خرید و فروش 24

بی ام و سری ۴ کوپه مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد تا نگرانی ها درباره ی خودروهای دودر بی ام و را تا حدودی کاهش دهد. کوپه ی جدید با جلوپنجره دوبخشی و بزرگ کلیوی، دقیقاً مانند مدل مفهومی پیش دماغ شده و نیز مجموعه ای از فناوری های جدید، دینامیک بهبودیافته و پیشرانه ۶ استوانه نیم هیبریدی تازه معرفی شد. همگی ی این تجهیزات، نویدبخش ارتقای متجاوز زیاد بخاطر بی ام و سری ۴ نسبت بوسیله طایفه قبلی خود است و چه هواخواه آن باشید یا از روشن مدل سازی آن بدتان بیاید، استاندارد متاخر مطمئناً روی کاغذ خوب به دید می رسد. جسور و متهورانه 

از زوایای خاصی، بی ام و سری ۴ جدید ممتاز به نظر می رسد. این خودرو شباهت بسیار زیادی به مدل مفهومی «Concept 4» معرفی کردن شده تو سال گذشته دارد و ضریب درگ آن به ۰/۲۵ (درون مقابل ۰/۲۹) رسیده است. چراغ های ​​LED تطبیقی جلو و مجموعه ای از رینگ های ۱۸ اینچی استاندارد (رینگ های ۱۹ اینچی به عنوان آپشن موجود است) بوسیله همراه چراغ های منحصربفرد L شکل داخل عقب، خودرو را تزئین می کنند.



جلوپنجره دوتایی کلیوی و ارشد مدل ۲۰۲۱ بی ام و سری ۴ کمی نیاز به توضیح بیشتر دارد. سری ۴ جدید، جلوپنجره های بزرگ خود را از خودروی مفهومی Concept 4 دین می گیرد و آن ها قطعاً چهره ی بی نظیری به این کوپه می دهند. اما تمام این ها برای نمایش نیست؛ بی ام و می گوید که دهانه های عمودی هدف بیش مهمی دارند و محیط را به داخل پیشرانه ۶ سیلندر متاخر می فرستند.



مدل های پایه بی ام و 430i و 430i xDrive، نسخه ی به روزرسانی شده از پیشرانه چهار استوانه ۲ لیتری توربوشارژ این برند یکروز می برند که ۲۵۵ اسب تبخیر قدرت و ۳۹۹ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. پیشرانه ی جدید، ۷ اسب بخار غلبه و ۴۸ نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. این پیشرانه بوسیله معیار محرک عقب 430i اجازه می دهد تا داخل زمان ۵/۵ لحظه از حالت محرر بوسیله سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت دست یابد؛ درحالی که مدل xDrive به ۵/۳ لمحه زمان حاجت دارد و همچنین بیشینه سرعت هر دو مدل با سیستم محدودیت سرعت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتربرساعت می رسد.



ولی این معیار متاخر M440i xDrive است که بیشترین منافع را از جلوپنجره کلیوی می برد و دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری جدید با فناوری نصف هیبریدی ۴۸ ولتی است. سیستم محرکه هیبریدی این خودرو ۳۸۲ اسب بخار غلبه و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و استارتر دینام ۴۸ ولتی نیز ۱۱ اسب تبخیر به این میزان می افزاید که درون مجموع باعث می شود تا مدل 440i در زمان ۴/۳ نفس از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد.



تو اروپا، خریداران می توانند از بین چهار نسخه دیزلی بی ام و سری ۴ استفاده کنند که شامل 420d ،420d xDrive ،430d xDrive و 440d xDrive می شود و پرت است که هیچ یک از این ها تو آمریکا عرضه شوند. مانند مدل های بنزینی، نسخه های دیزلی بی ام و سری ۴ نیز از جعبه دنده خودکار هشت سرعته استفاده می کنند و بسته به تیپ انتخابی، به صورت تنظیمات محرک عقب و تمام چرخ محرک ارائه می شوند.



علاوه پهلو افزایش قدرت، دینامیک این خودرو نیز بهبود یافته است. بی ام و سری ۴ متاخر از پلتفرم مشترک مدل کنونی سری ۳ روزی می برد، ولی دارای پکیج تعلیق مخصوصی است که باعث تکثیر استحکام و همچنین بوسیله روزرسانی ابعاد خودرو می شود. بی ام و سری ۴ کوپه دارای ۵/۵ سانتی متر کشش بیشتر، ۲/۵۴ سانتی متر احترام بیشتر، ۵/۵ سانتی متر ارتفاع کمینه و درون عقب دارای ۲/۵۴ سانتی متر ناموس بیشتر نسبت بوسیله مدل مقیاس بی ام و سری ۳ است. بااین حال، تغییرات جدید توزیع مناسب وزن ۵۰:۵۰ را نسبت به نمونه سدان حفظ می یواش. خریداران نیز می توانند تنظیمات سیستم تعلیق انطباقی M را به نشانی آپشن برگزینی کنند که فرمان، میرایی و تاثیر پدال گاز  را در حالت رانندگی اسپرت برای بهبود عاطفه رانندگی تغییر می دهد. شیک و مصون

کسانی که با آخرین محصولات بی ام و آشنا هستند، باید فوراً قسمت داخل کابین کوپه سری ۴ متاخر را تشخیص دهند. همان کابین راننده پایه سدان بی ام و سری ۳ با چرم مصنوعی SensaTec در فام های بژ کانبرا یا مشکی داخل این خودرو نیز مصرف می شود. اما چرم Vernasca بوسیله عنوان آپشن موجود است و در هفت رنگ مجزا محتوی بژ کانبرا/مشکی، قرمز تاکورا، مکا، کنیاک، صدفی، مشکی، مشکی با دوخت متضاد آبی برای خریداران عرضه خواهد شد. 

جدیدترین نسخه جهیز سرگرمی و اطلاعاتی iDrive ۷.۰ بی ام و نیز داخل اتاقک وجود دارد. صفحه نمایش لمسی مرکزی ۸/۸ اینچی و نمایشگر دیجیتالی ۵/۱ اینچی بین نمایشگر داشبورد آنالوگ به عنوان گزینه ی مقیاس عرضه می شود، اما ورقه نمایش ۱۰/۳ اینچی سدان بی ام و سری ۳ و نمایشگر دیجیتال ۱۲/۳ اینچی داشبورد بوسیله عنوان آپشن موجود است.

مقاله های مرتبط: بی ام و سری 4 نمونه 2017 معرفی شد بی ام و کانسپت 4 رونمایی شد

فداکار از امکانات جدید کوپه بی ام و سری ۴ شامل سیستم ناوبری مبتنی پیاده شدن خدمات ابری حاضر به ناوبری استاندارد بی ام و و سلاله جدید نمایشگر هدآپ بی ام و می شود. نمایشگر هدآپ دارای ۷۰ درصد سطح افکنش (پرتوافکنی) بزرگ تر و تجسم فضا سه گانه بعدی داخل نمایشگر داشبود است. البته بی ام و سری ۴ از اپل کارپلی و اندروید اتو وایرلس نیز بهره می سرما.

از نظر ایمنی، امکاناتی قرین هشدار برخورد جلو با ترمز اضطراری خودکار، هشدار در رو از سطر حرکت با دستیار فرمان و اطلاعات مربوط به انفراد سرعت در سری ۳ حیات دارد، با این تضاد که زمان حال درون سری ۴ کوپه به نشانی گزینه ی استاندارد دردسترس هستند. پکیج اختیاری پیشرفته تر Driving Assistance Professional همچنین موجود است که سیستم های کنترل کروز انطباقی با استعداد توقف و حرکت، دستیار حفظ کردن مسیر حرکت با قابلیت جلوگیری از تلاقی جانبی و ترمز اضطراری خودکار عقب را امکانات امان این خودرو اضافه می کند. ارزش و زمان عرضه

قیمت معیار پایه بی ام و 430i کوپه با جهیز محرک عقب از ۴۵،۶۰۰ دلار تو آمریکا ابتدا می شود (بدون نفقه ۹۹۵ دلار بخاطر حمل تو نشانه). نمونه 430i xDrive ۴۷،۶۰۰ دلار قیمت دارد و قیمت مدل والاتر M440i xDrive نیز از ۵۸،۵۰۰ دلار آغاز می شود. مقیاس جدید کوپه بی ام و سری ۴ داخل ماه اکتبر در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی باریک بین انواع خودرو بی ام و، مقایسه ی آن ها با محصولات برندهای دیگر، مباحثه و تبادل نظر پیرامون آن ها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان بوسیله همراه گالری تصاویر سواری های این خودروساز آلمانی را در بخش محصولات زومیت ببنید. مشاهده لیست خودروهای بی ام و بیشتر بخوانید: پورشه 911 تارگا 4S نسخه ی Heritage معرفی شد نسخه تمام برقی بی ام و M5 با ۱،۰۰۶ اسب تبخیر قدرت معرفی می شود جدیدترین پیشرانه ۳ لیتر دیزلی بی ام و معرفی کردن شد مرسدس بنز کلاس E کوپه و کاربریوله ۲۰۲۱ معرفی کردن شد تولید بی ام و X2 پلاگین هیبرید ۲۰۲۱ آغاز شد
  • ۹۹/۰۳/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی