خرید و فروش 24

براساس اطلاعیه ای جدید، گفتار اصلی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۰ اپل (WWDC 2020)قرار است روز دوشنبه ۲۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲ تیر ۱۳۹۹) ساعت ۲۱:۳۰ به لحظه تهران برگزار شود. اپل همچنین در اطلاعیه ی جدید خود به تشریح فداکار برنامه هایش بخاطر برگزاری WWDC 2020 پرداخته است. WWDC امسال داخل قالب برنامه هایی مختلف از ۲۲ تا ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۲ تا ۶ نشانه ۱۳۹۹) برگزار می شود. اپل جزئیات کامل مباحثی را که می خواهد در سیلان برگزاری گویش اصلی اعلام کند با رسانه ها تو میان نگذاشته است.

در بخشی از اطلاعیه ی اپل برای کلام واقعی WWDC می خوانیم: «نوآوری های بی تابی انگیز جدید و به روزرسانی هایی را که قرار است طی سال ساری میلادی برای تمامی پلتفرم های اپل دردسترس صبر گیرند، کشف کنید». از مدت ها پیش رسانه های مختلف بوسیله نقل از منابعی آگاه به تشریح جزئیات گویش پا بر جا WWDC پرداخته اند که البته بسیاری از اطلاعات هویدا شده قابل پیش بینی بودند. اپل به طور متعارف در WWDC تمرکزی ویژه روی کند وسایل دارد و نسخه ی جدید سیستم های عامل خود را برای پتلفرم های متنوع معرفی می کند.

بنابراین به گمان بسیار متجاوز نسخه ی جدید iOS و macOS و tvOS و watchOS داخل کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد. به لطف یقین ها، با برخی از نبوغ های جدید iOS 14 آشنا هستیم. افشای اطلاعات این سیستم عامل در ابتدا برای مان عجیب بود، اما نمودار شد که نسخه ی بدوی ی iOS 14 از چند ماه پیش دردسترس برخی افراد فنی قرار داشت. یکی از موردانتظارترین اخبار نطق اصلی WWDC بدون تردید بوسیله معماری آرم مربوط است.

از فراغت برملا اپل قصد دارد در جریان WWDC به عارض رسمی مهاجرت از پردازنده های اینتل به آرم را بخاطر خانواده ی مک اخبار کند؛ تصمیمی که تا حد زیادی حساب دان به نظر می رسد. گفته می شود اپل از مدت ها پیش امر روی حداقل سه خراش ی آرم برای مک را آغاز کرده است که همگی آن ها برپایه ی تراش ی A14 باریک خواهند شد (A14 نام احتمالی تراش ی گوشی های خانواده ی آیفون ۱۲ است). اپل می گوید امکان مشاهده ی گفتار پا بر جا WWDC ازطریق وب سایت رسمی این شرکت، اپلیکیشن و وب سایت Apple Developer، اپلیکیشن Apple TV و یوتیوب بخاطر علاقه مندان مجهز خواهد شد. 

اپل متصل روز مقدمه همایش را در چندین حصه برگزار می کند. یکی از بخش های این همایش موسوم به Platforms State of the Union به تشریح اعلام و به روزرسانی هایی اختصاص دارد که درون روند نطق اصلی به آن ها اشاره شده بود. این مراسم نیز روی توضیح جزئیات ابزارهای متاخر مخصوص توسعه دهندگان تمرکزی خاص دارد. طبق اطلاع دادن اپل، Platforms State of the Union برای برگزاری در روز ۳ تیر روزگار ۱:۳۰ بوسیله وقت تهران پروگرام ریزی شده است. البته مشاهده ی این رسم تنها ازطریق اپلیکیشن و وب سایت Apple Developer امکان پذیر خواهد بود.

اپل از بازطراحی انجمن های توسعه دهندگان معارفه می دهد. این سندیکا ها برای آغازبه کار در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۹ خرداد ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده اند. بیش از ۱۰۰۰ معماری کردن اپل قرار است درون انجمن های آنلاین موردبحث حضرت معین کنند. WWDC از ۳۳ سال پیش تاکنون به صورت حضوری برگزار می شود، ولی دنیاگیری ویروس کرونا WWDC 2020 را به فرم آنلاین درآورد. درون مسئله برگزاری WWDC بوسیله نعوظ معمول توسعه دهندگان به گفت و گوی مستقیم با مهندسان اپل مشغول می شوند. اپل ازطریق انجمن های آنلاین قصد دارد نبود مراسم حضوری را تکرار کند تا مردم بتوانند به لباس آنلاین به گفت و گو با مهندسین این شرکت بپردازند. البته برای ارسال مطلب در انجمن های اپل باید حتما کالبد سرویس Apple Developer Program باشید.

اپل می گوید از روز ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰ (۳ مقصد ۱۳۹۹) به پس ازآن قصد دارد بیش از ۱۰۰ کنفرانس ی متنوع را با پیشگاه مهندسان خویشتن برگزار یواش. ویدئوهای مربوط به این جلسه ها شایسته کردن ۲۱:۳۰ هرشب به وقت تهران روی وب سایت اپل بارگذاری خواهند شد. توسعه دهندگان ازطریق وب سایت اپل خواهند توانست درخواست برگزاری جلسه های دونفره را با مهندسان این شرکت ثبت کنند. بیشتر بخوانید:رمان برند فاکسکان، ارشد ترین پیمانکار تولید محصولات الکترونیکی داخل جهانارزش سهام اپل مجددا رکوردشکنی کردتولید انبوه آیفون 12 ماه آینده آغاز می شودقابلیت بایگانی وابستگی احتمالا درون iOS 14 بود خواهد داشتچرا مهاجرت اپل از پردازنده های اینتل به آرم، حساب دان به نظر می رسد؟
  • ۹۹/۰۳/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی