استارشیپ را بوسیله پرواز درآورداخترشناسان می گویند عظیم ترین ادغام سیاه چاله ای کشف شده را خبر کرده اند۱۰۱امین پرتاب اسپیس ایکس با ارسال دسته دوازدهم استارلینک نما خورداسپیس ایکس پیدایش موشک سوپر امید را به زودی آغاز خواهد کرد
اپل رسما تأیید کرد که قصد دارد درون ارشد ترین توربین های بادی ساحلی دنیا تنخواه گذاری انجام دهد تا بتواند به یکی از اهداف رادیکال خود یعنی تحول شدن به شرکتی که تولیداتش هیچگاه معلول منفی بر محیط زیست ندارد برسد؛ اپل پیش تر گفته است که برای حفاظت از هوا زیست استراتژی کربن خنثی بخاطر محصولاتش درپیش می گیرد. فعالیت های خویشتن اپل داخل سال ۲۰۱۸ به این هدف بنیانی دست مشهود کردند، بااین حال هدف جدید اپل، تمامی شرکت های حاضر در زنجیره ی تأمین محصول این شرکت و حتی حرکت دورانی ی عمر خویشتن محصولات را شامل می شود. 

توربین های بادی موردبحث قرار است کارمایه یکی از دیتاسنترهای اپل را تأمین کنند. اپل در بیانیه ی رسمی خویشتن اخبار کرد که این تنخواه گذاری را در دانمارک ارتکاب می دهد. شریک شدن کوپرتینویی تو بیانیه ی خویشتن می نویسد درون پی تنخواه گذاری در تولید دو مورد از بزرگ ترین توربین های بادی ساحلی گیتی است. توربین های بادی ساحلی منبع تأمین کننده ی انرژی پاک و تجدیدپذیر هستند و باعث می شوند اپل یک قدم دیگر به هدف اصلی خود یعنی دگرگونی شدن بوسیله شریک شدن کربن خنثی تا سال ۲۰۳۰ نزدیک نمدار شود.

توربین های یادشده که ۲۰۰ متر ارتفاع دارند در نزدیکی شهر ایسبیرگ دانمارک پایدار هستند و انتظار می رود که بتوانند در هر سال، ۶۲ گیگاوات ساعت کارمایه تولید کنند که این میزان برای تأمین انرژی تقریبا ۲۰٬۰۰۰ خانه کافی است. اپل ترانه دارد از این توربین ها بوسیله نشانی مرکزی آزمایشی کاربرد بطی ء تا بعدا سراغ توربین های بادی دریایی قدرتمند برود. کارمایه تولیدشده در ایسبیرگ قرار است بوسیله دیتاسنتر اپل در ده ویبورگ دانمارک قاصد شود. تمامی انرژی اضافی تولیدشده توسط این توربین های بادی به شبکه ی صاعقه دانمارک تنقیه می شود. 

لیسا جکسون، قائم مقام واحد محیط زیست، دادرسی ها و ابتکارات اجتماعی اپل، در این رابطه می گوید برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی اجبار ی زمین باید اقداماتی فوری ایفا عدل و به شکلی جهانی با شرکت های مختلف شرکت کرد. او می گوید دیتاسنتر حاضر درون ده ویبورگ سند بزرگ و مهمی است که نشان می دهد ما می توانیم با این چالش بزرگ جهانی مقابله کنیم.

لیسا جکسون در ادامه ی حرف هایش گفت سرمایه گذاری روی انرژی پاک باعث ایجاد نوآوری های مخرب می شود؛ این نوآوری های انقلابی می توانند انرژی پاک و شغل های خوب را به کسب و کارها و جوامع محلی بیاورند. جکسون دنباله می دهد: «این، مملکت ای است که بوسیله خیال سیاره مان و نسل های آینده، باید درون آن پیش رو باشیم». پروژه ی بادی شهر ایسبیرگ درحالی آغاز می شود که همین چند لحظه پیش یکی از بزرگ ترین سیستم های خورشیدی اسکاندیناوی که تو ولایت تایستد واقع شده، اتمام شد. این سیستم خورشیدی مجلل ابتدایی پروژه ی خورشیدی دانمارک به حساب می آید که عاری نیاز به کمک نفقه های اشتراکی تولید شده است. 

اپل همچنین درون قدری دیگر از بیانیه ی مطبوعاتی خود اخبار کرد شماری از تأمین کنندگان اروپایی اش قدم هایی عمده داخل راستای کاربرد از انرژی پاک برداشته اند. اپل گفت یکی از تأمین کنندگان آلمانی اش با نام Varta این هفته اطلاع دادن کرده سرود دارد تمامی تولیدات اپل را با ۱۰۰ درصد کارمایه تجدیدپذیر انجام دهد. تأمین کنندگان مختلف اپل داخل بکلی اروپا کم کم درحال روی آوردن بوسیله انرژی پاک هستند و می خواهند تمامی تولیدات این انبازی را با استفاده از انرژی تجدیدپذیر به انجام برسانند و شامل مواردی شبیه Henkel و tesa SE می شوند که هردوی آن ها همچنین درون آلمان حضور دارند.

از بین دیگر انبازی ها می توانیم به همکاری هلندی DSM Engineering Materials، شرکت سوئدی STMicroelectronics و همکاری بلژیکی Solvay اشاره کنیم. اپل پروژه ی جلال با صیت «برنامه ی کارمایه پاک تأمین کنندگان» دارد که تأمین کنندگان مختلف شرکت یکی پس از دیگری بوسیله آن ملحق می شوند. Solvay پس از ملحق شدن به این پروگرام درون پنج سال پیش، به شدت تلاش کرده است میزان مصرف از انرژی تجدیدپذیر را افزودن دهد. اپل در سال ۲۰۱۵ این پروژه را راه اندازی کرد. از آن زمان تاکنون ۷۲ شریک تولیدی تو ۱۷ سرزمین دنیا به استعمال ی ۱۰۰ درصدی از کارمایه تجدیدپذیر برای تولید محصولات اپل مشغول شده اند.

هنگامی که تمامی شریک شدن های تأمین کننده ی محصولات اپل به این کمال مطلوب دست نمودار کنند، از وارد شدن متجاوز از ۱۴٫۳ میلیون متریک قامت کربن دی زنگ بوسیله فضا زیست به قیافه سالانه جلوگیری می شود. اگر دریافتن ابعاد این موضوع بخاطر تان سخت است بهتر است مثالی بزنیم. اپل می گوید نهایی شدن پروژه اش مثل این است که بوسیله صورت سالانه بسیار از سه میلیون خودرو را به طور کامل خاموش کنید.بیشتر بخوانید:ویدئو تبلیغاتی اپل: حفظ کردن حریم مخصوص درون آیفون و استهزا زیرپوستی رقباقابلیت مناقشه برانگیز iOS 14 برای جلوگیری از رهگیری کاربران بوسیله تأخیر افتادربات Spot بوستون داینامیکس از کادر درمانی درون برابر بلای ناگهانی کووید 19 محافظت می کندگوگل پردیس سازمانی جدیدی را به نام Neighborhood در مانتین ویو می سازدسامسونگ الکترونیک بخاطر توسعه فناوری UTG با کورنینگ شریک شدن می درنگ
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامحسین گرجیان اعتراف کرد: به اراده گسترش بسترهای مخابراتی و استمرار ترقی و ارائه خدمات مطلوب بوسیله شهروندان، عملیات کابل برگردان مرکز تلفن مثال مدرس اهواز از روز پنج شنبه ۱۳ شهریور آغاز می شود.

وی افزود: پهلو این اساس با مبدا این عملیات،  شبکه تلفن ثابت و اینترنت خانگی  مشترکان تو محدوده امانیه، حد فاصل خیابان های قیام و عارف و بین خیابان های سقراط و تخت سلیمان بوسیله مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال و قطعی، خواهد شد.

گرجیان گفت: محدوده این مرکزتلفن درمنطقه امانیه اهواز است.

شهرستان اهواز بیش از ۵۵۱ هزاره تلفن ثابت دارد.
همشهری آنلاین - بهاره خسروی : این آثار ارزشمند نفیس بارویکرد حماسه کربلا و سوگواری آستان سیدالشهدا علیه السلام، تصویری جذاب با تمرکز بر هنر دینی و مذهبی به مخاطب می دهد که برای بازدید در معرض دید جمله قرار خمود است.

مسئول روابط عمومی قفسه و موزه ملی ملک با بیان این مطلب درباره بعضی از آثار چنین تشریح می دهد:« «پرده قلم حکم با نقش نهضت مختار و دارای کتیبه ترجیع سد «محتشم کاشانی» بوسیله خط نستعلیق «سیدعلی» روایت قیام ول درون خون خواهی معصوم حسین علیه السلام و دیگر شهیدان کربلا را بوسیله روشنی و زیبایی تو آن می توان دید.»



عرضه «بیرق قلمکار عاشورایی» از دیگر آثار به نمایش درآمده به مناسبت این ایام است که «مهدی یساولی» به آن اشاره می کند و در باره آن می گوید:« بیرق خامه حکم با پارچه پنبه ای، دارای آستر دبیت سیاه، حاشیه عین سیله افشان ابریشمی با پهنای چهار سانتی متر، با نقش های شیر و خورشید، با حاشیه نویسی کتیبه و نقش های حیوانی و گیاهی است که لوحه ترجیع سد محتشم کاشانی پیاده شدن این بیرق نقش امانت است.» 



مسئول روابط عمومی کتابخانه و موز ملی قلمرو از دلبستگی مندان جلب کرد تا بخاطر تماشای سایر آثار ارزشمند و بانوا این نمایشگاه به نشانی : www.malekmuseum.org مراجعه کنند.





به گزارش همشهری آنلاین نرمی به نقل از سی ان بی سی نوشت: روز چهارشنبه ارج جهانی طلا داخل حالی سقوط کرد که مقامات گره و آمریکا با تأیید پایبندی خویشتن به توافق تجاری فاز ۱ اندکی از نگرانی های بازارها را کاهش دادند. زر نزولی شد ۲ عامل مهم تکثیر قیمت زر

از سوی دیگر تنخواه گذاران منتظر سخنرانی کلیدی رئیس فدرال رزرو در مورد پروگرام های آینده بانک مرکزی آمریکا هستند.

نرخ سودا نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات گلد، تا زمانه ۱۷:۰۰ بوسیله وقت تهران ۲۴.۷۲ دلار خواه ۱.۲۵ درصد سقوط کرد و به ۱۹۰۳.۷۵ دلار رسید.

قیمت پیش خرید هر اونس طلای آمریکا ۸.۴۰ دلار یا ۰.۴۴ درصد افت کرد و بوسیله ۱,۹۱۴.۷۰ دلار رسید. طلا به دوران اوج برمی گردد؟