خرید و فروش 24

چند روز پیش، آرش کریم بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل درون حساب توییتر خود، مشخصات فنی و ظاهری اولین گوشی صاایران را واضح کرد. کریم بیگی داخل توییت خود اعلام کرد که صاایران مشیت دارد در آینده ای نزدیک «دو مقیاس» گوشی هوشمند با برند «ویرا» (به معنی هوشمند، یادگیرنده و یاددهنده) به بازار ارائه کند. به گفته ی کرم بیگی، نخستین گوشی صاایران، ابدار افزار قوی تازگی نسبت به گوشی دوم دارد و برای پردازش کارهای مختلف از تراشه ی ۸ هسته ای مدیاتک با سرعت کلاک دو گیگاهرتز نصیب می گیرد. پس از انتشار این خبر و سرایت تصاویر منتسب به گوشی صاایران، کاربران درون شبکه های اجتماعی، مقدمه به نظر دادن درباره ی این گوشی کردند؛ در تصاویر منتشر شده، شباهت قشری بسیار اضافی بین گوشی صاایران و یک گوشی چینی با صیت Ulefone Power 6 مشخص وجود. بوسیله پشت این حواشی، وزیر ارتباطات تصریح کرد که امکان پیدایش صفر تا قرن یک گوشی موبایل، درحال مهیا در داخل قلمرو امکان پذیر حلق.

روز گذشته، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات، در حاشیه ی هیأت دولت، درباره ی شباهت گوشی های رونمایی شده ی منتسب بوسیله صاایران با یک شرکت چینی، توضیحاتی ارائه عدل. بوسیله گفته ی جهرمی، درحال حاضر، امکان تولید صفر تا قرن گوشی در داخل کشور، امکان پذیر حلق. وزیر ارتباطات اعلام کرد که تو ابتدای دست خط تولید گوشی موبایل، غریزی است که روند تولید را با استاندارد های SKD و CKD آغاز کنند تا به مراحل بعد اینده برسند.

دو کلمه CKD و SKD در صنایع تولیدی کاربرد دارند و ایران نیز همچون کشورهای زیادی، در بسیاری از صنایع همانند خودروسازی و لوازم خانگی، به این طریق کالا تولید می کند.

CKD (Complete Knocked Dawn خواه قطعات کاملا منفصل) روشی است که در آن همگی ی قطعات به رخ جدا از حزن باخبر کشور شده و درون خطوط تولید سرهم بندی می شوند. تو نحو دیگر که SKD (Semi Knocked Dawn یا قطعات شقه طولانی) نام دارد، مراحل راه قبلی تکرار می شود؛ با این تفاوت که بعضی از قطعات همچنین به دلیل فناوری بالا، فرایند تولید اختصاص و عوامل دیگر به قیافه آماده از کشور مبدأ وارد و سرهم بندی می شوند. حال باتوجه به اینکه شیار تولید موبایل هوشمند صاایران نو ساختن شده و شباهت ها بوسیله نسخه ی چینی بسیار اوج است، به رویت می رسد که ایران درحال حاضر، طرز SKD را برای تولید این گوشی ها داخل نظر پژمرده است.مقاله های مرتبط:ایران با انبازی کشورهای آسیایی تلفن همراه تولید می نرم

وزیر ارتباطات درادامه ی مصاحبت های خود افزودن کرد که چنانچه شرکت های سازنده ی داخلی با شرکتی خارجی به تفاهم برسند که خط تولید گوشی را در تو کشور روش اندازی کنند، این قدمی مثبت بخاطر فاز اول تولید گوشی داخل ایران محسوب می شود.

محمد جواد آذری جهرمی، سال گذشته همچنین اعلام کرده وجود بوسیله دلیل مشکلات ارزی و شرایط تحریم، گوشی های تلفن همراه ایرانی با قیمت حدودی ۱/۵ میلیون تومانی وارد بازار می شود. جهرمی داخل اردیبهشت ماه سال جاری غصه اعلام کرد که یکی از سه طرح کلان ملی بخاطر محلول چالش های دوران پساکرونا، تولید گوشی همراه و تجهیزات هوشمند تویی با دستیار دو باهم اتحاد کردن ایرانی است و وزارت ارتباطات قصد دارد تا پایان سال ساری به هدف گذاری درون این زمینه یعنی تولید ۴۰۰ هزاره دستگاه گوشی هوشمند در سال برسد.

صبح روز گذشته، بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل تو مراسم افتتاحیه ی مرکز ربط مشتریان برای ناشنوایان تأیید کرد که گوشی های صاایران به صورت CKD و SKD تهیه شده اند و برای توزیع دراختیار ایرانسل راحتی گرفته اند. او از عرضه ی این میزان ها در راسته تو آینده ای نزدیک اطلاع انصاف و تأکید کرد که ارج مناسبی بخاطر این گوشی در رویت گرفته شده و امکان صیقلی اقساطی نیز فراهم شده است.بیشتر بخوانید:آیا اینترنت شاد مجانی است؟هدیه ۲۰ گیگابایتی معلمان از یخه خودشان تأمین می شود؟همه گیری ویروس کرونا تو ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۹ مهربانی ۹۹]وزیر ارتباطات: مقیاس ظرفیت مصرفی در مسرور از واتساپ بیشتر شده استسازمان نصر: کمبود کالای IT تا دو ماه دیگر درصورت عدم تخصیص ارز
  • ۹۹/۰۷/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی