خرید و فروش 24

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کوروش محمودیان افزود: در ۲۴ زمانه گذشته از تعداد ۴۰ مورد مشکوک به علایم کرونا نتیجه آزمایش ۱۱ مورد مثبت اعلام شده است.

وی اقرار کرد: علت ابتلای مبتلایان اخیر بوسیله بیماری ویروسی کرونا درون نتیجه بی توجهی به تاکیدهای مکرر مسئولان و پزشکان مبنی بر عدم پیشگاه در مراسمات ترحیم بوده است.

فرماندار گیلانغرب گفت: آمار موارد مثبت در این شهرستان اکنون به ۸۰ نفر افزایش یافته که متاسفانه ۹مورد فوتی همچنین به ثبت رسیده که این آمار نگران کننده و تهدید جدی بخاطر شهروندان است.

محمودیان در امتداد از مردم شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه خواست به خاطر حفظ اشتی خویشتن و وزن زنجیره ابتلا به کرونا ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تحت هیچگاه شرایطی در آیین های  تشییع و ترحیم حضور نیابند و از صاحبان گردش نیز کام می رود نسبت به سلامت خود و همشهریان احساس مسئولیت کنند.

او تکثیر کرد: حفظ کردن اشتی آدم اولویت مطلع ستاد مبارزه با کرونا است و در صورت تداوم وضعیت بوسیله ناچار محدودیت های بیشتری اعمال می شود.

وی ادامه عدالت: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی و بور گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در بیرون از منزل و مکان های پرتردد و عمومی و خلال مراجعه به ادارات و بانک ها حتما از ماسک کاربرد کنند.

گیلانغرب در باختر کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت اطلاع دادن کرد تا روز ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۴۷۲ بیمار جدید مبتلابه کووید۱۹ درون ملک شناسایی شد که ۸۶۴ مورد رنجور شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ تو ملک به ۱۸۷ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

طبیب لاری افزود: بدبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خویشتن را از مشت دادند و مجموع جان باختگان این بلای ناگهانی به هشت هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

او گفت: استان های آذربایجان غربی، هرمزگان، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و بوشهر در شرایط قرمز قرار دارند.
  • ۹۹/۰۳/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی