خرید و فروش 24

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

یک سراب دیگر اول شد و کنسول های جدید دراختیار کاربران فراغت گرفت. هرکدام از این کنسول ها نقاط ضعف و خوراک خویشتن را دارند. درحالی که بحث به اصطلاح «جنگ کنسولی» بین فدایی از کاربران داغ است، فیل اسپنسر (رئیس مقدر شدن ایکس باکس مایکروسافت) به پندار یکی از ویژگی های پلی استیشن 5، این کنسول را مورد مدح قرار داده است.

کنترلر ایکس باکس سری ایکس و اس تفاوت آن چنانی با نسل گذشته ندارد و گواه افزودن شدن ویژگی هایی است که با ساختار Backward Compatibility مایکروسافت برای کنسول خود هم خوانی دارد. بااین حال سونی سیاست دیگری در دستور فقره خود قرار رحم و تماشاچی معرفی یک کنترلر کاملا جدید به نام دوال سنس بودیم. گروه پلی استیشن 5 محدودیت های منحصربه ویژگی دارد و فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خویشتن با The Verge، به ستایش این کنترلر پرداخته است. نیز اعلام کرده که شرکت ها و توسعه دهنده ها در این صنعت باید از یکدیگر الهام بگیرند؛ نظیر زمانی که آن ها از کنترلر Wii الهام گرفتند و کینکت را ایجاد کردند.

اسپنسر دراین باره می گوید: «غلام واقعا به طرز کار که سونی با کنترلر دوال سنس انجام داده است، احترام می گذارم. نه صرفا برای .. خوب، نباید بگویم برای ویژگی های خاص کنترلر، بلکه به دلیل چیزی ورای این ویژگی های اختصاص [برای کاری که سونی با کنترلر جدیدش ایفا داده است به آن ها عزت می گذارم.] همه تو این صنعت باید از یکدیگر وحی بگیرند؛ می خواهد یک مدل تجاری مانند گیم پس، تکنولوژی ساخت یک کنترلر یا کنترلر Wii باشد؛ موردی که ما و سونی برای تاسیس کینکت و Move از آن مصرف کردیم.»

کنترلر دوال سنس به لطف تریگرهای تطابقی و حسگرهای لمسی، ویژگی های بسیار دهش دراختیار سازنده ها و کاربران فراغت می دهد و باید منتظر بمانیم و ببینیم  درون آینده ورزش سازان Third Party به چه شکل از این فردی ها استفاده خواهند کرد.بیشتر بخوانید:ظاهرا دو مدل متفاوت لم تو کنسول های پلی استیشن 5 به امر رفته استنوستالژی: وقوع آتاری دستی و گیم بویمیکروفون دوال سنس پلی استیشن 5 طی دریافت تروفی صدای ورزشکار را ضبط می کندهکری اطلاعات ایمیل صدها نفر از مدیران شرکت های مختلف را فروختچرا از خرید پلی استیشن 5 در میدان سیاه با ارج چندبرابر، استقبال می کنیم
بررسی های انجام شده علامت می دهد بیشتر از یک چهارم سازمان هایی که کمال مطلوب حملات باج افزار (Ransomware) واقع می شوند، درک می کنند هیچ گزینه ی دیگری به غیر از صیقل مبلغِ اعلام شده توسط مجرمان سایبری ندارند و بوسیله همین دلیل باج می دهند. امروزه میانگین مبلغ رشوه گیری که توسط مجرمان سایبری گلچین می شود بسیار از یک میلیون دلار است.

بررسی ی متاخر مؤسسه ی پژوهشی کرودسترایک (Crowdstrike) که بر اساس پاسخ های به مشت فصیح از هزاران فنی حوزه ی زنهار مفروضات (Information Security) و تصمیم گیرندگان حوزه ی فناوری داده ها (Information Technology) داخل سراسر دنیا انجام شده، به نتایج جالبی منتهی شده است. کرودسترایک می گوید ۲۷ درصد از این افراد گفته اند اداره محل کار آن ها بوسیله عقب قفل شدن شبکه شان ازطریق باج افزار، تصمیم محزون مبلغ باج را پرداخت کند.

آژانس های حوزه ی روال می گویند شرکت ها هرگز نباید عودت شوند و نباید مسکوک رشوه گیری را به مجرمان اینترنتی بدهند، بااین حال کسب و کار ها ترجیح می دهند سریعا مسکوک رشوه را پرداخت کنند؛ زیرا که اخذ کلیدِ بازکننده ی قفل شبکه، تند ترین وضع برای بازگردانی شبکه و از عادت گیری عملیات های کاری است. تحلیلگران می گویند پرداخت سریع مبلغ باج بوسیله مجرمان اینترنتی ازطریق رمزارزهایی بسان بیت کوین، باعث می شود این افراد موجب ی بیشتری برای حمله ی باج افزاری علیه شرکت های متنوع پیدا کنند. درواقع قسمت قسمت کردن های هکری اکنون به وضوح می دانند حمله های رشوه گیری افزاری زیاد پرسود هستند.قربانیان حملات باج افزاری به طور میانگین بیش از یک میلیون دلار باج می دهند

نکته ی مهمی که مطرح می شود این است که تا اینکه پس از صیقلی باج، هیچ ضمانتی وجود ندارد که هکر بخواهد شبکه را به طور طولانی بازگرداند. آلوده کردن شبکه های شرکتی به باج افزار، روشی محبوب و البته پردرآمد برای مجرمان سایبری است و این موضوع بارها توسط مؤسسه های پژوهشی تأیید شده است.

آن طور که گزارش جدید کرودسترایک می گوید، امروزه بوسیله نعوظ میانگین هر شرکتی که مجبوربه صیقلی باج می شود، باید ۱٫۱ میلیون دلار پول بدهد. افزون پهلو خرج ی صیقلی باج، نباید فراموش کنید که همواره خطر کاهش درآمد برای نهادهایی که تحت حمله ی رشوه افزاری قرار می گیرند وجود دارد؛ بمنظور تو زمانی که شبکه از دسترس بیرون شده، فرآیندهای کاری بوسیله ایفا نمی رسند و انبازی ضرردهی می درنگ. این موارد دست بوسیله مشت هم می دهند تا حملات باج افزاری به کابوس سازمان ها تبدیل شوند؛ حملاتی که هموار هزینه های سنگینی تو پی دارند. 

با همه ی این ها، سازمان های مختلف باید همواره حواس شان به حملات رشوه افزاری باشد و برای جلوگیری از این حملات، مقررات امنیتی را درون شبکه مراعات کنند. بیش از سه چهارم کسانی که داخل نظرسنجی کرودسترایک انبازی کرده اند می گویند اداره آن ها پس از مواجه شدن با حمله ی باج افزاری موفقیت آمیز، نرم افزار و زیرساخت های امنیتی را ارتقا داده است تا مجددا با حمله ای مشابه مواجه نشود. نیز دو سومین شرکت کنندگان در نظرسنجی می گویند بخاطر جلوگیری از حملات آینده، تغییراتی درون کارکنان تیم امنیتی خویشتن اعمال کرده اند.

درحال مهیا بوسیله طور دقیق نمایان نیست که چرا یک چهارم کسانی که فداکاری حملات رشوه گیری افزاری می شوند تمایلی به ارتقا زیرساخت های امنیتی شرکت خود ندارند. این همکاری ها با عدم تحول دستور کار ها و رویکردهای امنیتی، خود را تو معرض حملات باج افزاری مانند در آینده صبر می دهند. این موضوع داخل جریان سال جاری میلادی ابهت بسیار زیادی دارد و دلیل حقیقی بوسیله دنیاگیری ویروس کرونا مربوط است. زمانی که کارمندان در انبازی محضر دارند، همگی بخاطر اتصال بوسیله شبکه از سیستم هایی با امنیت متجاوز رفعت بهره می گیرند و این سیستم ها در فضای مشارکت به دهش محافظت می شوند.مقاله های مرتبط:چگونه برای مبارزه با حملات باج افزاری آماده شویم؟آموزش فعال کردن قابلیت نقیض باج ابزار در ویندوز 10

با آغاز دنیاگیری کووید ۱۹ بسیاری از شریک شدن ها دفاتر کاری را تعطیل کردند تا کارمندان تو خانه شروع به فقره کنند. سیستم های شوهردار از امن سیستم های شرکتی برخوردار نیستند و همین موضوع خطر حمله بوسیله شبکه ی شرکتی ازطریق یکی از سیستم های کارمندان دورکار را افزودن می دهد. این باعث شده است در سال ۲۰۲۰ روزنه های جدیدی به روی هکرهای سودجو به منظور هک کردن شبکه های شرکتی باز شود. به همین دلیل است که شرکت کلادفلر نیت دارد سیستمی اختصاص درون آینده طراحی کند تا حمایت شبکه ها بالاتر برود. 

متخصصان مملکت ی حمایت هموار بوسیله شرکت ها پیشنهاد می کنند بوسیله عزیمت جلوگیری از حملات سایبری به شبکه، سیستم های خود را به جدیدترین بوسیله روزرسانی های امنیتی فراهم کنند. این فقره باعث می شود شانس انجام حمله ی سایبری دشت سیستم ها ازطریق آسیب پذیری های شناخته شده، از بین برود. درکنار این ها پیشنهاد می شود سیستم های شرکتی دارای فرایند تصدیق هویت دو عاملی (Two-factor Authentication) باشند. بیشتر بخوانید:آیپد پرو ۲۰۲۱ از AiP پیدایش اپل برای ارائه 5G لبالب سرعت mmWave استفاده می کنداسپیس ایکس می تواند استارلینک را به یک شبکه GPS زیاد نکته سنج تغییر کندمدیرعامل ایرانسل: با استقرار 5G رؤیای عمر دیجیتال نزدیک تر از هر زمان می شودتوییتر چگونه داخل مقابل بزرگ ترین هک خویشتن مقاومت کرداینترنت آرشیو میزبان ورزش ها و انیمیشن های مبتنی بر Flash شد
دیگر بی شمار مرسوم نیست که یک پاکت پول به افرادی که دوستشان داریم سوغات بدهیم. گیف کارت ها حزن بوسیله همین علت به بود آمده اند.

گیف کارت ها مشابه همین کارت هدیه هایی که از طرف بانک های مختلف صادر می شوند، هستند. یعنی ویژگی که آن را بوسیله شما هدیه می دهد، عزت آن را شارژ می کند. ولی با این فرق که کمی خاص ترند. اگر می خواهید بخاطر یک فردی که خواستار ورزش است و رکوردهای قابل قبولی در بازی های پلی استیشن دارد کادو بخرید، نیکوترین کادو همان گیف کارت سونی است.

مثلاً اگر کسی را می شناسید که حوزه کتاب است و فقط بی قراری زبان حقیقی اش را می خواند، می توانید بخاطر او گیفت کارت آمازون بگیرید و او را خوشحال کنید!

درون این مطلب موبو گیفت داخل مورد  گیفت کارت و انواع آن توضیح می دهد. با رجوع به سایتموبوگیفتبا خیال راحت می توانید سودا خود را ایفا دهید.گیفت کارت چیست؟



گیف کارت، یک کارت هدیۀ (همان طور که از نامش هم نمودار است) فیزیکی با مجازی هست که دارای عزت رمزی است. این اعتبار مجازی با متوجه کردن کد به احصائیه افراد واریز می شود. مثلاً وقتی که می خواهید از فروشگاه های آنلاین یا اپ استورهای مختلف معامله کنید، می توانید کد مربوط به گیفت کارت را وارد کنید و خریدتان را اجرا دهید.

گیفت کارت ها فقط برای سوغات اعطا کردن هستند و نمی توانید شرف آن را برای کسی منتقل کنید خواه حتی آن را پس بدهید. هر همدستی و کمپانی ای، گیف کارت مخصوص خودش را دارد. مثلاً گیفت کارت آیتونز فقط در اپ استور خواه استور آیتونز کاربرد دارد.

همچنین گیف کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت، فقط در استور گوگل پلی قابل استفاده است. همین قضیه برای گیفت کارت مایکروسافت، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت پلی استیشن و غیره هم خلوص می درنگ.انواع متنوع گیفت کارت ها کدام اند؟

همان طور که والاتر بی آرامی در موردش مصاحبت کردیم، گیف کارت ها گوناگون مختلفی دارند. درون ادامه آن ها را نام می بریم:گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Card):

نیکوترین سوغات برای عاشقان محصولات اپل، گیف کارت آیتونز است. گیفت کارت آیتونز را می نبوغ در اپ استور آیتونز، مک اپ و آی بوک استور کاربرد کرد. خودتان تصور کنید که چه محصولاتی را می توان با آن خرید! بیشترین استعمال گیفت کارت آیتونز داخل دستگاه های اپل متشابه آیفون، آیپد، آیپاد و مک است.

شما می توانید باتوجه بوسیله بضاعت مالی خودتان از بین گیف کارت های 2 دلاری، 10 دلاری، 50 دلاری و تا اینکه 500 الی 1000 دلاری، آن اندوه به صورت سفارشی، تفویض و بیع کنید. بهترین گیف کارت آیتونز برای خرید، گیفت کارت آمریکاست. حتی افرادی که بی حرکت انگلستان، کانادا، استرالیا و غیره هستند بی آرامی شوق گیرایی بوسیله خرید گیفت کارت اپل است.

درون هنگام خرید گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا، مداقه کنید تا گیف کارت دزدی به شما داده نشود. متاسفانه تعداد گیفت کارت های دزدی تو ایران، متجاوز زیاد شده است. اگر به هر دلیلی کدی که هوشیار می کنید ازطریق یک گیفت کارت سرقت باشد، اپل اکانت شما را بلاک خواهد کرد.

درنتیجه باید مداقه کنید که بخاطر خرید گیفت کارت، یکی از تامین ترین راه ها را انتخاب کنید. موبوگیفت، یکی از مطمئن ترین سایت های خرید و تهیۀ انواع گیفت کارت است.گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gift Card):

اندرویدی ها همه جا هستند. خوشبختانه گوگل برای کسانی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند بی آرامی سوغات های احسان در نظر گرفته است. با خرید گیفت کارت گوگل پلی، به عزیزی که اندرویدی است، امکان خرید گوگل پلی استور یا خریدهای درون برنامه ای مثل ابتیاع جِم های کلش آف کلنز می دهید.گیفت کارت پلی استیشن:

نیازی هست تأکید کنم که گیفت کارت پلی استیشن، آرزوی شب تولد هر عاشق بازی (یا همان گیمر!) است؟

گیفت کارت های پلی استیشن بی آرامی در نرخ های متنوع عرضه می شوند و مدت استفادۀ آن ها هم محدود است.گیفت کارت مایکروسافت (Microsoft Gift Card):

ویندوزفون ها بی قراری طرفداران ویژه خودشان را دارند. گیفت کارت های مایکروسافت مخصوص تحفه دادن به این افراد هستند. شما می توانید هر محصولی که در اپ استور مایکروسافت حیات دارد را با کمک گیفت کارت مایکروسافت خریداری کنید.

بازۀ بانوا گیفت کارت مایکروسافت هم بسیار متنوع و زیاد است و از کشورهای مختلفی صادر می شود که بهترین آن گیفت کارت آمریکایی مایکروسافت است.گیفت کارت ایکس باکس (XBOX Gift Card):

گیفت کارت های ایکس باکس از اپ استورهای مایکروسافت متناسب دریافت هستند. گیمرهایی که شب و روزشان را با بازی های ایک باکس می گذرانند، عاشق اکانت های گلد ایکس باکس اند. این گیفت کارت ها غصه در قیمت های مختلفی عرضه می شوند و شما می توانید آن را تهیه کنید.گیفت کارت آمازون (Amazon Gift Card):

آمازون یکی از مبصر ترین فروشگاه های اینترنتی جهان است. تو این فروشگاه انواع تاریخ ها، مجلات، کالا الکترونیکی و در کل هرچیزی که می شود فروخت، دیده می شود. چنانچه تامین نیستید که فردی که برای او می خواهید تحفه بخرید، دقیقاً چه چیزی خودی دارد، بهینه گزینه بخاطر گزینش از بین انواع گیفت کارت، گیفت کارت آمازون است.

خیلی از تاریخچه های درسی دانشجویان، خصوصاً آن دسته از دانشجویانی که در مقطع ارشد و دکترا مبتلا بوسیله تحصیل اند، در این فروشگاه پیدا می شود. درنتیجه، می توانید برای چنین افرادی بی قراری گیفت کارت آمازون تدارک کنید.

گیفت کارت آمازون هم در بها های متنوع و متنوعی حیات دارند.گیفت کارت ای بِی (eBay Gift Card):

فروشگاه بزرگ eBay نیازی به معرفی کردن ندارد و خودتان متعدد بهتر می دانید که یکی از مبصر ترین و مهم ترین سایت های دنیا است. گیفت کارت eBay بی قراری برای معامله از این سایت بزرگ فروشگاهی است.گیفت کارت فیسبوک (Gift Card Facebook):

فدایی از اپلیکیشن ها، بازی ها و دیگر امکانات داخلی فیس بوک هستند که فقط با گیفت کارت فیسبوک برازنده پرداخت و دسترسی اند. درواقع، گیفت کارت فیسبوک، واحد پول برای صیقلی های داخل پروگرام ای فیسبوک است.گیفت کارت استیم (Steam Gift Card):

تبعه دلی ها می دانند گیفت کارت استیم چیست؛ برای کسانی که نمی دانند توضیح می دهیم. گیفت کارت Steam مخصوص خرید ورزش از یک شرکت معروف بوسیله نام Valve است که توسعه دهندۀ بزرگ ورزش های کامپیوتری آمریکایی است.گیفت کارت اسکایپ (Skype Gift Card):

یک اپلیکیشن همه چی تمام برای برقراری تماس صوتی و تصویری و همچنین ارسال متن؛ اسکایپ خدمات مجانی بسیاری دارد. ولی آن دسته از خدمات اسکایپ که باید با پرداخت هزینه ادا شود، نیازمند فروش گیفت کارت اسکایپ است.گیفت کارت والمارت (Walmart Gift Card):

چنانچه والمارت را نمی شناسید باید بدانید که سومین شرکت برتر خرده فروشی تو سطح جهانی را تابه حال نمی شناختید. این شرکت شامل ارشد ترین فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت هاست.

شما می توانید با خرید گیفت کارت والمارت، از این سایت محصولات موردنظرتان را خریداری کنید.گیفت کارت اسپاتیفای (Spotify Gift Card):

عاشقان موسیقی و پادکست، اسپاتیفای را به منت می شناسند. درواقع باید گفت که همیشه با آن سروکار دارند. اگر شما اندوه جزو افرادی هستید که نمی توانید بدون اسپاتیفای روزتان را بوسیله شب برسانید، خرید گیفت کارت اسپاتیفای را به شما پیشنهاد می کنم.جمع بندی

هر کدام از این گیفت کارت ها را می توانید برای کسی که حوزۀ تعلق مندی اش به آن نزدیک است، خریداری کنید. مطمئن باشید بسیار راضی و خوشحال خواهد شد؛ مخصوصاً گیمرها!

یادتان باشد که حتماً گیفت کارت موردنظرتان را از جای مطمئنی تهیه کنید تا نوع جعلی اش را به شما نفروشند. تلاش کنید قبل از خرید گیفت کارت، دستورالعمل مربوط به آن را بخوانید.

سایت موبوگیفتیکی از سایت های محترم است که می توانید بوسیله قیافه آنلاین و سریع گیفت کارت مورد احتیاج خویشتن را تهیه و استعمال کنید. موبوگیفت علاوه بر مشاوره مجانی و پشتیبانی 24 ساعته مشخصات و آموزش استعمال از گیفت کارت ها را در سایت فراغت داده، تا کاربران را از سردرگمی های احتمالی خلاصی دهد.

اگر این مطلب برایتان مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش بود، آن را با دوستان تان به وجه اشتراک مجله بگذارید.بیشتر بخوانید:اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی با انیمیشنمشاوره آنلاین پزشکی با اپلیکیشن زوپکامل ترین خدمات حمل بار و باربری درون همکاری «تهران خوشی»عکاسی صنعت از تیغ در شریک شدن تبلیغاتی طرح گندمسیستم محضر و غیاب ماسکینو با هوش مصنوعی