خرید و فروش 24

اپل رسما تأیید کرد که قصد دارد درون ارشد ترین توربین های بادی ساحلی دنیا تنخواه گذاری انجام دهد تا بتواند به یکی از اهداف رادیکال خود یعنی تحول شدن به شرکتی که تولیداتش هیچگاه معلول منفی بر محیط زیست ندارد برسد؛ اپل پیش تر گفته است که برای حفاظت از هوا زیست استراتژی کربن خنثی بخاطر محصولاتش درپیش می گیرد. فعالیت های خویشتن اپل داخل سال ۲۰۱۸ به این هدف بنیانی دست مشهود کردند، بااین حال هدف جدید اپل، تمامی شرکت های حاضر در زنجیره ی تأمین محصول این شرکت و حتی حرکت دورانی ی عمر خویشتن محصولات را شامل می شود. 

توربین های بادی موردبحث قرار است کارمایه یکی از دیتاسنترهای اپل را تأمین کنند. اپل در بیانیه ی رسمی خویشتن اخبار کرد که این تنخواه گذاری را در دانمارک ارتکاب می دهد. شریک شدن کوپرتینویی تو بیانیه ی خویشتن می نویسد درون پی تنخواه گذاری در تولید دو مورد از بزرگ ترین توربین های بادی ساحلی گیتی است. توربین های بادی ساحلی منبع تأمین کننده ی انرژی پاک و تجدیدپذیر هستند و باعث می شوند اپل یک قدم دیگر به هدف اصلی خود یعنی دگرگونی شدن بوسیله شریک شدن کربن خنثی تا سال ۲۰۳۰ نزدیک نمدار شود.

توربین های یادشده که ۲۰۰ متر ارتفاع دارند در نزدیکی شهر ایسبیرگ دانمارک پایدار هستند و انتظار می رود که بتوانند در هر سال، ۶۲ گیگاوات ساعت کارمایه تولید کنند که این میزان برای تأمین انرژی تقریبا ۲۰٬۰۰۰ خانه کافی است. اپل ترانه دارد از این توربین ها بوسیله نشانی مرکزی آزمایشی کاربرد بطی ء تا بعدا سراغ توربین های بادی دریایی قدرتمند برود. کارمایه تولیدشده در ایسبیرگ قرار است بوسیله دیتاسنتر اپل در ده ویبورگ دانمارک قاصد شود. تمامی انرژی اضافی تولیدشده توسط این توربین های بادی به شبکه ی صاعقه دانمارک تنقیه می شود. 

لیسا جکسون، قائم مقام واحد محیط زیست، دادرسی ها و ابتکارات اجتماعی اپل، در این رابطه می گوید برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی اجبار ی زمین باید اقداماتی فوری ایفا عدل و به شکلی جهانی با شرکت های مختلف شرکت کرد. او می گوید دیتاسنتر حاضر درون ده ویبورگ سند بزرگ و مهمی است که نشان می دهد ما می توانیم با این چالش بزرگ جهانی مقابله کنیم.

لیسا جکسون در ادامه ی حرف هایش گفت سرمایه گذاری روی انرژی پاک باعث ایجاد نوآوری های مخرب می شود؛ این نوآوری های انقلابی می توانند انرژی پاک و شغل های خوب را به کسب و کارها و جوامع محلی بیاورند. جکسون دنباله می دهد: «این، مملکت ای است که بوسیله خیال سیاره مان و نسل های آینده، باید درون آن پیش رو باشیم». پروژه ی بادی شهر ایسبیرگ درحالی آغاز می شود که همین چند لحظه پیش یکی از بزرگ ترین سیستم های خورشیدی اسکاندیناوی که تو ولایت تایستد واقع شده، اتمام شد. این سیستم خورشیدی مجلل ابتدایی پروژه ی خورشیدی دانمارک به حساب می آید که عاری نیاز به کمک نفقه های اشتراکی تولید شده است. 

اپل همچنین درون قدری دیگر از بیانیه ی مطبوعاتی خود اخبار کرد شماری از تأمین کنندگان اروپایی اش قدم هایی عمده داخل راستای کاربرد از انرژی پاک برداشته اند. اپل گفت یکی از تأمین کنندگان آلمانی اش با نام Varta این هفته اطلاع دادن کرده سرود دارد تمامی تولیدات اپل را با ۱۰۰ درصد کارمایه تجدیدپذیر انجام دهد. تأمین کنندگان مختلف اپل داخل بکلی اروپا کم کم درحال روی آوردن بوسیله انرژی پاک هستند و می خواهند تمامی تولیدات این انبازی را با استفاده از انرژی تجدیدپذیر به انجام برسانند و شامل مواردی شبیه Henkel و tesa SE می شوند که هردوی آن ها همچنین درون آلمان حضور دارند.

از بین دیگر انبازی ها می توانیم به همکاری هلندی DSM Engineering Materials، شرکت سوئدی STMicroelectronics و همکاری بلژیکی Solvay اشاره کنیم. اپل پروژه ی جلال با صیت «برنامه ی کارمایه پاک تأمین کنندگان» دارد که تأمین کنندگان مختلف شرکت یکی پس از دیگری بوسیله آن ملحق می شوند. Solvay پس از ملحق شدن به این پروگرام درون پنج سال پیش، به شدت تلاش کرده است میزان مصرف از انرژی تجدیدپذیر را افزودن دهد. اپل در سال ۲۰۱۵ این پروژه را راه اندازی کرد. از آن زمان تاکنون ۷۲ شریک تولیدی تو ۱۷ سرزمین دنیا به استعمال ی ۱۰۰ درصدی از کارمایه تجدیدپذیر برای تولید محصولات اپل مشغول شده اند.

هنگامی که تمامی شریک شدن های تأمین کننده ی محصولات اپل به این کمال مطلوب دست نمودار کنند، از وارد شدن متجاوز از ۱۴٫۳ میلیون متریک قامت کربن دی زنگ بوسیله فضا زیست به قیافه سالانه جلوگیری می شود. اگر دریافتن ابعاد این موضوع بخاطر تان سخت است بهتر است مثالی بزنیم. اپل می گوید نهایی شدن پروژه اش مثل این است که بوسیله صورت سالانه بسیار از سه میلیون خودرو را به طور کامل خاموش کنید.بیشتر بخوانید:ویدئو تبلیغاتی اپل: حفظ کردن حریم مخصوص درون آیفون و استهزا زیرپوستی رقباقابلیت مناقشه برانگیز iOS 14 برای جلوگیری از رهگیری کاربران بوسیله تأخیر افتادربات Spot بوستون داینامیکس از کادر درمانی درون برابر بلای ناگهانی کووید 19 محافظت می کندگوگل پردیس سازمانی جدیدی را به نام Neighborhood در مانتین ویو می سازدسامسونگ الکترونیک بخاطر توسعه فناوری UTG با کورنینگ شریک شدن می درنگ
  • ۹۹/۰۶/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی