خرید و فروش 24

تقریبا همه چیز را درباره ی آیفون ۱۲ می دانیم؛ اما امروز اطلاعات تازه ای درزمینه ی محصولات جدیدی افشا شد. بوسیله نظر می رسد که اپل قصد دارد دو مقیاس شارژر بی سیم درکنار آیفون ۱۲ معرفی کند. این داده ها را افرادی منتشر کرده اند که قبلا اندوه داده ها مختلفی از محصولات اپل در شبکه های مدنی منتشر کرده بودند. باتوجه بوسیله این گزارش ها ، دو شارژر بی سیم اپل با صیت های MagSafe Charger و MagSafe Duo Charger راهی بازار می شوند.

هنوز اطلاعات زیادی از این محصولات داخل دست نیست؛ اما به نظر می رسد که مدل کوچک نم MagSafe، تنها می تواند یک مایه را شارژ بطی ء و میزان Duo می تواند دو دستگاه را هم زمان شارژ درنگ. درون امتداد ی اطلاعات فاش شده از این محصولات گفته شده است که مدل کوچک نم شارژر مذکور ۱۵ وات غلبه دارد.

شهریورماه، ویدئویی از شارژر آهن ربایی بی سیم اپل فاش شده حیات. در آن زمان، شایعات به این موضوع اشاره می کردند که در آیفون ۱۲ محفل ی آهن ربایی قرار اندوهناک که باعث می شود این گوشی با دستگاه های جدیدی در ارتباط باشد؛ بااین حال، امروز مشهود شد که این حلقه آهن ربایی برای شارژرهای بی سیم بوده اند.مقاله ی مرتبط:چرا تولید ایرپاور ابطال شد؟

سررشته ی شارژرهای بی سیم جدید درون حالی منتشر می شود که اپل در سال ۲۰۱۹ پروژه ی شارژر بی سیم ایرپاور را ایستا کرد. در آن زمان، اپل دلیل این موافقت را تولید گرمای بیش از پیمانه اخبار کرده بود. اکنون به دید می رسد که اپل تغییر سیاست داده و تصمیم گرفته شارژر آهن ربایی تولید کند. اپل سال ها است که از این میزان شارژر برای سری مک بوک کاربرد می کند. رویداد شناساندن آیفون ۱۲ زمانه ۲۰:۳۰ سه شنبه ی همین هفته برگزار می شود و به ظن زیاد درکنار معرفی آیفون ۱۲، معرفی محصولات جدید دیگری را شاهد خواهیم حیات.بیشتر بخوانید:رسانه ای چینی: نمایشگر OLED آیفون ۱۲ تاسیس شریک شدن BOE استزوم کست: چه انتظاراتی از مراسم Hi, Speed اپل داریم؟یکی از افشاگران خوش نام: ایرتگز داخل مراسم Hi, Speed اپل معرفی نمی شوداولین اطلاعات از خراش اگزینوس ۱۰۸۰ منتشر شدخبر ولیعهد واقعی گوشی پوکو اف 1 تأیید شد
  • ۹۹/۰۷/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی