خرید و فروش 24

شیائومی ازجمله شرکت های بزرگ چینی است که داخل شالوده های مختلف همچون تولید گوشی هوشمند، تبلت، تلویزیون، لوازم خانگی، گجت های پوشیدنی در حوزه مصونیت و... به نعوظ فراخ فعالیت می کند. بااین حال گاهی اوقات، تا اینکه شرکتی به بزرگی شیائومی به بازنگری در محصولاتش مجبور می شود.

اخیرا لی جون، مدیرعامل شیائومی، تو حساب ویبو خود به فدایی از پرسش ها پاسخ داده است؛ استفسار هایی نظیر قسمت خانواده ی می میکس و خراش های Surge. لی جون درباره ی قوم ی می میکس گفته است که تولید مدل های متاخر از این قوم ی راکد شده و پروژه ها را به زمانی نامشخص در آینده سپرده اند تا شرکت چینی امکان افزایش نوآوری های بیشتر به محصولات خانواده ی می میکس را داشته باشد.

چنین پاسخی کاملا منطقی به نظر می رسد؛ از طرف گوشی های خانواده ی می میکس همواره همراه با ویژگی ها و نوآوری های عریض ای بودند و نمایش ی محصولی که تفاوتی با تلفن های هوشمند دیگر شیائومی نداشته باشد، به خرید بیشتر محصولات شرکت چینی کمکی نخواهد کرد. باوجوداین، گفته های مدیرعامل شیائومی به این معنی است که می میکس آلفا عرضه نخواهد شد.

درواقع، لی جون درباره ی می میکس آلفا نیز تشریح داده و گفته است این گوشی شیائومی بوسیله تولید انبوه نخواهد رسید و برهان واقعی آن همچنین مشکلاتی است که نقشه کشی مبهم ی نمایشگر آن در بار ی تولید به حیات می آورد. گفته می شود شیائومی قاهر شده است تعداد محدودی از می میکس آلفا را تولید کند؛ ولی بوسیله بخشی زدودن که پاسخ گوی حاجت بازار باشد.

مدیرعامل شیائومی درباره ی سرنوشت خراش های قوم ی Surge نیز توضیح داده است. اولین میزان از این خانواده ی تراشه در سال ۲۰۱۷ رونمایی و بعد تو برخی از محصولات شیائومی کاربرد شد. بسیاری از رسانه ها و طرفداران محصولات همکاری چینی منتظر رونمایی استاندارد های بیشتری از تراش های قوم ی Surge بودند؛ اما چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده است.مقاله های مرتبط:شیائومی می 10 اولترا از زوم دیجیتالی ۱۲۰ انطباق یکروز می بردبررسی تلویزیون شیائومی می 4S

حال، لی جون در پاسخ به پرسش ها گفته است که طراحی و تولید خراش های Surge متوقف نشده است؛ بلکه شرکت داخل حال افزایش توانمندی خویشتن تو تولید تراشه هایی با عملکردهای بهتر و قابل رقابت با تراش های موجود داخل میدان است و تو آینده می خواهد چندین نمونه از تراشه های قوم ی Surge را به علاقه مندان شناساندن یواش.

درنهایت، لی جون اخبار کرد استفسار های بیشتری داخل رویداد بزرگ پیش روی شیائومی پاسخ داده خواهد شد. شیائومی به زودی مراسم ۱۰ سالگی خویشتن را همراه با رونمایی محصولات ویژه ای جشن خواهد گرفت.بیشتر بخوانید:بها شیائومی می 10 اولترا معلوم شدبررسی ویدیویی هواوی پی ۴۰ پروبررسی تلویزیون شیائومی می 4Sمدیرعامل هواوی: پردازنده هایمان بخاطر گوشی های هوشمند روبه اتمام هستنددرخواست کوالکام از شانس آمریکا برای معامله خراش های اسنپدراگون به هواوی
  • ۹۹/۰۵/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی